Naposledy editováno 22.01.2016 14:25:12
3 reakcí na tento příspěvek (reakce na) STK motocyklu v roce 2016 zkušenosti
Franky píše: To vypadá na skrytou (lobisty zajištěnou) podporu prodeje nových vozidel. Prostě politická objednávka = vozidla starší 5-ti let prostě nejlépe vykázat ze silnic (Toto je také představa pohlavárů podniku Škoda Auto MB, i přes životnost karoserie odpovídající aktuálně 10 letům garantované životnosti).
Prvním krokem už bylo nesmyslné navýšení servisních intervalů bez konstrukční změny prvků rozvodů a navýšená cena dílů (prostě zvýšit procento pravděpodobnosti vzniku destrukce motoru a nerentabilní opravy).
Druhý pohled na emise má být ekologie = JENŽE, jaké procento zamoření ŽP/díky zbytečné energetické spotřebě a zbytečného mrhání se zdroji./ sebou nese výroba 1x vozidla navíc v porovnání s delší dobu provozovaným - byť starším?!!!
(I tady chlapci od Škoda Auto nakonec pod argumenty přiznávají, že Š120 bylo vozidlo již z výroby výrazně ekologičtější oproti soudobé Fabii. A to se nemusíme ani bavit o době provozování Š120 á 20 let a Fabie se snahou zkrátit životnost ideálně na 5, ale s povzdechnutím ŠA tedy nyní cca na 10 let).
Mimochodem - když jsem si koupil svoje první ojeté auto Š. Octavia v roce 1988 tak tehdy neexistovala žádná STK!
A nepochybuju, že díky tomu lidé umírali po tisících a silnice byly lemované mrtvolami, protože by auta jezdila bez brzd a dvou kol atd., jak se nám to snaží popsat policie a média. Ale velmi dobře jsi odhadl odkud vítr fouká, vidím to na ten samý zdroj lobby... Jinak řečeno, my vás těch postarších, ale fuknčních a kvalitních aut zbavíme, ať chcete nebo ne. Pokrok brzdit nebudete.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) STK motocyklu v roce 2016 zkušenosti
Opak byl pravdou. Každý SNB-ák nemilosrdně vykázal ze silnice každé vozidlo, které se mu nezdálo ve stavu. A to skrze jakoukoli prkotinu. (Na fichtlu jsme museli často měnit i futra přední vidlice).
A po odstranění závady následovala návštěva dopravního inspektorátu a prohlídka technika SNB a vrácení odebraného OTP.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) STK motocyklu v roce 2016 zkušenosti
Bludevil píše: A nepochybuju, že díky tomu lidé umírali po tisících a silnice byly lemované mrtvolami, protože by auta jezdila bez brzd a dvou kol atd., jak se nám to snaží popsat policie a média. Ale velmi dobře jsi odhadl odkud vítr fouká, vidím to na ten samý zdroj lobby... Jinak řečeno, my vás těch postarších, ale fuknčních a kvalitních aut zbavíme, ať chcete nebo ne. Pokrok brzdit nebudete.
Zase na druhou stranu je fakt, že počet usmrcených (absolutně v číslech) klesá, stejně jako počet usmrcených na 100 000 obyvatel http://www.autosap....kych-silnicich/#neh2
Každopádně je jasné, že to je lobby automobilek, jenže je to v jiných oborech jiné?
A upřímně-už vím ty davy, co se hrnou zpět do 120tek - proč teda v těch autech už dnes skoro nikdo nejezdí? Opravit korozi umí kdejaký karosář nebo zručnější kutil a ten motor je nesmrtelný....
Bludevil píše: A nepochybuju, že díky tomu lidé umírali po tisících a silnice byly lemované mrtvolami, protože by auta jezdila bez brzd a dvou kol atd., jak se nám to snaží popsat policie a média. Ale velmi dobře jsi odhadl odkud vítr fouká, vidím to na ten samý zdroj lobby... Jinak řečeno, my vás těch postarších, ale fuknčních a kvalitních aut zbavíme, ať chcete nebo ne. Pokrok brzdit nebudete.
ve své podstatě je to ochrana lidí před jimi samotnými proti jejich vůli.