globalmoto_kveten





Téma: Soudni znalec - zkusenosti
 
22.2.2016 v 12:44
Ahoj,

nemate nekdo zkusenost se soudnim znalcem pri neuznane reklamaci?
Koupil jsem u jednoho nejmenovaneho prodejce v Brne HJC RPHA Max EVO vyklopku a pozdeji zjistil, ze do ni tahne i pres uzavrene ventilacni otvory, bradovy deflekttor se pare ve svech atp.

Reklamace neuznana, protoze je pry helma po pul roce prilis ojezdena.

Hledal jsem soudniho znalec pres moto vybaveni, ale nic nenasel, spis jen textilie atd.

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Soudni znalec - zkusenosti

23.2.2016 v 13:04 | Nahoru | #1
HondaGiRRl>

Ne, že musí přijít na vadu po měsíci...

Ale v momentu, kdy se mu začne helma párat, např 1 - 3 nebo 5 stehů, by měl dojít na reklamaci. Ne až v době, kdy je půl helmy rozcaprané. To tady celou dobu píšu.

Pokud nesouhlasíš, pak seš mimo, protože součástí reklamačního řízení může být i oprava a pokud někdo reklamuje už značně poničené zboží, může být už vada neopravitelná a to právě z viny kupujícího.

Jak jsem psal na začátku, když se ti páře bota, je nutno reklamovat hned, ne až je půl boty urvané.

Jo, a to že do helmy fučí přes zavřené ventilační otvory taky zjistil až teď?

Tahle debata podle mě není o brněnském prodejci HJC, protože jsem si jistý, že kterýkoli prodejce by se k tomu stavěl v podobné situaci stejně.

Ono vyměnit v reklamaci helmu měsíc nebo půl roku užívanou je kapánek rozdíl.

Naposledy editováno 23.02.2016 13:05:59

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Soudni znalec - zkusenosti

23.2.2016 v 16:51 | Nahoru | #2
ST-M> musis reklamovat bez odkladu pote co vadu zjistis...to kdyz si dvou stehu nevsimnes neni tvuj problem..ohlasis to hned jak na to prijdes..tj treba pri zimni priprave na jaro kdy ji jdes cistit..to ze neni sezona nema hrat roli

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Soudni znalec - zkusenosti

23.2.2016 v 18:02 | Nahoru | #3

ST-M píše: HondaGiRRl>

Ne, že musí přijít na vadu po měsíci...

Ale v momentu, kdy se mu začne helma párat, např 1 - 3 nebo 5 stehů, by měl dojít na reklamaci. Ne až v době, kdy je půl helmy rozcaprané. To tady celou dobu píšu.

Pokud nesouhlasíš, pak seš mimo, protože součástí reklamačního řízení může být i oprava a pokud někdo reklamuje už značně poničené zboží, může být už vada neopravitelná a to právě z viny kupujícího.

Jak jsem psal na začátku, když se ti páře bota, je nutno reklamovat hned, ne až je půl boty urvané.

Jo, a to že do helmy fučí přes zavřené ventilační otvory taky zjistil až teď?

Tahle debata podle mě není o brněnském prodejci HJC, protože jsem si jistý, že kterýkoli prodejce by se k tomu stavěl v podobné situaci stejně.

Ono vyměnit v reklamaci helmu měsíc nebo půl roku užívanou je kapánek rozdíl.



A kde jako píše, že je rozpárané půl helmy? Píše, že se páře bradový deflektor. Jestli ty moc nečteš mezi řádky A ty víš, kolikrát tu helmu za toho půl roku měl? Třeba si ji koupil a od té doby jel na motorce 2x. Ať tak nebo tak, závěr reklamace ze strany obchodníka je špatný. Obchodník neřešil, po jak dlouhé době přišel od zjištění vady, to tu řešíš jen ty. Ale řešil to, že je helma po půl roce oježděná! Osobně bych se taky s touhle odpovědí nespokojila.
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist