protože se nudím sundal jsem celé výfuky a čistím chrom.Svod ze zadního válce ten schovaný v rámu má ve spodní části před napojením na tlumič velkou smyčku. Nedal by se jejím odstraněním zvýšit výkon,třeba jako u malých skůtrů.
Přední válec má výfuk krásně vedený,tak mi ten zadní připadá moc složitý. Máte někdo nějakou zkušenost? díky
1 reakcí na tento příspěvek výfuk zadního válce
1 reakcí na tento příspěvek výfuk zadního válce
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) výfuk zadního válce
HornisGSX píše: Prosim te jen dotaz....proc cistis u 4t vyfuk?
No asi že leští ten chrom a zřejmě je k tomu lepší přístup když je to sundaný...
Jinak - u víceválcového motoru by měly být délky svodů u jednotlivých válců pokud možno stejné, nebo alespoň co nejvíc podobné. Je to proto, aby všechny válce měly pokud možno stejnou charakteristiku odporu na výfuku (to samé platí i na straně sání) - prostě aby všechny válce měli co nejpodobnější charakteristiku plnění a výplachu - tím pádem i stejné pracovní podmínky.
Proto u 2V motoru bývá svod ze zadního válce různě uměle prodloužený nějakou smyčkou, aby se délkou vyrovnal svodu od předního válce, který by byl jinak delší, pokud mají být koncovky tlumičů ukončený ve stejné úrovni, nebo je tlumič společný.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) výfuk zadního válce
charlie.vtx1800 píše: No asi že leští ten chrom a zřejmě je k tomu lepší přístup když je to sundaný...
Jinak - u víceválcového motoru by měly být délky svodů u jednotlivých válců pokud možno stejné, nebo alespoň co nejvíc podobné. Je to proto, aby všechny válce měly pokud možno stejnou charakteristiku odporu na výfuku (to samé platí i na straně sání) - prostě aby všechny válce měli co nejpodobnější charakteristiku plnění a výplachu - tím pádem i stejné pracovní podmínky.
Proto u 2V motoru bývá svod ze zadního válce různě uměle prodloužený nějakou smyčkou, aby se délkou vyrovnal svodu od předního válce, který by byl jinak delší, pokud mají být koncovky tlumičů ukončený ve stejné úrovni, nebo je tlumič společný.
Vítězslav_Máří píše: Také se to dá vyřešit rozdílným vnitřním průměrem výfukových trubek.Stejně tak to mám já na Shadow.Výfuky jsou zvenku stejně dlouhé ,ale uvnitř má ten zadní menší průměr.
Rozdílný průměr to taky řeší, ale ne úplně dokonale, protože tam se ten útlum různě mění v závislosti na otáčkách - je to trochu jak nalazení píšťaly. Při prodloužení formou nějaký smyčky by zas měly být co nejpodobnější nejen rozvinutá délka, ale i množství oblouků - a vůbec je nejlepší prostě maximální možná stejnost svodů. Každopádně případné odstranění tý smyčky na zadním svodu bude mít na výkon nejspíš negativní vliv.
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
XIV Velká Virago Vyjížďka 2024 se ... [1 ... 346, 347] Yamaha XV 1100 Virago, Yamaha XV 535 Virago, Yamaha ... | rancher | 10401 | 24.2.2024 v 11:46 rancher |
Chpper není pro dědka!!! [1 ... 10, 11] Suzuki VS 1400 Intruder, Suzuki VS 800 Intruder, Hon... | Slezy28 | 326 | 29.9.2023 v 00:19 kudla009 |
Cvakání v motoru Yamaha XV 535 Virago, Yamaha XV 250 Virago | Bernes | 8 | 5.3.2023 v 20:20 gugo |
NA co si dát pozor při koupi - Yama... Yamaha XV 250 Virago | stspravce | 9 | 23.2.2022 v 21:40 HarryS |
s Virago 250 Toledo - Madrid- Praha Yamaha XV 250 Virago | HarryS | 25 | 27.11.2021 v 01:13 PetrL3 |