1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Autoškola
Dněprák píše: Tak ta Yamaha potřebuje zhruba 130 m a komisař u nás již má zakoupený radar, aby věděl zda rychlost byla taková jako má být.
Poměrně by mě zajímalo kdo a z čeho to zaplatí, radar není úplně levná sranda.
Čau, Tom
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Autoškola
TomElefant750 píše: Poměrně by mě zajímalo kdo a z čeho to zaplatí, radar není úplně levná sranda.
Čau, Tom
Radar Speed V-MAXX stojí 3 734 Kč včetně DPH. A to není pro odbor dopravy, který má z každého žáka 700 Kč ( úplná zkouška) žádná závratná suma.
Koupil jsem ho do autoškoly také.
Zkoušel jsem kolik místa je potřeba na získání rychlosti 50km/h u motocyklu Yamaha 125 YBR pro nácvik a zkoušku vyhýbacího manévru.
V podstatě se jednalo o sprint a nakopat to tam co nejrychleji. 50 km/h se mi podařilo dosáhnout po ujetí 68 m. A teprve nyní následuje úsek pro vyhýbací manévr.
Když jsem si vyzkoušel variantu, že tam sedí absolvent skupiny A1, který rozhodně sprint neovládá dostal jsem se na 50 km/h po 82 m. Po sečtení této dráhy a potřebných metrů na vyhýbací manévr jsem se dostal na celkových 104 m. A ještě je potřeba nějaký prostor na zastavení.
A jenom dodatek k vyhýbacímu manévru. Nevím čím se inspirovali odborníci, kteří stanovili rozměry na provedení jednotlivých úkonů. Konkrétně od kuželů ukončující nájezd k vyhýbacímu manévru k vlastní mezeře kam se má žák trefit je 7m. V knížce Dokonalá jízda na motocyklu, která je přeložena z německého originálu Perfekt fahren mit Motorrad a kde jsou poznatky z výcviku motoškoly ( ne autoškoly) mají tento úsek dlouhý 10 m.
A pokud si představíte začátečníka, který má hlídat tachometr aby jel 50 km/h , trefil se mezi dva kužely, které jsou 1 m od sebe a po 7 metrech už mít za sebou vyhýbací manévr, nevím, nevím. Pokud budou komisaři opravdu bez pardonu chtít těch 50 km/h, tak to pro velkou většinu žadatelů bude znamenat finanční zátěž, protože si budou muset přikupovat hodiny na další nácvik.
Naposledy editováno 03.03.2016 06:45:07