globalmoto_duben_nolan




globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Autoškola
 
25.2.2016 v 13:04
Zdravím. Chci se zeptat, kolik stoji od 20.2.2016 neomezené A. Když před tím nemám nic. Prý se to změnilo. Hlavně ceny :

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Autoškola

3.3.2016 v 11:19 | Nahoru | #61

jiresva píše: ale jestli smíš, nebo nesmíš sahat na brzdy, to si netroufám hádat - rozhodující stejně bude, jak to pochopí komisař, pochybuju, že mu tam bude nějaký vyklepaný 16ti-letý ucho vysvětlovat, že si tu vyhlášku špatně vyložil


To snad není úkol pro žáky, ale pro učitele autoškol, kteří jsou se zkušebními komisaři v kontaktu pořád aby to nastavili rozumně už od počátku. Je problém se domluvit a probrat situaci, jak to vidí oni, jak to vidí autoškola?

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Autoškola

3.3.2016 v 11:20 | Nahoru | #62

juraaa píše: fockewulf> takze to, ze 1 z 9 muze skoncit ve skarpe je ok? dekuju pekne teda....


Jak může učit někdo, kdo nechápe psaný text?!

(reakce na) Autoškola

3.3.2016 v 11:22 | Nahoru | #63
jiresva> Když bude komisař obdařen rozumem, pak si myslím, že nebude ani tak trvat na těch 50ti, ale bude mu stačit svižné projetí např. při 40ce, hlavně technicky správně. No a když nebude, pak se děj vůle boží. Pokud dá radar dál od překážky, uděláš hned za ním krizové brzdění na 30, mineš překážku a máš splněnou další disciplínu

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Autoškola

3.3.2016 v 11:23 | Nahoru | #64
fockewulf> zaplat panbuh, ze neucis ty

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Autoškola

3.3.2016 v 11:31 | Nahoru | #65

juraaa píše: fockewulf> zaplat panbuh, ze neucis ty


to jo, protože jedinci jako ty by přišli o práci...

(reakce na) Autoškola

3.3.2016 v 11:38 | Nahoru | #66
fockewulf> dobře, tak záleží na čem se shodnou komisaři s instruktory autoškol stejně si myslím, že 1. to jsou jen tady naše dohady a je to spíš na dotaz povolaným (při nejbližší příležitosti dotaz položím) 2. i kdybys mezi kužely hamstnul na brzdu, tak za ty - hodně, hodně optimistické - 3 metry ti to podle mě k bezpečnějšímu projetí moc nepomůže.. ale to už je zase jen můj dohad od klávesnice a jak to pude, tak si to stejně pojedu zkusit

Dalaz> to samozřejmě všechno bude viset na benevolenci konkrétního zkoušejícího ///OFFTOPIC - když tak koukám na STK a focení, tak jsem zvědav, kdy se bude celá zkouška točit na video a když ti za 5 let nedá přednost osobák, tak se pojišťovna podívá na záznam a řekne že jsi na zkoušce neprovedl úhybný manévr přesně v 50, tudíž jsi neměl na silnici co dělat a jde to na tebe

(reakce na) Autoškola

3.3.2016 v 11:42 | Nahoru | #67
fockewulf> no kdyz myslis.....

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Autoškola

3.3.2016 v 11:58 | Nahoru | #68

fockewulf píše: Když se dívám na ten obrázek, tak já ho chápu tak, že počáteční rychlost je nejméně 50km/h, u prvních kuželů se začne brzdit, brzdí se tři metry, dojde k odbržení a následuje vyhýbací menévr. V součtu to tedy 10m jako v Dokonalé jízdě na motocyklu je a rychlost při samotném provádění manévru není 50km/h, ale je nižší. Nikdo snad nemůže požadovat aby při celém manévru žák držel 50km/h, to je totální kravina!



Ano správně chápeš to, že rychlost u prvních kuželů má být min. 50 km/h , ne po celou dobu úkonu. To by byla opravdu kravina. Ale nevím, jakou máš Dokonalou jízdu, protože tam je nájezd 2m a potom 10 m k překážce. Dohromady tedy 12 m. Kdežto u nás je to 3m + 7m.

(reakce na) Autoškola

3.3.2016 v 12:52 | Nahoru | #69
Dněprák> No tak pokud stačí pade u prvních kuželů, tak se dá trochu snížit rychlost, ale na těch třech metrech ... hlavně včas odbrzdit, protože pokud uchazeč ve snaze co nejvíc snížit rychlost včas nepustí brzdy a uhne, tak to může skončit kotrmelcem. Ono se to nějak vyvrbí. V tomto státě se nejdřív schválí zákon, nikdo neví jak ho aplikovat a čas to uhladí. Mělo se udělat nějaké přechodné období, aby zainteresované strany měly čas na přípravu, vychytání much a pak to spustit. No ale to bychom nebyli v Česku.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Autoškola

3.3.2016 v 13:30 | Nahoru | #70
Dněprák> Díky, netušil jsem že je to tak levný, čekal jsem cenu ve velkejch desítkách tisíc. Pak to chápu.
Čau, Tom

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Autoškola

3.3.2016 v 13:37 | Nahoru | #71

TomElefant750 píše: Dněprák> Díky, netušil jsem že je to tak levný, čekal jsem cenu ve velkejch desítkách tisíc. Pak to chápu.
Čau, Tom


zas ty levné shity budou měřit bůhvíjak, mám za to, že ty bys to tam uhádal a poslal komisaře do správního řízení, utáhnout ho na kalibraci a kdoví čem ještě. Zkušenosti máš, jen teda "opačným směrem" kdy ti naměřili víc, než měli, zatímco tady naměří míň, než by měli

(reakce na) Autoškola

3.3.2016 v 14:01 | Nahoru | #72

fockewulf píše: zas ty levné shity budou měřit bůhvíjak, mám za to, že ty bys to tam uhádal a poslal komisaře do správního řízení, utáhnout ho na kalibraci a kdoví čem ještě. Zkušenosti máš, jen teda "opačným směrem" kdy ti naměřili víc, než měli, zatímco tady naměří míň, než by měli



Ano, tento přístroj není nijak závratně drahý, ale pro potřeby autoškoly a komisaře je postačující. Radary, které jsou vidět na začátcích obcí stojí okolo 40 000 Kč. Ale to už je zbytečné. Myslím, že to nikdo nebude hnát do krajnosti, jestli to měří o něco méně nebo více, než je skutečnost. Já to potřebuji v autoškole abych viděl zda žák dosáhl stanovené rychlosti a to samé potřebuje vědět komisař. Nevýhoda těchto radarů je v tom, že ho nemůže využít žák protože rychlost se ukazuje těsně u radaru. Takže žák musí sledovat tachometr.

(reakce na) Autoškola

3.3.2016 v 15:59 | Nahoru | #73

fockewulf píše: zas ty levné shity budou měřit bůhvíjak, mám za to, že ty bys to tam uhádal a poslal komisaře do správního řízení, utáhnout ho na kalibraci a kdoví čem ještě. Zkušenosti máš, jen teda "opačným směrem" kdy ti naměřili víc, než měli, zatímco tady naměří míň, než by měli


Obávám se že v tomhle režimu používání radar kalibrovanej bejt nemusí. Můžu se samozřejmě mýlit, ale moc nevěřím tomu že by to člověk ve správním/u soudu uhrál.
Obecně nevím jestli existuje nějaká možnost přezkoumání verdiktu zkušebního komisaře a odvolání proti němu.
Čau, Tom

Autoškola

3.3.2016 v 18:49 | Nahoru | #74
hoěi, nadsázka vám očividně nic moc neříká, co? o_O

1 reakcí na tento příspěvek Autoškola

3.3.2016 v 21:54 | Nahoru | #75
kdyz se kouknu na britsky testy, , nejak mi ty novy nase neprijdou nijak strasne slozity a unikatni.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Autoškola

4.3.2016 v 06:54 | Nahoru | #76

S.h.I.t. píše: kdyz se kouknu na britsky testy, , nejak mi ty novy nase neprijdou nijak strasne slozity a unikatni.



Je pravda, že prostor na přezkoušení mají pěkný. Ale porovnej si konkrétně vyhýbací manévr, kdy na rozdíl od nás se po tomto manévru nemusí vracet zpět mezi kužely. A to je docela rozdíl. A taky nejsou nikde rozměry, jak jsou kužely daleko od sebe u jednotlivých úkonů.

Ale tady ani nejde o to, jestli jsou ty úkony složitý a unikátní. Ale jde o to kdy, za jak dlouho a za kolik je schopen to zvládnout žadatel, který to na motorce neumí a řídí poprvé v autoškole.
Pokud je některých zemích systém Nauč se a potom přijď na zkoušky, tak tam jsou ve výhodě, protože na zkoušky jdou ti, kteří se to už někde naučili.
Pokud je systém jako u nás, tedy stanovený minimální počet hodin a potom si žák bude přikupovat pokud mu to nestačí, tak s tím nic neuděláš. A je jasné, že tyto úkony nezvládne začátečník, včetně samostatné jízdy v provozu za 13 vyučovacích hodin výcviku.
Problém vznikl v tom, že některé autoškoly navýšily cenu rovnou na dvojnásobek, někde i víc. Rovnou lze navýšit pouze hodiny provozu doprovodného vozidla.
V mojí autoškole jsme zatím stanovili cenu na základní počet 13 vyučovacích hodin + doprovodné vozidlo konkrétně na A - 8 000 Kč, A2 - 7 500 Kč, A1 a AM - 6 500 Kč. Pokud tyto hodiny budou stačit, není důvod to dále navyšovat a prodlužovat. Pokud ne, žák si potřebný počet hodin přikoupí.

Naposledy editováno 04.03.2016 07:13:23

1 reakcí na tento příspěvek Autoškola

4.3.2016 v 07:24 | Nahoru | #77
Díval jsem se do Dokonalé jízdy na motocyklu a tam je ten úhybný manévr (str. 86) popsán v ZATÁČCE!
Navíc jsou tam dvě situace-objíždění překážky v NÁKLONU z VNITŘNÍ strany, kdy na vyhnutí má žák těch cca 12m, ale taky z VNĚJŠÍ strany a zde má cca 8m! Nevím proč by ty české zkoušky měly být přísnější?

A že se požaduje návrat do původní trasy? To je jako problém proč - to má dotyčný provést úhybný manévr a vyletět ze silnice do stromu?

Celou dobu tady nadáváte, že v autoškole se naučí jenom řídit, ale ne jezdit, teď jek tomu příležitost a zase je to špatně.
V podstatě nevím o co vám pořád jde-nejvíc držkujete nad úkony, které se dají nacvičovat na cvičišti. Kecy o tom, že 13h. nebudou stačit k samostatnému řízení v provozu, to já si myslím opak-komisař nebo učitel(většinou tlusté prase) řízení motorky akorát znesnadňují. A jestli je někdo takové dřevo, že se to nenaučí, tak je to jeho problém, ať si dokoupí hodiny-pro autoškoly jenom líp, ne?






Naposledy editováno 04.03.2016 07:26:50

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Autoškola

4.3.2016 v 07:42 | Nahoru | #78

fockewulf píše: Díval jsem se do Dokonalé jízdy na motocyklu a tam je ten úhybný manévr (str. 86) popsán v ZATÁČCE!
Navíc jsou tam dvě situace-objíždění překážky v NÁKLONU z VNITŘNÍ strany, kdy na vyhnutí má žák těch cca 12m, ale taky z VNĚJŠÍ strany a zde má cca 8m! Nevím proč by ty české zkoušky měly být přísnější?

A že se požaduje návrat do původní trasy? To je jako problém proč - to má dotyčný provést úhybný manévr a vyletět ze silnice do stromu?

Celou dobu tady nadáváte, že v autoškole se naučí jenom řídit, ale ne jezdit, teď jek tomu příležitost a zase je to špatně.
V podstatě nevím o co vám pořád jde-nejvíc držkujete nad úkony, které se dají nacvičovat na cvičišti. Kecy o tom, že 13h. nebudou stačit k samostatnému řízení v provozu, to já si myslím opak-komisař nebo učitel(většinou tlusté prase) řízení motorky akorát znesnadňují. A jestli je někdo takové dřevo, že se to nenaučí, tak je to jeho problém, ať si dokoupí hodiny-pro autoškoly jenom líp, ne?






No nevím, jestli je potřeba hledat, kde co je, ale popis vyhýbacího manévru je na straně 74 a je to nácvik na rovině. Někde jsi psal, že učitelé v autoškole umí číst, ale nerozumí obsahu. Takže pokud jsi porozuměl obsahu toho, co jsem psal v minulém příspěvku, nebylo tam nic o tom, že má někdo po provedeném manévru vyletět ze silnice. Pouze jsem porovnával tento manévr s tím co je požadováno u nás. A musíš uznat, že ten náš je složitější. Nic víc, nic míň.
A jak píšeš cituji: Kecy o tom, že 13 hodin nebudou stačit k samostatnému řízení v provozu, to já si myslím opak.
Nevím, jestli jsi pochopil, že těch 13 hodin je na všechno. Zvládnutí úkonů na cvičišti i provoz na komunikaci.
A nevím co se rozčiluješ, protože pokud si opravdu četl co jsem napsal, tak vůbec nejsem v rozporu s Tebou. Komu to nestačí, tak si připlatí.
A ještě jednu věc. Nechci se zastávat nijak komisařů, ale ne každý, ani většinou není tlusté prase.

(reakce na) Autoškola

4.3.2016 v 07:54 | Nahoru | #79
Dněprák> souhlas. Obzvlast pro naprosty zacatecniky co nikdy nebyli v provozu to bude malo. Ti co uz jezdi autem, ti se jen nauci ovladat do potrebne miry motorku - budou to mit lehci nez treba zadatel na A1 co nikdy na ni nesedel a ani se nepohyboval v provozu...

Naposledy editováno 04.03.2016 07:57:27

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Autoškola

4.3.2016 v 07:56 | Nahoru | #80
Dněprák> jo, jsem slepý, je to tam tak jinak-nakonec můžou být v ČR rádi, že je nebudou nutit umět vyhýbací manévr v náklonu
Nicméně i v DJnM je nutno vrátit se zpět mezi kužely. Na můj vkus tam mají ale strašně dlouhou trasu - 20m. A ještě jedna věc-DJnM má překážku k objetí širokou 2m, v CŘ je jen 1,5m. Takže ano, možná je ta naše zkouška o něco přísnější, ale nepřijde mi, že o moc a hlavně je zvládnutelná, to je spíše to hlavní.

Co se týče komisařů, tak tam jsem ovlivněn osobníma zkušnostma, kdy mě vždycky přirazili bachorem na řídítka tak, že jsem ztrácel vědomí z nedostatku kyslíku






Naposledy editováno 04.03.2016 07:57:30

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Autoškola

4.3.2016 v 08:22 | Nahoru | #81

Dněprák píše:
Pokud je některých zemích systém Nauč se a potom přijď na zkoušky, tak tam jsou ve výhodě, protože na zkoušky jdou ti, kteří se to už někde naučili.
Pokud je systém jako u nás, tedy stanovený minimální počet hodin a potom si žák bude přikupovat pokud mu to nestačí, tak s tím nic neuděláš. A je jasné, že tyto úkony nezvládne začátečník, včetně samostatné jízdy v provozu za 13 vyučovacích hodin výcviku..


Na place, ktery neni verejnou komunikaci, muze trenovat do aleluja a nikdo nemuze rict ani hovno. Holt nez dostane papiry tak tu motorku bude muset ovladat. Musi absolvovat 13 v AS. Kolik jak absolvuje bokem je na zadateli.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Autoškola

4.3.2016 v 08:26 | Nahoru | #82
fockewulf> Hele, já o koze a Ty o voze. Já vůbec netvrdím, že je zkouška nezvládnutelná. Jenom se Tě snažím přesvědčit, že většině žadatelů nebude na všechno co se požaduje stačit těch 13 vyučovacích hodin. A prvopočátek toho všeho byla nadměrně navýšená cena u některých autoškol. Napsal jsem jak je to s cenou v mojí autoškole.

(reakce na) Autoškola

4.3.2016 v 08:30 | Nahoru | #83

S.h.I.t. píše: Na place, ktery neni verejnou komunikaci, muze trenovat do aleluja a nikdo nemuze rict ani hovno. Holt nez dostane papiry tak tu motorku bude muset ovladat. Musi absolvovat 13 v AS. Kolik jak absolvuje bokem je na zadateli.


Ano, s tím souhlasím a nemám s tím žádný problém. V podstatě se vrátíme do dob dávno minulých, kdy v 15 letech většina kluků už uměla řídit a potřebovali řidičák akorát zlegalizovat. Nevýhodu budou mít akorát tam, kde v rodině nebude motocykl a nebo nebudou ochotni riskovat případnou újmu na tomto motocyklu.

1 reakcí na tento příspěvek Autoškola

4.3.2016 v 08:49 | Nahoru | #84
BTW: zajimavy ctivo
http://www.zkusebnik...-komisari-a-zkousky/

predevsim zmena postoje AACR 14.12.2016

(reakce na) Autoškola

4.3.2016 v 08:59 | Nahoru | #85

Yucca píše: BTW: zajimavy ctivo
http://www.zkusebnik...-komisari-a-zkousky/

predevsim zmena postoje AACR 14.12.2016



Asociace autoškol v tomto směru hodně zaspala.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Autoškola

4.3.2016 v 09:21 | Nahoru | #86

Dněprák píše: fockewulf> Hele, já o koze a Ty o voze. Já vůbec netvrdím, že je zkouška nezvládnutelná. Jenom se Tě snažím přesvědčit, že většině žadatelů nebude na všechno co se požaduje stačit těch 13 vyučovacích hodin. A prvopočátek toho všeho byla nadměrně navýšená cena u některých autoškol. Napsal jsem jak je to s cenou v mojí autoškole.


viz ShIt.
O tom, jestli opravdu většina žáků neudělá ten vyhýbací manévr pak napiš někdy na konci léta, jaké máš praktické zkušenosti. Já bych to na "většinu" neviděl.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Autoškola

4.3.2016 v 11:03 | Nahoru | #87

fockewulf píše: viz ShIt.
O tom, jestli opravdu většina žáků neudělá ten vyhýbací manévr pak napiš někdy na konci léta, jaké máš praktické zkušenosti. Já bych to na "většinu" neviděl.



Nevím, jak už to napsat. Netvrdím, že to většina nezvládne. Jen jsem přesvědčen, že na všechno nebude většině stačit těch předepsaných 13 vyučovacích hodin. Mám už tady pár lidí přihlášených, konkrétně jeden manželský pár , ročník 68 a 73. Budou dělat A , v životě na motorce neseděli, takže dám vědět po kolika hodinách to zvládli a kdy jsem se odvážil je pustit samostatně do provozu.

1 reakcí na tento příspěvek Autoškola

4.3.2016 v 11:20 | Nahoru | #88
13 hodin je minimum ze zakona. Strop nikdo neomezuje. Tak proc se porad tocite na 13 hodinach. Vycvik jich muze mit klidne 130 pokud si to zadatel preje a adekvatne zaplati.

(reakce na) Autoškola

4.3.2016 v 11:23 | Nahoru | #89
Dněprák> aby bylo jasno, tak to samozřejmě vztahuju na ten základní výcvik, ne že se to třeba po dvou letech nenaučí ani ten největší levák...
Každopádně na ty údaje z praxe jsem zvědavý-hlavně u lidí, co jak ty píšeš, na motorce nikdy neseděli.
On do toho vstupuje jeden faktor-jednou mi instruktor vyprávěl, že maník se na moto neuměl udržet v přímém směru, vždy po rozjezdu hned spadl-instruktor už nevěděl co s ním, tak se ho ptal, jestli někdy jezdil na kole. Maník prý že ne tak byl poslán domů aby se to naučil...

(reakce na) Autoškola

4.3.2016 v 11:25 | Nahoru | #90

S.h.I.t. píše: 13 hodin je minimum ze zakona. Strop nikdo neomezuje. Tak proc se porad tocite na 13 hodinach. Vycvik jich muze mit klidne 130 pokud si to zadatel preje a adekvatne zaplati.


No jasně, tady se jen vede spor, kolik lidí se to právě v tom "minimu základu 13ti hodin" naučí a kolik si jich bude muset jízdy připlatit. Jde zase o ceníky(kterými se většina řídí), které jsou postaveny jen na ten základ aby vypadaly "lákavě"
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist