globalmoto_kveten




globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: STK motocyklu v roce 2016 zkušenosti
 
22.1.2016 v 14:19
Caute jakou máte zkušenost s STK 2016 zajimají me předělané motocykly typu street, caferacer atd. Pry delaji problémy i kvuli laufum. Prosli jste. Ja delal v roce 2015, technik se podival jestli sviti, stav gum, a technicka byla hotova.http://auto.idnes.cz/prisnejsi-kontroly-stk-v-praxi-d33-/automoto.aspx?c=A160119_223823_automoto_hig

Naposledy editováno 22.01.2016 14:25:12

5 reakcí na tento příspěvek (reakce na) STK motocyklu v roce 2016 zkušenosti

29.4.2016 v 15:20 | Nahoru | #1
Bubrak-ZX10R> Kecy na koledu si nech ty, 1 člověk neprošel s originál díly (lze řešit stížností na konkrétního technika, případně na konkrétní STK), ostatní co neprošli mají bastly a pak tu brečí. Kdybychom nebastlili motorky, nemuseli se spřísňovat STK. Češi všeobecně se snaží všechno ojebat a pak se divíme. Pak tu není jen jedna STK, ale je jich tu mraky, takže si může každý vybrat. Kde jsou přísní, tam nejedu. Většina lidí, co tu píše, že jsou po STK, tak nadávaj akorát na fronty a jinak se i dle jejich názoru nic nezměnilo. Kontroluje se pořád to samé, co se kontrolovalo před r. 2016. Akorát že to kontrolují detailně a vyžadují tam mít homologované díly. Mimochodem ty musely být i před r. 2016, že byli technici na STK benevolentnější než jsou dnes, bylo fajn, rozhodně to však nebyla jejich povinnost. Každý druhý člověk má na mašině nehomologované díly a pak tu brečí, že neprošel STK a nadává tu, že STK je přísná atd..., že je chyba u něj, jako majitele, provozovatele, uživatele motorky to si nepřizná.

Jediné co beru jako argument je ten, že ty pravidla by měli být na všech STK stejná. Tzn, že každý kdo projde na jedné STK, měl by projít i na ostatních. Špatně je to, že někde projdu a jinde neprojdu se stejnou motorkou. Rozhodně uznávám, že je špatně, že to, zdali projdu, záleží na technikovi a ne na stavu motorky. Tohle je určitě špatně!

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) STK motocyklu v roce 2016 zkušenosti

29.4.2016 v 15:56 | Nahoru | #2
Wampyre> Hurá všichni do šedivejch kabátů jako za komančů . Hlavně se neodlišovat .

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) STK motocyklu v roce 2016 zkušenosti

29.4.2016 v 18:54 | Nahoru | #3

Wampyre píše: Bubrak-ZX10R> Kecy na koledu si nech ty, 1 člověk neprošel s originál díly (lze řešit stížností na konkrétního technika, případně na konkrétní STK), ostatní co neprošli mají bastly a pak tu brečí. Kdybychom nebastlili motorky, nemuseli se spřísňovat STK. Češi všeobecně se snaží všechno ojebat a pak se divíme. Pak tu není jen jedna STK, ale je jich tu mraky, takže si může každý vybrat. Kde jsou přísní, tam nejedu. Většina lidí, co tu píše, že jsou po STK, tak nadávaj akorát na fronty a jinak se i dle jejich názoru nic nezměnilo. Kontroluje se pořád to samé, co se kontrolovalo před r. 2016. Akorát že to kontrolují detailně a vyžadují tam mít homologované díly. Mimochodem ty musely být i před r. 2016, že byli technici na STK benevolentnější než jsou dnes, bylo fajn, rozhodně to však nebyla jejich povinnost. Každý druhý člověk má na mašině nehomologované díly a pak tu brečí, že neprošel STK a nadává tu, že STK je přísná atd..., že je chyba u něj, jako majitele, provozovatele, uživatele motorky to si nepřizná.

Jediné co beru jako argument je ten, že ty pravidla by měli být na všech STK stejná. Tzn, že každý kdo projde na jedné STK, měl by projít i na ostatních. Špatně je to, že někde projdu a jinde neprojdu se stejnou motorkou. Rozhodně uznávám, že je špatně, že to, zdali projdu, záleží na technikovi a ne na stavu motorky. Tohle je určitě špatně!


hele, ty budeš s tímhle názorem určitě hooodně spokojenej a dobře spící občan. Gratuluju. Jen abys pak poznal, jestli náhodou ten šroub co se nám tady furt utahuje, už není utaženej moc. Ale to pak bude už pozdě, protože povolit ho pak může už jen další revoluce, která bude zjevně proti dobroserům, a až ti šáhnou taky někde na zoubek, tak abys pak necinkal klíčema hned v první lajně svazáku.

Nevíte někdo, jestli je proti protokolu technika z STK nějaký opravný prostředek? Odvolání k nějaké vyšší inštanci?

(reakce na) STK motocyklu v roce 2016 zkušenosti

30.4.2016 v 01:40 | Nahoru | #4

Wampyre píše: Bubrak-ZX10R> Kecy na koledu si nech ty, 1 člověk neprošel s originál díly (lze řešit stížností na konkrétního technika, případně na konkrétní STK), ostatní co neprošli mají bastly a pak tu brečí. Kdybychom nebastlili motorky, nemuseli se spřísňovat STK. Češi všeobecně se snaží všechno ojebat a pak se divíme. Pak tu není jen jedna STK, ale je jich tu mraky, takže si může každý vybrat. Kde jsou přísní, tam nejedu. Většina lidí, co tu píše, že jsou po STK, tak nadávaj akorát na fronty a jinak se i dle jejich názoru nic nezměnilo. Kontroluje se pořád to samé, co se kontrolovalo před r. 2016. Akorát že to kontrolují detailně a vyžadují tam mít homologované díly. Mimochodem ty musely být i před r. 2016, že byli technici na STK benevolentnější než jsou dnes, bylo fajn, rozhodně to však nebyla jejich povinnost. Každý druhý člověk má na mašině nehomologované díly a pak tu brečí, že neprošel STK a nadává tu, že STK je přísná atd..., že je chyba u něj, jako majitele, provozovatele, uživatele motorky to si nepřizná.

Jediné co beru jako argument je ten, že ty pravidla by měli být na všech STK stejná. Tzn, že každý kdo projde na jedné STK, měl by projít i na ostatních. Špatně je to, že někde projdu a jinde neprojdu se stejnou motorkou. Rozhodně uznávám, že je špatně, že to, zdali projdu, záleží na technikovi a ne na stavu motorky. Tohle je určitě špatně!



ne to sou fakt hrozny kecy nekontroluje se porad to same, viz napr. nova pravidla pro pozadavky homologaci vyfuku, kde jsou minimalne 3 casova obdobi pro ktera jsou pravidla odlisna. to ze jsou bud motorky origo a nebo bastly, to je hodne cernobily videni sveta, promin. Benevolentnost se PRAVE zmenila od 1.1.2016 kvuli prisnejsim kontrolam. A puvodni benevolentnost byla zcela na miste, kdy prochazely normalni veci.

Pokud byl problem s benevolentnosti u bastlu, ktere nemely na silnici co delat, tak prosim, ale pak je ted problem v tom co se vse kontroluje navic nad ty bastly a jsou to naprosty kraviny ktery se ted resej. A o tom je toto vlakno. Jestli ti tohle vlakno prijde zbytecny, tak nechapu proc sem vubec lezes nam to rikat.

A rozhodne je fajn vedet kde neprojdou ani homologovany dily.

Chapu ze ty si prosel v poho, ale mit motku po 1.7.2001 tak bys resil vejfuk s kterym bys nekde evidentne neprosel.

Naposledy editováno 30.04.2016 01:44:04

(reakce na) STK motocyklu v roce 2016 zkušenosti

3.5.2016 v 10:57 | Nahoru | #5

Wampyre píše: Bubrak-ZX10R> Kecy na koledu si nech ty, 1 člověk neprošel s originál díly (lze řešit stížností na konkrétního technika, případně na konkrétní STK), ostatní co neprošli mají bastly a pak tu brečí. Kdybychom nebastlili motorky, nemuseli se spřísňovat STK. Češi všeobecně se snaží všechno ojebat a pak se divíme. Pak tu není jen jedna STK, ale je jich tu mraky, takže si může každý vybrat. Kde jsou přísní, tam nejedu. Většina lidí, co tu píše, že jsou po STK, tak nadávaj akorát na fronty a jinak se i dle jejich názoru nic nezměnilo. Kontroluje se pořád to samé, co se kontrolovalo před r. 2016. Akorát že to kontrolují detailně a vyžadují tam mít homologované díly. Mimochodem ty musely být i před r. 2016, že byli technici na STK benevolentnější než jsou dnes, bylo fajn, rozhodně to však nebyla jejich povinnost. Každý druhý člověk má na mašině nehomologované díly a pak tu brečí, že neprošel STK a nadává tu, že STK je přísná atd..., že je chyba u něj, jako majitele, provozovatele, uživatele motorky to si nepřizná.

Jediné co beru jako argument je ten, že ty pravidla by měli být na všech STK stejná. Tzn, že každý kdo projde na jedné STK, měl by projít i na ostatních. Špatně je to, že někde projdu a jinde neprojdu se stejnou motorkou. Rozhodně uznávám, že je špatně, že to, zdali projdu, záleží na technikovi a ne na stavu motorky. Tohle je určitě špatně!



Muj bastl zbastlili u soudruhu v zapadnim nemecku. Dali lepsi brzdy, odpruzeni atd - vse nechali schvalit u TUV a zapsat do TP - u nas s tim neprojdu, to ti prijde jako, ze je je to moje chyba a ze mam ty lepsi brzdy vyhodit a dam tam spatny seriovy, protoze tak to ma byt?

Naposledy editováno 03.05.2016 10:58:51

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) STK motocyklu v roce 2016 zkušenosti

8.5.2016 v 23:08 | Nahoru | #6

Wampyre píše: ostatní co neprošli mají bastly a pak tu brečí. Kdybychom nebastlili motorky, nemuseli se spřísňovat STK. Češi všeobecně se snaží všechno ojebat a pak se divíme.



byls někdy v zahraničí?
viděls co tam jezdí za stroje, kolik firem se živý přestavbama...atd...
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist