globalmoto_duben_nolan




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Leo Vince a Akrapovič z Číny
17.2.2016 v 20:49
Už jste někdo zkoušel tyto výfuky?

http://www.aliexpres...23-ab43-9d9755a87c40

Je toho samozřejmě plnej Aliexpress. Cena okolo 1400 Kč a doprava zdarma :D.



Po tom co jsem rozebral originál koncovku Akrapovič za 30 tisíc si nedělám iluze o tom, že by v tom mohl být rozdíl.

Co myslíte kluci?






1 reakcí na tento příspěvek Leo Vince a Akrapovič z Číny

16.2.2017 v 19:56 | Nahoru | #1
koncovka ma vliv zejmena na hluk, proto tam je koukni se schvalne na udaje z brzd komu se zvysil (se seriovymi svody) koncovkou vykon o nejakou zmeritelnou hodnotu... jinak podstatne vetsi vliv na otacky ma to sani takze pri trose fantazie, otevrenym sani, a pruchozi koncovce se tam nejake meritelne navyseni objevi, ovsem kdyz skutecne "ladit" tak ladit komplet se svody (a jak uz jsem psal o par stranek driv, tady je uz ten titan na miste, to je jasny)

vzdyt nerikam ze to je nizkootackovej motor, rikam(pisu) ze existuje nejaka hranice za kterou to uz vic "zpruchodnovat" nema smysl, koukni na ten graf vise z 400 o kolik to vyrostlo u toho malyho motoru pri tryskach o celejch 0,5mm sirsich a komplet zavodnim potrubi.. o 5 koni a +500 otacek ? a investice v desitkach tisic..

co limituje TL nevim (a psal jsem ze nevim jake ma ten motor konstrukcni moznosti k upravam) ale zrovna lehci ojnice jsou logicky jedna z prvnich veci na rade.. narozdil od lehciho plaste koncovky, to je snad jasny

+ad 10kg, ale notak, vzdyt to uz jsme vyresili ze se bavime o rozdilu Ti koncovka/Fe koncovka a ne o tezkym seriovym tlumici..

tu clonku schvalne zkus ! pokud mas pristup k brzde mas idealni podminky to odladit

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Leo Vince a Akrapovič z Číny

16.2.2017 v 20:10 | Nahoru | #2

kerut píše: koncovka ma vliv zejmena na hluk, proto tam je koukni se schvalne na udaje z brzd komu se zvysil (se seriovymi svody) koncovkou vykon o nejakou zmeritelnou hodnotu... jinak podstatne vetsi vliv na otacky ma to sani takze pri trose fantazie, otevrenym sani, a pruchozi koncovce se tam nejake meritelne navyseni objevi, ovsem kdyz skutecne "ladit" tak ladit komplet se svody (a jak uz jsem psal o par stranek driv, tady je uz ten titan na miste, to je jasny)

vzdyt nerikam ze to je nizkootackovej motor, rikam(pisu) ze existuje nejaka hranice za kterou to uz vic "zpruchodnovat" nema smysl, koukni na ten graf vise z 400 o kolik to vyrostlo u toho malyho motoru pri tryskach o celejch 0,5mm sirsich a komplet zavodnim potrubi.. o 5 koni a +500 otacek ? a investice v desitkach tisic..

co limituje TL nevim (a psal jsem ze nevim jake ma ten motor konstrukcni moznosti k upravam) ale zrovna lehci ojnice jsou logicky jedna z prvnich veci na rade.. narozdil od lehciho plaste koncovky, to je snad jasny

+ad 10kg, ale notak, vzdyt to uz jsme vyresili ze se bavime o rozdilu Ti koncovka/Fe koncovka a ne o tezkym seriovym tlumici..

tu clonku schvalne zkus ! pokud mas pristup k brzde mas idealni podminky to odladit



ale ja ti uz asi hodinu rikam, ze ten rozdil je primo na moji moto a to "obrovskej"
ja jsem rozporoval to, ze prvni na miste jsou lehci ojnice a napsal jsem proc, a ty jen zopakujes, ze jsou prvni na miste... tohle asi fakt nema smysl.

ad nizkootackovej motor - pisu ze pruchodnejsi koncovka snizuje vykon vsude - ty reknes protoze to malo toci a proto nema zpruchodneni vyfuku vliv, tak ti uvedu ze naopak s vetsim prumerem svodu se vykon zveda - tak napises, zas opak...

bavim se o tom ze ocelova koncovka za 20tis usetri 10kg proti serii, a titanova 10,5kg a stoji o par tisic vic a tudiz ze to smysl ma.
ty se me porad snazis nahnat do diskuze, ze titanova koncovka za 20+tis ubere 0,5kg proti koncovce za 40usd z ali, kterou nekdo okpoiroval... takhle se opet diskutovat neda.

te clonce absolutne neverim a nejsem si jistej, ze se mi bude chtit venovat tolik casu k dokazani toho ze to nefunguje, kdyz ty pak stejne reknes opak...
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Okruhová sezóna 2024 :-) [1 ... 1176, 1177] Yamaha YZF-R1, Suzuki GSX-R 1000, Triumph Daytona 67... Ozzy_ 35301 Dnes v 20:23 Kubik19
EWC 2024, 2023, 2022 24h Le Mans, ... [1 ... 19, 20] Yamaha YZF-R1, Suzuki GSX-R 1000, Honda CBR 1000RR F... Ariete 599 24.4.2024 v 23:12 Ariete
Ventilové vůle Yamaha R1 2005 Yamaha YZF-R1 Richard65 3 13.4.2024 v 20:57 Richard65
Příliš vysoký tlak v pneu [1, 2] Yamaha YZF-R1 tomassek.32 45 19.3.2024 v 23:35 tomasNJ
Hlava motoru R1 Yamaha YZF-R1 Valdy25 22 1.3.2024 v 14:44 assassin


TOPlist