bmw_r1300gs_cartec




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Leo Vince a Akrapovič z Číny
17.2.2016 v 20:49
Už jste někdo zkoušel tyto výfuky?

http://www.aliexpres...23-ab43-9d9755a87c40

Je toho samozřejmě plnej Aliexpress. Cena okolo 1400 Kč a doprava zdarma :D.



Po tom co jsem rozebral originál koncovku Akrapovič za 30 tisíc si nedělám iluze o tom, že by v tom mohl být rozdíl.

Co myslíte kluci?






1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Leo Vince a Akrapovič z Číny

16.2.2017 v 17:26 | Nahoru | #1

kerut píše: tak nejak souhlas, jen bych podotkl ze to neni kerutovo tazeni za "cinskejma" koncovkama, kdyz to stejne a za stejny prachy svari pepa z horni dolni, nebo helmut, francoas ci Kohn.. bude to stejny je fakt ze cinani jsou mnohdy na hranici nebo pod cenou,.. a blbej kdo dava blbejsi kdo nebere vid

assassin>
no chlazeni se bezne uvadi ale to mi prave pravdepodobny neprijde, i ten predni valec je schovanej za kapotazi, predni za vlastni hlavou, a ta v podstate za ramem.. chladici kapalina jde do obou +- stejne, ofukovani na vodnika nema moc vliv.. to by spis melo vliv na vnitrni valce radovy 4ky, ale tady maji vsechny 4 valce porminky vesmes podobny...
jinak V4 se 180° (NC21, NC24 napr) maji vsechny trysky co jsem koukal stejny ..ale tady nechci spekulovat, to uz je docela vyssi divci, ono vubec pistovej motor je i jako jednoval odporne komplikovanej obehovej stroj, uplne vsechno tam kmita (tlaky, rychlosti mysleno..) zlaty turbiny



cinan a ni pepa z horni dolni nic stejne nesvari - protoze delka, prumer trubky atd ma velkej vliv - to jak tohle vsechno navrhnout je to cemu se rika ladeni a je potreba to vyzkouset v realu, udelat nekolik pokusu a vybrat co funguje. tohle firma jako akrapovic dela.

cinan nebo pepa z horni dolni udela koncovku treba jako je ten muj BOS (koncovka kole 7-10k?tzn x2) a ono to nefunguje...

no a nebo cinan a pepa z horni dolni koupi to co uz nekdo v potu a krvi naladil a okopiruje, pak to funguje stejne.

me se tenhle zpusob nelibi, ikdyz priznam, ze jsem kvuli financni tisni nekolikrat sahl i po produktu co takhle vznikl - ve finale jsem ale dosel k tomu, ze to uplne stejne neni a skoncil u toho znackoveho...

ad ty teploty - na jedne strane je co se ti zda nebo nezda a jako k tomu mas teorii a na druhe strane je mereni AFR, teploty kapaliny , EGT atd ktere se od teorie dokaze dost lisit

kdysi jsem taky teoretizoval jak koncovka nema vliv, sani u ctyrtaktu, ze konci na skrtici klapce, co je zatim nema vliv atd... akorat pak praxe me donutila zmenit pohled.

(reakce na) Leo Vince a Akrapovič z Číny

16.2.2017 v 18:07 | Nahoru | #2
assassin> no ta sirokopasmova lambda by kazdopadne stala za to, o tom zadna ! ..pokud by se ji teda podarilo strcit az za vetveni predek/zadek, teploty moc neomerim, leda bych koupil druhej motor a navrtal do nej termoclanky, toby byl drahej experiment, i kdyz nic neni nemozny, u nas na katedretenkrat merili modelarskou turbinu a presto ze vsichni tvrdili ze ty termoclanky shorej, tak ne, a to mereni kupodivu vyslo... ale rozvedeni kapaliny je fakt stejnomerny a ta teplota tam moc odlisna nebude, to bys mohl stejne rict ze pravy valce jsou tepelne namahanejsi protoze kapalina jde z leva (z roury co ji dole rozvadi jdou samozrejme 4 odbocky, ale nahore kde se to sbiha to jde hlavou..).. naopak ty nestandartni prubehy rychlosti v kanalech tam hrat roly budou..

ad prumer trubky atd. - jj, ale to se tyka svodu ! ne koncovky o ktere se bavime ale to uz tu zaznelo..

jinak koukam jak jsi psal, (sem trosku analfabet co se tyka ruznych typu a serii se priznam) a ted koukam ze tvoje TL1000 je dvouval jako RC51 ?! no tak tam myslim ze by ten "problem" by mohl byt ve velke kmitajici hmote ? proste do otacek ve kterych by ten otevrenej vyfuk mohl fungovat se to nedostane, dle motokatalogu koukam kolem 8k.... to je motor kterej stoji na sile(kroutaku) zatimco to otevirani bude mnohem ucinejsi (viz tlaky v potrubi jak jsem psal) u motoru kterej se opira o otacky...si vemze u ty moji 400 maji vsechny valce mensi objem nez jeden tvuj, pistky jsou (s troskou nadsazky) o neco vetsi nez kulata padesatikoruna, i v GP maji valce polovicni..
tj pokud by to melo fungovat pruchodnejsi, muselo by se to dle myho tocit, ...nevim co tyhle stroje bezne snesou za upravy, napr. titanove ojnice (coz je myslim, oklikou zpet k puvodnimu tematu, mnohem ucelnejsi aplikace titanu ) asi nemaji financne smysl, no.. (to jen hadam, ale jsem koukal ze pro tu mou 400 chteli G-force za sadu Ti ojnic a 4 pistu na 450ccm nejkych snad 2500GBP.. za to bych z UK dovezl celou NC30 v super stavu nebo 3-4 cely dobry motory )

na to mereni sirokopasmovkou se klidne muzeme domluvit nekdy leto/podzim,.. pokud to bude na znackach uz..
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Okruhová sezóna 2024 :-) [1 ... 1176, 1177] Yamaha YZF-R1, Suzuki GSX-R 1000, Triumph Daytona 67... Ozzy_ 35301 Dnes v 20:23 Kubik19
EWC 2024, 2023, 2022 24h Le Mans, ... [1 ... 19, 20] Yamaha YZF-R1, Suzuki GSX-R 1000, Honda CBR 1000RR F... Ariete 599 24.4.2024 v 23:12 Ariete
Ventilové vůle Yamaha R1 2005 Yamaha YZF-R1 Richard65 3 13.4.2024 v 20:57 Richard65
Příliš vysoký tlak v pneu [1, 2] Yamaha YZF-R1 tomassek.32 45 19.3.2024 v 23:35 tomasNJ
Hlava motoru R1 Yamaha YZF-R1 Valdy25 22 1.3.2024 v 14:44 assassin


TOPlist