globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: STK motocyklu v roce 2016 zkušenosti
 
22.1.2016 v 14:19
Caute jakou máte zkušenost s STK 2016 zajimají me předělané motocykly typu street, caferacer atd. Pry delaji problémy i kvuli laufum. Prosli jste. Ja delal v roce 2015, technik se podival jestli sviti, stav gum, a technicka byla hotova.http://auto.idnes.cz/prisnejsi-kontroly-stk-v-praxi-d33-/automoto.aspx?c=A160119_223823_automoto_hig

Naposledy editováno 22.01.2016 14:25:12

2 reakcí na tento příspěvek STK motocyklu v roce 2016 zkušenosti

8.2.2016 v 10:57 | Nahoru | #1
To vypadá na skrytou (lobisty zajištěnou) podporu prodeje nových vozidel. Prostě politická objednávka = vozidla starší 5-ti let prostě nejlépe vykázat ze silnic (Toto je také představa pohlavárů podniku Škoda Auto MB, i přes životnost karoserie odpovídající aktuálně 10 letům garantované životnosti).
Prvním krokem už bylo nesmyslné navýšení servisních intervalů bez konstrukční změny prvků rozvodů a navýšená cena dílů (prostě zvýšit procento pravděpodobnosti vzniku destrukce motoru a nerentabilní opravy).
Druhý pohled na emise má být ekologie = JENŽE, jaké procento zamoření ŽP/díky zbytečné energetické spotřebě a zbytečného mrhání se zdroji./ sebou nese výroba 1x vozidla navíc v porovnání s delší dobu provozovaným - byť starším?!!!
(I tady chlapci od Škoda Auto nakonec pod argumenty přiznávají, že Š120 bylo vozidlo již z výroby výrazně ekologičtější oproti soudobé Fabii. A to se nemusíme ani bavit o době provozování Š120 á 20 let a Fabie se snahou zkrátit životnost ideálně na 5, ale s povzdechnutím ŠA tedy nyní cca na 10 let).

Mimochodem - když jsem si koupil svoje první ojeté auto Š. Octavia v roce 1988 tak tehdy neexistovala žádná STK!

3 reakcí na tento příspěvek (reakce na) STK motocyklu v roce 2016 zkušenosti

8.2.2016 v 11:01 | Nahoru | #2

Franky píše: To vypadá na skrytou (lobisty zajištěnou) podporu prodeje nových vozidel. Prostě politická objednávka = vozidla starší 5-ti let prostě nejlépe vykázat ze silnic (Toto je také představa pohlavárů podniku Škoda Auto MB, i přes životnost karoserie odpovídající aktuálně 10 letům garantované životnosti).
Prvním krokem už bylo nesmyslné navýšení servisních intervalů bez konstrukční změny prvků rozvodů a navýšená cena dílů (prostě zvýšit procento pravděpodobnosti vzniku destrukce motoru a nerentabilní opravy).
Druhý pohled na emise má být ekologie = JENŽE, jaké procento zamoření ŽP/díky zbytečné energetické spotřebě a zbytečného mrhání se zdroji./ sebou nese výroba 1x vozidla navíc v porovnání s delší dobu provozovaným - byť starším?!!!
(I tady chlapci od Škoda Auto nakonec pod argumenty přiznávají, že Š120 bylo vozidlo již z výroby výrazně ekologičtější oproti soudobé Fabii. A to se nemusíme ani bavit o době provozování Š120 á 20 let a Fabie se snahou zkrátit životnost ideálně na 5, ale s povzdechnutím ŠA tedy nyní cca na 10 let).

Mimochodem - když jsem si koupil svoje první ojeté auto Š. Octavia v roce 1988 tak tehdy neexistovala žádná STK!


A nepochybuju, že díky tomu lidé umírali po tisících a silnice byly lemované mrtvolami, protože by auta jezdila bez brzd a dvou kol atd., jak se nám to snaží popsat policie a média. Ale velmi dobře jsi odhadl odkud vítr fouká, vidím to na ten samý zdroj lobby... Jinak řečeno, my vás těch postarších, ale fuknčních a kvalitních aut zbavíme, ať chcete nebo ne. Pokrok brzdit nebudete.

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) STK motocyklu v roce 2016 zkušenosti

8.2.2016 v 16:05 | Nahoru | #3

Franky píše: Mimochodem - když jsem si koupil svoje první ojeté auto Š. Octavia v roce 1988 tak tehdy neexistovala žádná STK!

ale to vis, ze existovala. A pokud jsi v roce 1988 kupoval Octavii, tak bys to mel kurva dobre vedet.
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist