1 reakcí na tento příspěvek Lithium-iontová baterie: pro a proti
S tim proudem to je ale osidne. Nikdy nevis na jakou specifikaci vlastne koukas.
Meril jsem napriklad Ri (Ohmicky) u tech mych A123 LiFePO4 a pro teploty nad cca 30degC a SoC nad 80% maji ekvivalent kolem 1mOhm.
Peak zkratovy proud jsem meril pro paralelni kombinaci dvou clanku i kolem 800A po stovky ms (pritom papirove schopny jen 2x30A max.). Proud pote klesa linearne s padajicim OCV dle vybijeni plus vzrustajici Ri kvuli SoC a dale zasadne kvuli nelinearni "polarization resistance" cca od treti, ctrvre sekundy vybijeni.
Specifikace maximalniho statovaciho proudu je tedy trochu slozitejsi nez u Pb.
Jednoznacna definice pro me je: "Stredni hodnota zkratoveho proudu pres dany casovy interval za dvou okrajovych podminek - teplota, SoC."
Casovy interval urcim smluvne na zaklade typicke aplikace. Pro startovani 5sek stejne jako starsi normy pro alternatory a aku.
Pokud tuto definici akceptujes (zkrat, 30degC, 80% SoC, 5sec), tak tech 400A bude u nove A123 aku urcite realnych.
Naposledy editováno 25.02.2016 23:04:22
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
KTM 1190 Adventure, vykon, motory... [1 ... 10, 11] KTM 1190 R Adventure, KTM 1190 Adventure | RadisPCE | 313 | Dnes v 18:26 KubaLC8 |
Přeměřování tachometrů [1, 2, 3] KTM 1190 Adventure R, KTM 1190 Adventure, KTM 1290 S... | KubaLC8 | 67 | 7.5.2024 v 09:24 KubaLC8 |
KTM 1090 Adventure R servis KTM 1190 Adventure R | Dovizioso04 | 9 | 7.4.2024 v 17:42 Eso_Rimmer |
KTM 1190 Adventure R - prolíná spoj... KTM 1190 Adventure R | Mates008 | 12 | 19.3.2024 v 11:02 Mates008 |
Jaký vzduchový filtr pro KTM 1190 A... KTM 1190 Adventure R | Mates008 | 8 | 23.10.2023 v 10:41 Mates008 |