Na přiložené fotce jsou nějáké díly co už mám opravené. Začaly chytat lišku tak jsem je dal do základu - Epolex šedá epoxidová základovka.
Postup byl: tmelení vyklepaných ďolíků - první základ - lehké přebroušení a další tmelení a druhej základ. Už mám namíchané vrchní pololesklé epoxidy (namíchané odstíny čili ne s tužidlem), ale podle studia internetu jsem se dočetl, že bych měl všecko ještě pod vodou obrousit 800-1000kou. Chci se zeptat, zda-li je to pravda a opravdu nutné. Pravda je, že základovka je matná, ale dle mě by to měla vrchní pohodě zalejt a být ta polo až plnolesklá (plánuju 2-3 vrstvy vrchní, podle toho, jak to bude vypadat).
Neumím si představit, jak třeba budu šmirglpapírem šmrdlat každej růžek rámu, a taky si neumim představit, že ve fabrice každej lakovanej díl ručně brousili před vrchní barvou...
Ještě přikládám link na album, poprosím o zhodnocení - jak si noob vede. Berte v potaz, že ta motora byla silně z*urvená, když jsem jí přivez - přečtěte si info o albu.
Rajče - galerie renovace
Naposledy editováno 11.01.2016 22:15:41
1 reakcí na tento příspěvek Rada s domácím lakováním - základ
Osobně bych volil zinek s modrým chromátem nebo lépe pomědění a poniklování.