Naposledy editováno 22.01.2016 14:25:12
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) STK motocyklu v roce 2016 zkušenosti
mluzny20 píše: Stev> jo tak to bylo dal si E a bylo. Ale ted musi udelat fotografii kazdého vozidla a poslat na ministerstvo dopravy. A fotografie musi souhlasit s originální motorkou tak jak byla vyrobena. a nevím jestli kvuli 1000 kc navíc bude riskovat zamestnáni.
Nic osobního, ale to je hrozná kravina. Kdo asi tak na STK případně na MD ví, jak vypadala originální matorka a kde je psáno, že mohou po cestách jezdit pouze originální vozidla? Mimochodem, kolik neorigináních dílů má homologaci a mohou se na motorkách s klidným svědomím povyměňovat? Nespočet. Fotí se kvůli tomu, aby bylo dokázatelné pochybení STK v případě, že nějaký totální vrak s čerstvým, pár dní starým razítkem z STK někde způsobí průser, což se v minulosti poměrně často stávalo a nikdo nechápal, jak mohl projít STK, kde STK tvrdila, že všechno bylo v pořádku. Každopádně jsem na ten přístup STK v letošním roce taky zvědavý, ale žádné velké změny u běžných motorek nečekám. Tahle panika je dle mého uměle vytvořena některými posery, co hledají ve všem negativa za každou cenu a hospodskými povídačkami.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) STK motocyklu v roce 2016 zkušenosti
Petr_Ajs píše: Nic osobního, ale to je hrozná kravina. Kdo asi tak na STK případně na MD ví, jak vypadala originální matorka a kde je psáno, že mohou po cestách jezdit pouze originální vozidla? Mimochodem, kolik neorigináních dílů má homologaci a mohou se na motorkách s klidným svědomím povyměňovat? Nespočet. Fotí se kvůli tomu, aby bylo dokázatelné pochybení STK v případě, ženějaký totální vrak s čerstvým, pár dní starým razítkem z STK někde způsobí průser, což se v minulosti poměrně často stávalo a nikdo nechápal, jak mohl projít STK, kde STK tvrdila, že všechno bylo v pořádku. Každopádně jsem na ten přístup STK v letošním roce taky zvědavý, ale žádné velké změny u běžných motorek nečekám. Tahle panika je dle mého uměle vytvořena některými posery, co hledají ve všem negativa za každou cenu a hospodskými povídačkami.
Prosímtě, máš k tomuto nějaké relevantní zdroje, nebo jenom papouškuješ to, čím se tuto nesmyslnou buzeraci snaží utahovači šroubů ospravedlnit? Kolik bylo skutečně nehod způsoebených špatným technickým stavem vozidla a kolik z nich bylo "v nedávné době" před nehodou na STK. Jak dokážeš, že to něco bylo posrané už při STK? Z fotky kde vidíš pohled z pěti metrů na kastli. Jak může vada karoserie zapříčinit nehodu? Ohánět se tímto je naprosto mimo mísu ...