globalmoto_kveten





Téma: Porucha turba Ford Focus 2
 
27.1.2016 v 19:10
Ahojte,potrebuju se poradit....situace je takova ze se pritelkyni vysypalo turbo.V tomhle moc velky znalec nejsem tak ze auto putovalo k radoby profi opravari turbin vsech znacek s vic jak 10-ti letou praxi Kdyz uz se vysralo treti repasovane turbo a manik uz nevedel kam se vrtnout tak nakonec penize za opravu vratil a Ford putoval do autorizovaneho servisu.
Dnes volal servis Ford s nacenenim opravy ktera vyjde cca na 35 000kc za jejich repas.Je to o tom ze servis se za opravu zarucuje dvouletou zarukou a proto musi postupovat dle danych postupu opravy,ktera zahrnuje krom jineho i vymenu olejove vany motoru,potrubi,tesneni a td.....jasny chapu ze musi byt kryti aby se dala zaruka uplatnit.
Mno a ted se ptam....neni tu nekdo znalej problemu?Nejaka levnejsi varianta opravy?Nevite o nekom kdo tuhle problematiku potazmo repase a montaze provadi?Potreboval bych to probrat i s nekym dalsim nez jen s vedoucim ve Fordu.

1 reakcí na tento příspěvek Porucha turba Ford Focus 2

28.1.2016 v 08:51 | Nahoru | #1
Jde o 1.6 První možná originální turbo se zadrelo, první repas dopadl nejhůře. Tam asi došlo ke kontaktu turbíny s tělem turba a ometlo to sací lopatky. Tak že tím vznikla další škoda na Ic. No a další dva pokusy vždy pridrena turbína. Si teda myslím já. Ten mechos nám to nikdy nebyl schopnej vysvětlit.... Jak mělo jít auto do tahu, třeba proti kopci a člověk na to pořádně slapnul tak auto zacukalo, spadnul výkon a z turba šel zajimavej zvuk
Mě teď jde spíš o to jestli to nechat udělat ve Fordu za zmiňovaných 35tisíc s dvouletou zárukou a nebo jít cestou nějakého šikovného autoservisu který už má s tímto zkušenosti....otázka je jestli by to vyšlo o tolik levněji s tím že za půl roku je po záruce.

(reakce na) Porucha turba Ford Focus 2

28.1.2016 v 12:36 | Nahoru | #2
JirkaCBR-fi> Nech to opravit znackovy servis za pouziti novych originalnich dilu. Ten osadi spravne turbo a zaroven zkontroluje tlak oleje a vymeni veskera potrebna tesneni, sitka a trubky.

Jestli je to DV6TED4, tak tento motor je znamy rychlou degradaci olejove naplne a pritomnosti karbonovych usad. Puvodni filtr ma hustotu 20um ( filtracni sitko je radove vetsi - zde No 100 cili cca 0.15mm) a nezadrzi vse. Pak dojde ke kontaminaci a nasleduje :
1) Bud napeceni oleje na hridel nasledovano nevyvahou
2) nebo radialni opotrebeni lozisek nasledovano vetsim pohybem hridele
3) omezeni prutoku a tim nedostatecne mazani.
Vse skonci destrukci, bud zadrenim a nebo skrabnutim lopatek turbinoveho kola se skrini. To se stalo tvemu prvnimu "repasovanemu kusu".

Delalo se kvuli tomu nekolik zmen v konstrukci, vcetne vetsi odtokove trubky oleje. Posledni verze ma prumer 12.7mm. Pokud ti tam ten odbornik dal jinou, je to spatne. Jedinym zarucenym receptem jak predejit problemum je predcasne menit olej. Interval 8000km je zde rozumny.
Pro poradek, potrebne tlaky:
volnobeh: min. 686mbar a to do 4sekund!
max. otacky a max. load: min. 2070mbar a max. 4200mbar

Naposledy editováno 28.01.2016 12:37:16
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist