globalmoto_kveten




globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Testy nabíječek - jakou nabíječku - výběr nabíječky moto
 
1.3.2016 v 07:39
Někomu by se mohlo hodit - test nabíječek


1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Testy nabíječek - jakou nabíječku - výběr nabíječky moto

1.3.2016 v 18:12 | Nahoru | #1
mariano> ono všechny ty elektronické vychytávky mají své výhody, ale i nevýhody. U staré baterie se to může projevit, baterie musí mít alespoň nějaké napětí, pokud je baterie hluboce vybitá, tak ji tyhle nabíječky nenabijí, na vzpamatování pak stačí jakýkoli adaptér za 149kč co dá alespoň těch 12V nebo připojit starovacími kabely na jinou baterii na chvíli, jak už se baterie chytne, pak už ji nabije i chytrá nabíječka
Osobně mám trafko co má 28V střídavých, které jsem koupil za 49kč někde ve výprodeji, usměrňuji to přes jednu diodu, do hodně vybité baterie to dá necelou ampéru a jak napětí na baterii stoupá, tak i klesá automaticky proud a při 14V tam teče nějakých 30 mA, používám to jako živičku i na auta a nikdy jsem neměnil baterii dřív než po 7 letech, většinou vydrží 8 roků.
Podle mě je nabíječka z Lídlu až až a je zcela zbytečné kupovat něco víc. Důležitější je baterii udržovat hlavně v zimních měsících dostatečně nabitou
Jo a moje nabíječka má už 20 let bez poruch

Naposledy editováno 01.03.2016 18:15:22

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Testy nabíječek - jakou nabíječku - výběr nabíječky moto

2.3.2016 v 16:43 | Nahoru | #2

keto píše: mariano> ono všechny ty elektronické vychytávky mají své výhody, ale i nevýhody. U staré baterie se to může projevit, baterie musí mít alespoň nějaké napětí, pokud je baterie hluboce vybitá, tak ji tyhle nabíječky nenabijí, na vzpamatování pak stačí jakýkoli adaptér za 149kč co dá alespoň těch 12V nebo připojit starovacími kabely na jinou baterii na chvíli, jak už se baterie chytne, pak už ji nabije i chytrá nabíječka
Osobně mám trafko co má 28V střídavých, které jsem koupil za 49kč někde ve výprodeji, usměrňuji to přes jednu diodu, do hodně vybité baterie to dá necelou ampéru a jak napětí na baterii stoupá, tak i klesá automaticky proud a při 14V tam teče nějakých 30 mA, používám to jako živičku i na auta a nikdy jsem neměnil baterii dřív než po 7 letech, většinou vydrží 8 roků.
Podle mě je nabíječka z Lídlu až až a je zcela zbytečné kupovat něco víc. Důležitější je baterii udržovat hlavně v zimních měsících dostatečně nabitou
Jo a moje nabíječka má už 20 let bez poruch



je to 80 ah (700 a startovací proud) baterka v dodávce. navíc je o číslo slabší, než má být (origo 90 ah, 750 a). dokud jezdila každý týden, nebyl problém.
přes zimu moc nejezdí. v září 2x, začátkem listopadu, v prosinci 2x (mezi svátky jsem ji nechal den na nabíječce z lidlu). když auto stálo déle než 3 týdny, startoval jsem přes kabely z 60 ah baterky osobáku - a v únoru už startérem neotočila ani s touhle pomocí.

ctek se chytil, ukazoval, jak nabíjí, jak baterku nabil...donesl jsem ji do auta a sotva otočila startérem (motor ani neškytl).

nevím, jak je baterka stará, dodávku znám 3 roky, poslední 2 roky je moje, a tahle baterka už tam byla.
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist