globalmoto_duben_nolan





Téma: Pokec pro letecké nadšence
 
24.1.2016 v 23:13

(reakce na) Pokec pro letecké nadšence

26.1.2016 v 17:45 | Nahoru | #121

MrHip píše: LALIK>
V Chinooku mne sice vezli, ale nikdy jsem to neřídil takže s tím nemám praktickou zkušenost. Já myslím, že principiálně vůbec žádný rozdíl není. Chinook má divný kolektiv . Tahá se z podlahy táhlo . Ostatní vrtulníky to mají jinak. Taky má dost složité řízení ( myslím kinematiku těch táhel a pohybů desky cykliky) ale je to naprosto úžasný stroj. Létá velmi rychle a hrozně moc uveze. S Chinookem mi dali na prdel v rychlosti i stoupavosti když jsme se honili, to mne tedy dost urazilo , protože jinak jsme my dávali na prdel jiným. .Museli jsme to večer řádně zapít . A má listy o šířce 90 cm. Strašné lopaty. Vevnitř to vypadá jako dobytčák.



A k čemu bys potom přirovnal Mi-6/26?

(reakce na) Pokec pro letecké nadšence

26.1.2016 v 17:54 | Nahoru | #122
Plazivec>
Je to brnkačka, přece co je v TV, tak je vždy pravda. .A když to náhodou není brnkačka, tak to zas není v TV. Děla jsme tahali ještě když jsem zachraňoval vlast před imperialisty .

Pokec pro letecké nadšence

26.1.2016 v 17:55 | Nahoru | #123
To je divatelné



1 reakcí na tento příspěvek Pokec pro letecké nadšence

26.1.2016 v 18:00 | Nahoru | #124
Chinook mne proháněl s MI-17. Ale byl o třídu lepší . A Mi-6 nejde přirovnat skoro k ničemu. To je velmi zvláštní vrtulník , který má velmi omezen režim visení, takže s ním vždy ( až na vzácné výjimky) startovali a přistávali s rozjezdem a dojezdem na dráhu jako letadlo. Omezení bylo z důvodu šetření motoru. Takový vrtulník je jenom velmi drahé letadlo s mizernou nosností a vysokou spotřebou. A Mi-26 zase nejde srovnat s ničím, ( není to to samé jako Mi-6) to je mamut největší . Neskutečný obr. A viset umí i může .

1 reakcí na tento příspěvek Pokec pro letecké nadšence

26.1.2016 v 18:03 | Nahoru | #125
V Olomouci taky rusáci vzlétali jako letadla nebo se pletu?

(reakce na) Pokec pro letecké nadšence

26.1.2016 v 18:04 | Nahoru | #126
MrHip> koukal jsem, ze Mi-26 pouzivaji uz leta Anglani? na prace.
Ja jsem nasel vrtulove listy. Presla mne chut to potkat ve vzduchu

1 reakcí na tento příspěvek Pokec pro letecké nadšence

26.1.2016 v 18:10 | Nahoru | #127
Laliku, já na té fotce vidím akorát tmu. Tma není špatná, takhle v noci je docela fajn, i dívatelná je, ale zase nechápu oč jde. A v Olomouci rusáci fakt vzlétali s rozjezdem. Jeden olomoucký MI-6 zabloudil i k nám do Prostějova , nasadil na přistání a když byl asi 30m nad zemí tak zjistil, že je tam , kde nechce být a zas odletěl.

(reakce na) Pokec pro letecké nadšence

26.1.2016 v 18:13 | Nahoru | #128
MrHip> Já se omlouvám nejde mi vložit fotka mám ji v telefonu a nemůžu ji stáhnout

(reakce na) Pokec pro letecké nadšence

26.1.2016 v 18:16 | Nahoru | #129

LALIK píše: V Olomouci taky rusáci vzlétali jako letadla nebo se pletu?



tak co ja vim kdyz je vedro se takhle zveda kdejakej kafemlejnek, von ma jinak problem se dostat do vzduchu

1 reakcí na tento příspěvek Pokec pro letecké nadšence

26.1.2016 v 18:30 | Nahoru | #130
A co ten vírník, neboli gyrocopter, jak je tohle náročný na konstrukci? mě se zdá, že to je mnohem jednodušší než koaxial. Akorát to holt potřebuje kousek rovný plochy.
Stejně asi nikdo nedostane povolení vzlétat a přistávat jen tak na dvorku?

Naposledy editováno 26.01.2016 18:31:45

2 reakcí na tento příspěvek Pokec pro letecké nadšence

26.1.2016 v 18:33 | Nahoru | #131
To víš, když je vedro, tak se ani mně nechce zvedat ze židle. A co ještě to těžké mrtvé železo. Jo, a ty malé kafemlýnky nemají kolečka , tak to se pak dost blbě rozjíždí. Vydává to hrozné zvuky.

(reakce na) Pokec pro letecké nadšence

26.1.2016 v 18:41 | Nahoru | #132
MrHip> a zustavaj po tom tapicky

3 reakcí na tento příspěvek Pokec pro letecké nadšence

26.1.2016 v 18:42 | Nahoru | #133
Inak ja ako pokračovateľ cimrmanovskej tradície by som chcel vedieť, či už niekoho napadol genitálny záchranný systém pre malé lietadlá - padák. Ale néééé obyčajný, to tu už bolo a asi aj je, ale vystreľovaci, aby fungoval aj v malej výške. Skúšali to už niekde? Predstavujem si to tak, že by odletel nejaký dekel na chrbte letadla a neviem akým spôsobom (trysky na stlačený luft?) by sa nasilu rozvinul padák.

(reakce na) Pokec pro letecké nadšence

26.1.2016 v 18:47 | Nahoru | #134
jean192> na mael era se daji tyhle padaky koupit....na youtube je par videii jak to par pilotum zachranilo krk

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Pokec pro letecké nadšence

26.1.2016 v 18:50 | Nahoru | #135
MrHip> tak ty male jsou lehke , ale takova Mi17 co si sedla vlete na fotbalovy hrise odletela az navecir

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Pokec pro letecké nadšence

26.1.2016 v 18:53 | Nahoru | #136

jean192 píše: Inak ja ako pokračovateľ cimrmanovskej tradície by som chcel vedieť, či už niekoho napadol genitálny záchranný systém pre malé lietadlá - padák. Ale néééé obyčajný, to tu už bolo a asi aj je, ale vystreľovaci, aby fungoval aj v malej výške. Skúšali to už niekde? Predstavujem si to tak, že by odletel nejaký dekel na chrbte letadla a neviem akým spôsobom (trysky na stlačený luft?) by sa nasilu rozvinul padák.



Zkusali , a normalne se to obcas montuje do UL, je to dost drahy. Treba tihle to delaj
Neznam nikoho do by to pouzil, vono by to melo smysl kdyz ti upadne kridlo, jinak se vzdavas ovladani letadla a padas na padaku kamsi. S ULL se bezne pristava na poli.

(reakce na) Pokec pro letecké nadšence

26.1.2016 v 18:53 | Nahoru | #137
gugo> se ji tam libilo nee???

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Pokec pro letecké nadšence

26.1.2016 v 19:02 | Nahoru | #138
gugo> no to bych zas uplen netvril...neni to zas tak davno kdy na netu proletelo video era u ktereho doslo k mechanickemu selhani rizeni tzn stoj byl neovladatelny a pilot vysadil motor a vyhodil padal....zachranilo mu to zivot a kupodivu i stroj dopadl dobre.....takze ja bych to nezatracoval...i kdyz ta cena je masakr

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Pokec pro letecké nadšence

26.1.2016 v 19:02 | Nahoru | #139
Náš výrobce záchraných systémů (galaxy) občas prezentuje zachráněná letadla.
Kuriozní byla záchrana dvou zaklíněných letadel jedním padákem v Německu





Naposledy editováno 26.01.2016 19:09:06

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Pokec pro letecké nadšence

26.1.2016 v 19:14 | Nahoru | #140
Pher> to jako bez prdele????vis o to neco vic?

(reakce na) Pokec pro letecké nadšence

26.1.2016 v 19:18 | Nahoru | #141
HornisGSX> jako bez prdele,mám v mailu ještě další fotky...



1 reakcí na tento příspěvek Pokec pro letecké nadšence

26.1.2016 v 19:21 | Nahoru | #142
No pekne..... rozdychali to oba piloti?

(reakce na) Pokec pro letecké nadšence

26.1.2016 v 19:27 | Nahoru | #143
HornisGSX> V neděli 7.9.2014 na německém letišti Koblenz-Winningen došlo ke srážce ultralightu a větroně. Při srážce se oba letouny do sebe zaklínily. Pilot ultralightu následně aktivoval záchranný systém Magnum a ten oba letouny snesl bezpečně na zem. Dvoučlenná posádka UL i pilot větroně byli schopni sami z letadla vystoupit. Všichni tři byli následkem srážky ve vzduchu jen lehce zraněni O velkém štěstí v neštěstí tak může hovořit především 17- ti letý pilot větroně, který by bez záchranného systému druhého letounu nekontrolovatelně narazil do země.
Záchranný systém Magnum konstruovaný na hmotnost UL letounu (472,5kg), tak naštěstí prokázal, že má velké rezervy. Celá nešťastná událost měla tedy šťastný konec.

(reakce na) Pokec pro letecké nadšence

26.1.2016 v 19:28 | Nahoru | #144
HornisGSX> Ja to nezatracuju, ani nevim kolik to ted stoji. Popravde pod lohe dobe jsem dneska nakouknul do bazacu a byl jsem mile prekvapen ze se da za pul mice dneska kopit olitany ero s odpovidacem a kdyz clovek udela dobrej kauf tak s autopilotem, takze na stara kolena bude z ceho vybirat.
Kdyz jsem psal ulomene kridlo , prote jem mel namysli neovladatelne letadlo, coz se zas tak casto nestava. Ale samozrejme kazda moznost jak si zachranit krk je dobra.

(reakce na) Pokec pro letecké nadšence

26.1.2016 v 20:06 | Nahoru | #145
Plazivec>
Vírník je mnohem jednodušší, to se dá splácat daleko snadněji. To by Romus možná i nějak dal. On zas tak nešikovný není. Když si koupíš vlastní vrtulník a budeš chtít přistávat doma, není to nemožné ale musí se splnit nějaké podmínky . Ani létat se nedá kdykoli a kudykoli . Kromě prostorů jako atomové elektrárny a vojenské střelnice to tady dost silně omezují vojáci. A taky někdy třeba aerokluby, nebo balóny , paraglidy větroně...

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Pokec pro letecké nadšence

26.1.2016 v 20:10 | Nahoru | #146
gugo>
Jestli to bylo v létě, tak si kluci jenom zašli na pivko . Víš jaké je v tom horko ? Asi jako když si sedneš v létě do skleníku, zavřeš se, nasadíš si rukavice, mikinu, dlouhé kalhoty , vysoké boty rukavice a kulicha. No a po hodince mírné fyzické aktivity vylezeš. To i v letní den je pak venku zima

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Pokec pro letecké nadšence

26.1.2016 v 20:15 | Nahoru | #147
MrHip> ted si me pripomel jednu historku kdy si kluci v noci otevreli okno o vrsky stromu a tvrdili ze sestrelili ptaka.....sedali u vas....
jeste dotaz starsi vrtulniky od bellu pouzivali u rotoru tzv gyroskop( u rotoru) pro modelare padla..ted me zajima jakej to melo vyznam?

(reakce na) Pokec pro letecké nadšence

26.1.2016 v 20:16 | Nahoru | #148
MrHip> Mno nemyslim, predtim startovali od nas z Horovic asi tak okolo 11 a na to ohratym asfaltu to musel pekne rozjet. A kdyz prijeli zpatky parasutisti ktery tam z toho vrtulniku skakali , autem tak povidali ze na skopek sroubu je moc vedro a ze doleti vecir, bo pilot se snazil , prosil, plakal ,nezvladl a pak teprve sel na pivo.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Pokec pro letecké nadšence

26.1.2016 v 21:05 | Nahoru | #149
HornisGSX>
To byl Vlastík K. jeden z nejhorších pilotů co jsem v životě potkal . Sice nebyl moc inteligentní, ani mu to nešlo, zato byl odvážný. To přivezl jehličí a šiškyz lesa do PV a chtěl aby mu to tam technici přes noc za flašku opravili. . To se jaksi nezdařilo, poslali ho do ři... tak potom doletěl do Mošnova . Tam to nechal a nikomu nic neřekl. Byl z toho ráno průser obrovský a ten idiot s s sebou stáhnul i dva kolegy. Těm večer řekl ať jdou domů, že on to jde nahlásit. Jenomže nenahlásil nic a všichni měli rok zákaz. Fakt to byl férový kluk. : Pak si udělal i civilní pilotní průkaz, ten si udržoval falšováním dokumentů, tak dostal doživotní zákaz. A teď lítá tuším na Zanzibaru s L 410 mezi ostrovy. Jak to dokázal netuším. Ale na Zanzibaru nikam neletím, co kdybych ho potkal .
A ty závažíčka fungovali jako stabilizace, na vysvětlení by to chtělo obrázek, nebo Ti to vysvětlím až přijedeš.

(reakce na) Pokec pro letecké nadšence

26.1.2016 v 21:14 | Nahoru | #150
MrHip> jj to je presne on a jeho druhy pilot ted tady dela mestskeho policajta tuhle historku muzu dodnes
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist