globalmoto_kveten





Téma: Ducati Panigale 1299 přestavba na okruh
3.2.2016 v 15:56
Zdravim všchny okruhový nadšence. Původně jsem chtěl svoje poznatky dát tady vedle do Perňovo vlákna, ale kvůli přehlednosti jsem založil nové, které se bude týkat pouze tohoto motocyklu.
Mám už nějaké zkušenosti s přestavbou 1098s, ale tady je toho tolik jinak a dost obtížně se shání jakékoliv informace, proto se chci o ně podělit, aby s tím případní další stavitelé nemuseli tak bojovat A pokud bude někdo vědět víc, budu rád za všechny info
Při přestavbě se nechci pouštět do nějakého velkého tuningu. Motorka v základu je dost nasypaná, takže není důvod.

Jako základ pro stavbu jsem použil Panigale 1299 rv.2015 zakoupenou v DE po lehkém pádu najeto 4tis.
Výkon 205HP
krouťák 144Nm/8750ot.

elektronika :Kontrola trakce DTC 8stupňů,
Quickschifter DQS up/down pro řazení bez spojky nahoru,dolu
Motorová brzda EBC nastavitelná vr třech stupních
Wheelie kontrola DWC nastavitelná v 5ti stupních.

Začal jsem demontáží všech plastů a nepotřebných věcí





Dolů šel i nevzhledný hrnec , který kryje vejfukový svod vertikálního válce a nahradil jsem ho titanovou omotávkou






U předního kola je kabel, který vede k čidlu ABS.Je veden vnitřkem blatníku. To, že to není ideální stav vám dojde ve chvíli, kdy chcete navléct nahřejvák. Buď ho tam vůbec nedostanete nebo Vám úchytky tohoto kabelu nahřejvák rozpářou. Proto jsem kabel táhnul venkem






Na levém řídítku jsem sundal sériový ovladač blinkrů a nastavování v menu a je tam tenhle hezkej Rácing .Kabely bylo nutno přeletovat






Tady schéma






Teď čekám na kapoty a pak musím vyřešit uchycení IMU /Inerciální měřící jednotky/






Ještě jsem narazil na problém s čidlem stojánku. U 1098 byl klasický kontakt, který stačilo proklemovat a vše OK.
Tady vedou do čidla 3 dráty a není z něho ohmický výstup. Při jakékoliv poloze na něm nelze nic naměřit.Při odpojení konektoru to hlásí chybu IMU
Teď mám odpojenou elektriku tak až to dám na baterku zkusím změřit, co z toho leze. Na zahraničních fórech jsem se dočetl,že se přes to ta IMU nějak kalibruje, ale nemám to ověřené
Toť zatím vše, až se trochu posunu, tak to sem hodím

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ducati Panigale 1299 přestavba na okruh

8.12.2018 v 21:32 | Nahoru | #1
doucha> Dobrý den, přesně tohle mám na mysli.
Packy by neměly být problém, já mám sice "volšový ruce" ale dost kamarádů se "zlatýma rukama".
O IMU zatím neuvažuju snad později.
Díky, Fazko

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ducati Panigale 1299 přestavba na okruh

8.12.2018 v 22:29 | Nahoru | #2

fazko píše: doucha> Dobrý den, přesně tohle mám na mysli.
Packy by neměly být problém, já mám sice "volšový ruce" ale dost kamarádů se "zlatýma rukama".
O IMU zatím neuvažuju snad později.
Díky, Fazko



No jestli chceš dát tohle lešení, tak dáváš pryč světlo a ta imerciální jednotka je přidělaná na světle, takže to budeš muset řešit / někde na začátku tohoto vlákna je to popsaný/ taky musíš pořešit roury sání a čidlo teploty. U tý jednotky IMU musíš dodržet její polohu. Ať se daří
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Typ Barvy Ducati 1199 Panigale, Ducati 1299 Panigale suzu750 1 22.2.2020 v 15:35 Lam.
Gumy Suzuki GSX-R 1000, Kawasaki ZX-10R Ninja, Honda CBR ... upside 15 6.5.2019 v 01:41 HAMLET
Svolávačka pumpy Brembo PR16 Aprilia RSV4, KTM Duke 690 R, KTM 1290 Super Duke R,... Beranidlo 14 28.2.2018 v 15:46 PetrS
Dynojet AutoTune AT-200 & AT-300 (k... Yamaha YZF-R1, Suzuki GSX-R 1000, Kawasaki ZX-10R Ni... Hasha 1 28.2.2017 v 14:58 Hasha
Nová vs. ojetá? [1, 2] Ducati 1299 Panigale TheRovy 34 26.8.2016 v 10:08 MichalR66


TOPlist