globalmoto_kveten





Téma: Porucha turba Ford Focus 2
 
27.1.2016 v 19:10
Ahojte,potrebuju se poradit....situace je takova ze se pritelkyni vysypalo turbo.V tomhle moc velky znalec nejsem tak ze auto putovalo k radoby profi opravari turbin vsech znacek s vic jak 10-ti letou praxi Kdyz uz se vysralo treti repasovane turbo a manik uz nevedel kam se vrtnout tak nakonec penize za opravu vratil a Ford putoval do autorizovaneho servisu.
Dnes volal servis Ford s nacenenim opravy ktera vyjde cca na 35 000kc za jejich repas.Je to o tom ze servis se za opravu zarucuje dvouletou zarukou a proto musi postupovat dle danych postupu opravy,ktera zahrnuje krom jineho i vymenu olejove vany motoru,potrubi,tesneni a td.....jasny chapu ze musi byt kryti aby se dala zaruka uplatnit.
Mno a ted se ptam....neni tu nekdo znalej problemu?Nejaka levnejsi varianta opravy?Nevite o nekom kdo tuhle problematiku potazmo repase a montaze provadi?Potreboval bych to probrat i s nekym dalsim nez jen s vedoucim ve Fordu.

1 reakcí na tento příspěvek Porucha turba Ford Focus 2

28.1.2016 v 09:05 | Nahoru | #1
2 roky je zaruka na material, na praci standartne pul roku a to je jedno jestli to udela ford podle predpisu vyrobce nebo kdokoliv jinej o 10000 min ale s papirem.
Kolik to ma najeto, kde to jezdi a jak casto se meni olej a jakej?
Problem je tady. 1,6ky jsou nejnepovedenejsi motory co se do toho davaly, jakmile dochazi k regeneraci FAPu tak prosakuje nafta do oleje a olej ztraci mazaci schopnosti. Odchazi turbo, vacky, zadira se na klice, nebo se na tvrdo kousne na pistech.
Prevence je menit olej casto, ne co 20 - 30tkm jak narizuje interval ale u tohoto motoru klidne 10, pokud jezdi jen po meste i mene km.
Takze, vana nova potreba asi nebude, ale pokud je tam nejde usazenej olej, jako ze bude, bud cele vytistit nebo koupit nove.
Turbo si nechej repasovat sam treba ve Velke Bitesi u specialturba, mylsim ze jsou na tohle dobri.
No a dal je to na tobe jestli mas nekde nejakej spolehlivej servis.

(reakce na) Porucha turba Ford Focus 2

28.1.2016 v 10:08 | Nahoru | #2

KubaLC8 píše: 2 roky je zaruka na material, na praci standartne pul roku a to je jedno jestli to udela ford podle predpisu vyrobce nebo kdokoliv jinej o 10000 min ale s papirem.
Kolik to ma najeto, kde to jezdi a jak casto se meni olej a jakej?
Problem je tady. 1,6ky jsou nejnepovedenejsi motory co se do toho davaly, jakmile dochazi k regeneraci FAPu tak prosakuje nafta do oleje a olej ztraci mazaci schopnosti. Odchazi turbo, vacky, zadira se na klice, nebo se na tvrdo kousne na pistech.
Prevence je menit olej casto, ne co 20 - 30tkm jak narizuje interval ale u tohoto motoru klidne 10, pokud jezdi jen po meste i mene km.
Takze, vana nova potreba asi nebude, ale pokud je tam nejde usazenej olej, jako ze bude, bud cele vytistit nebo koupit nove.
Turbo si nechej repasovat sam treba ve Velke Bitesi u specialturba, mylsim ze jsou na tohle dobri.
No a dal je to na tobe jestli mas nekde nejakej spolehlivej servis.



Jen upozorním, že žádná zákonná záruka na opravu již neexistuje. Dřívejší OZ stanovil záruku na 3měsíce, pokuď nestanoví jiný předpis jinak. A platila ještě cca 50 let stará vyhláška, že v autooprávarenství je záruka na opravu 6 měsíců.

Dnes při účinnosti NOZ je u opravy (smlouvy o dílo) pouze odpovědnost za vady, které již byly při převzetí díla.
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist