Objednal jsem u nich náhradu katalyzátoru, platba předem na účet, jenže jsem potřeboval objednávku zrušit, poslal jsem email s prosbou o zrušení objednávky a vrácení peněz zpět na účet. Odpověď žádná a peníze zatim nejsou, tak x krát za den tam volám, ale neberou mi to, občas se stane že zavolám, ale s někym hovoří, takže telefony berou, dneska jsem jim ještě poslal sms s tim že už nevim jak je mám kontaktovat když na nich nereagují a samo peníze pořád nikde, ještě zkusim zavolat z jinýho čísla a jinak se budu muset asi vydat do Chebu, takže za mě MotoPS - ruce od nich pryč!
2 reakcí na tento příspěvek MotoPS
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) MotoPS
1.31. V případě odstoupení od smlouvy dle čl. 1.29 obchodních podmínek vrátí prodávající peněžní prostředky přijaté od kupujícího do čtrnácti (14) dnů od odstoupení od kupní smlouvy kupujícím, a to stejným způsobem, jakým je prodávající od kupujícího přijal. Prodávající je taktéž oprávněn vrátit plnění poskytnuté kupujícím již při vrácení zboží kupujícím či jiným způsobem, pokud s tím kupující bude souhlasit a nevzniknou tím kupujícímu další náklady. Odstoupí-li kupující od kupní smlouvy, prodávající není povinen vrátit přijaté peněžní prostředky kupujícímu dříve, než mu kupující zboží vrátí nebo prokáže, že zboží podnikateli odeslal.
assassin píše: Dave: hele a je vubec povinnost te firmy ten nakup stornovat? Upravuje tohle nejakej zakon, nebo maji ohledne toho neco v obchodnich podminkach? To ze nekomunikuji je spatne - ale v zasade pruser zacal u tebe, neco sis objednal a nasledne si to rozmyslel....
Máš recht, ale je to zas mnohem férovější způsob než si to nechat doručit a pak to poslat zpět. Problém je v tom, že žádal o zrušení objednávky a nedostal žádnou odpověď. Dohodnout se dá cokoli i když to není v obch.podmínkách a právě o to se pokusil...