globalmoto_duben_nolan




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Motorka do 35KW s nejlepší akcelerací
5.1.2016 v 21:37
Ahoj motorkáři, jelikož mě letos čeká přesedlání na silnější moto, tak bych se rád zeptal na jednu otázku. Jaká je podle vás motorka do 35KW s nejlepším zátahem ? Líbila by se mi motorka, se kterou nebudu mít problém předjíždět a bude tahat i při rychlosti nad 100 km. Díky

Motorka do 35KW s nejlepší akcelerací

10.1.2016 v 16:18 | Nahoru | #91
Ne že bych si myslel, že si to BMW díky nic moc kvalitě (za ty prachy) zaslouží (kromě starší řady F jednoválce, na ty je samá chvála) , ale kdyby se mě někdo ptal na ideal motorky, tak BMW ty motorky mají všechno co má správná motorka mít, jsou dělány jako univerzály. Viz. celá ta řada F/G. Třeba takový XChallenge nebo XCountry suchá hmotnost nějkých 145kg, a je to motorka univerzál, i na turistiku, žádná kroka. To nikdo nedělá, jenom BMW..

(reakce na) Motorka do 35KW s nejlepší akcelerací

10.1.2016 v 16:51 | Nahoru | #92

ajaj píše: petrumr> Zeptat se můžeš,ale neřeknuti to.Když máš IQ bublajícího bahna a neumíš se naučit vyhlášku tak si jezdi bez papírů než nato příjdeš.Jinak stěma Vari sekačkama pěkně kecáš a šíříš bludy.Motory Honda používá pořád a ty čínský tam dává jen proto,že pak ta sekačka je levnější než s motorem Honda.Já myslím že si nejspíš taky pěkně šleháš,když tady tvrdíš,že někdo vymění čínskej motor za japonskej za účelem zvýšení kvality.

HELE pro tebe o tym VARI pškně pomalu. Víš vůbec že honda vyrábí v itálii motorky a skutry a když není odbyt motorek tak motory pro zemědělskou techniku? Ale kdo se o techniku zajímá, tak ví, že italský motory vari mají červené kryty a černý jsou vyráběny v číně pod značkou honda, neplet si to s motorem PJXP200- ten s hondou nemá nic společnýho, akorát země výroby.



Tohle je ještě japonská honda, která má dvouřadý spodní ložisko na klice- profi motor. Jestli někde uvidíš japonský motor honda který bude pasovat na VARI, tak písni, kámoš má zájem. OHC kde při ztuhlým oleji přeskočí rozvodák nechce.

1 reakcí na tento příspěvek Motorka do 35KW s nejlepší akcelerací

10.1.2016 v 18:08 | Nahoru | #93
Podle mě, že skáče rozvodák není montáží. Vidím to na špatnou konstrukci a to je snad práce Hondy.

1 reakcí na tento příspěvek Motorka do 35KW s nejlepší akcelerací

10.1.2016 v 18:09 | Nahoru | #94
co se tady clovek nedovi kluci jeste ze je zima ze

(reakce na) Motorka do 35KW s nejlepší akcelerací

10.1.2016 v 18:15 | Nahoru | #95

jungen píše: co se tady clovek nedovi kluci jeste ze je zima ze

Na BMW není zima!!

Motorka do 35KW s nejlepší akcelerací

10.1.2016 v 18:30 | Nahoru | #96
taky jezdim v zime na enduru neboj,neni to teda bmw ale z 35kw az k vari je fakt dobry

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Motorka do 35KW s nejlepší akcelerací

10.1.2016 v 18:45 | Nahoru | #97

TDM851 píše: Podle mě, že skáče rozvodák není montáží. Vidím to na špatnou konstrukci a to je snad práce Hondy.

Jako spotřebitele tě to nesmí zajímat co se děje, ale skáčou i italský včetně čínských hond. Vari proto si nechává vyrábět právě ty ohv svoje v číně. Tím chci naznačit, že kvalita v číně je dobrá nebo lepší.

(reakce na) Motorka do 35KW s nejlepší akcelerací

10.1.2016 v 19:18 | Nahoru | #98

petrumr píše: ...kvalita v číně je dobrá nebo lepší...



No to je přece jasný, to sem ani nemusíš psát, čínský produkty vždycky byly ve světě braný jako etalon kvality a spolehlivosti. Proto spousta firem přenáší výrobu do Číny, aby pozvedly kvalitu svých výrobků.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Motorka do 35KW s nejlepší akcelerací

10.1.2016 v 19:18 | Nahoru | #99
petrumr> Hele, ať se vyrábí 800 kde chce, pořád to je stejný shit, takže klid.

Jinak uškrcení výkonu nemusí vždy nutně znamenat snížení točivého momentu. Ikdyž většinou asi ano. Záleží na způsobu škrcení. Třeba uškrcený TA650(podložky za karbcema snižující průměr sání) zatahoval v menších otáčkách slušně, jen to nejelo na vrchu.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Motorka do 35KW s nejlepší akcelerací

10.1.2016 v 19:39 | Nahoru | #100

Johny89 píše: Buracek> Copak? Sere Tě, že Ti to ty dvě kila nejede za pár vteřin nebo snad vůbec?


Tak kdybych si měl vybrat, zvolím její zábavnou ER6 před tvojí nudnou tuctovkou.

Naposledy editováno 10.01.2016 19:42:53

Motorka do 35KW s nejlepší akcelerací

10.1.2016 v 20:53 | Nahoru | #101
Popřemýšlej nad ninjou 300/ z300, slušná porce výkonu i zábavy, u kapotky se dá jet hodně velká palba

(reakce na) Motorka do 35KW s nejlepší akcelerací

10.1.2016 v 23:12 | Nahoru | #102
dejavue> Zvol si co uznas za vhodné, nikomu tu necpu mojí tuctovku Byl to hlavně komentář k tomu, srovnání, že se skrcenou ER6 v pohodě stíhá největší střelce na SS.. Ale co na pěknou babu bych taky čekal že..

1 reakcí na tento příspěvek Motorka do 35KW s nejlepší akcelerací

11.1.2016 v 13:54 | Nahoru | #103
Nechci se opakovat... ale jo, jedině eFkový béemvé.. Koukám, že BMW už není diagnóza pouze u autíčkářů...




(reakce na) Motorka do 35KW s nejlepší akcelerací

11.1.2016 v 14:27 | Nahoru | #104
ElFidel> Tomu nerozumíš To je testovací koncept s měnitelnou geometrií

Na dálnici si změnou úhlu řízení prodloužíš rozvor a získáš stabilitu ve vyšší rychlosti Spolu s pohodlnější vzpřímeným pozezem a zvednutým plexi

Motorka do 35KW s nejlepší akcelerací

11.1.2016 v 14:53 | Nahoru | #105
KTM 1050 pro začátek ideální

Motorka do 35KW s nejlepší akcelerací

11.1.2016 v 15:17 | Nahoru | #106
Problém je že při výrobě tý motky na fotce nedali důvěru soudruhům v Číně kde je kvalita a festovnost na prvním místě a pustili se do toho sami v Německu a tohle je výsledek.Ale slyšel jsem že BMW už jedná s Čínou aby mohla svoje techniky poslat do fa.Zongshen na školení aby viděli jak se to má správně dělat.

Motorka do 35KW s nejlepší akcelerací

11.1.2016 v 16:29 | Nahoru | #107
Tak čekam co přijde teď, traktůrky už byly tak co třeba sekačky na trávu?? Jinak k tématu, jestli přecházíš ze 125 tak je to asi jedno, bude se ti zdát že jede všechno. 35Kw ER6 a 210 je blbost, jezdil jsem na otevřený v době kdy jsem měl starý SV a na rovině SV rychlejší. I když je fakt že to byla polokapota. Jízdní projev SV a ER6 se nedá vůbec srovnat, SV bavilo. Kup si co se ti líbí a neřeš jakou to má akceleraci nad 100km/h stejně to za 2 roky vyměníš za něco jinýho.

Motorka do 35KW s nejlepší akcelerací

11.1.2016 v 17:04 | Nahoru | #108
Proč jsem si kupoval FZS 1000 fdyž by mě stačil otevřenej pincek.ten musí jet alespoň 200km/h ale u nás jsou bohužel jen ty uškrcený modely.

Motorka do 35KW s nejlepší akcelerací

11.1.2016 v 20:04 | Nahoru | #109
Měl jsem Yamaha MT-03 od spoda zátah jak ludra, nad 120 už nic moc ale na naučení super

1 reakcí na tento příspěvek Motorka do 35KW s nejlepší akcelerací

11.1.2016 v 20:14 | Nahoru | #110
Zephyr o rovných 40kW udělal z kopce, při zakousnutejch zubech v nádrži a 5km rozjezdu 190-200. Kdo tvrdí, že 35kW motorka dá víc jak 220, tak buď kecá a nebo má suzuki, kde mu to na 200 o 20 proměřuje.

(reakce na) Motorka do 35KW s nejlepší akcelerací

11.1.2016 v 21:07 | Nahoru | #111
atheris> Přesně tak, třeba SV650 s 52 kW jede sotva 200 km/h. Motka se sníženým výkonem nepojede nikdy...

Motorka do 35KW s nejlepší akcelerací

11.1.2016 v 21:15 | Nahoru | #112
Ber to bez urážky, ale já si myslím, že na tvůj věk je úplně jedno jakou budeš mít s 35kW. Všechny mají dobrej "odpich", až to dostaneš do ruky tak koupíš otevřenou nebo dokonce silnější. A propo, on mezi tím asi velkej rozdíl nebude.

2 reakcí na tento příspěvek Motorka do 35KW s nejlepší akcelerací

11.1.2016 v 22:36 | Nahoru | #113
pro autora ALA98.. to si chceš neco dokazovat, enbo proč chces nejrychlejší a nejnadupanější motorku? ver mi, že u holek vítězí styl

(reakce na) Motorka do 35KW s nejlepší akcelerací

12.1.2016 v 06:37 | Nahoru | #114

luk92 píše: pro autora ALA98.. to si chceš neco dokazovat, enbo proč chces nejrychlejší a nejnadupanější motorku? ver mi, že u holek vítězí styl

Přesně tak. Stačí pincek. Nalep na něj Made in China, ať jde vidět, že si potrpíš na kvalitu. Anténa, zaječí packa, šusťáky s 3 pruhama. Že akcelerace

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Motorka do 35KW s nejlepší akcelerací

12.1.2016 v 08:10 | Nahoru | #115

Tech píše:

Jinak uškrcení výkonu nemusí vždy nutně znamenat snížení točivého momentu. Ikdyž většinou asi ano. Záleží na způsobu škrcení.


Nechci rejpat, ale tohle si nemyslel vážně,že ne?
Já do teď myslel, že výkon se dopočítává na brzdě.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Motorka do 35KW s nejlepší akcelerací

12.1.2016 v 10:52 | Nahoru | #116
COMATIK> Napsal jsem to trochu nešťastně. Nemusí znamenat snížení maximálního točivého mementu. Vztah mezi momentem a výkonem znám, už mi to pár let cpou do hlavy, ale (alespoň teoreticky) může motorka dosáhnout třeba 55N.m ve 5200ot. což odpovídá výkonu cca 30kW. Jen už potom bude točivý moment klesat a při max výkonu 35kW a třeba 8000ot. tedy bude mít 40N.m.

Záleží na způsobu uškrcení, u elektronicky řízeného motoru toho lze dosáhnout.

Naposledy editováno 12.01.2016 10:53:11

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Motorka do 35KW s nejlepší akcelerací

12.1.2016 v 12:28 | Nahoru | #117
Tech> jasný že by to šlo, ale kompletním překopáním "menedžmentu" motoru. Tj jiná jednotka, nejspíš vstřik, přívod vzduchu...
Jednou ten motor je stavěné na řekněme dvojnásobek výkonu, tím že ho stáhneme na půlku jen dorazem nebo nějakéjma restrikcema do sání ten motor chcípá v sérii, že buď se nedostatečně krmí nebo netočí tehdy,kdy je optimum pro něj. Zde na tom bude líp větší 2V než čtyřhrnek.

(reakce na) Motorka do 35KW s nejlepší akcelerací

12.1.2016 v 12:48 | Nahoru | #118
COMATIK> Jak jsem psal, stažený TA na 25kW zatahoval v malých otáčkách slušně (do 4tis.) Jen to nemělo nic nahoře. Asi to odškrcené jede lépe i dole, ale rozdíl není tak velký jak nahoře. Je to logický, stažený průměr za karbcema brzdí průtok vzduchu nejvíc ve vysokých otáčkách.

Motorka do 35KW s nejlepší akcelerací

12.1.2016 v 18:27 | Nahoru | #119
Nečetl jsem celé, ale vždy je lepší udržet váha/výkon v co nejlepším poměru. Pořízením neškrceného výkonu v menší kubatuře dostanu lehčí obratnou motorku která zvláště v začátcích bude výhodou pro soustředění na provoz a ne jestli to projedu nebo ne. A pěkně vytočit motor který dokáže lehkou motorku odpálit z křižovatky bez velkých obav že ji nedokážu ovládat díky váze, rozložení váhy, příliš velké rychlosti. Sám jsem měl kdysi jednu pěknou dvěpade ve čtyřtaktu s 30 koňmi co točila 11tisíc a i když nejela víc jak 130 tak díky váze a obratnosti to bylo ve městě nebo pěkné klikaté silničce pěkné svezení. K ničemu jinému to ovšem nebylo.
Na životnost ser.e bílej tesák. Stejně se všechno dožije veteránského věku pokud to nerozštípeš. Není to auto, je to věc pro radost tak proč kupovat seškrcenou mrchu co mě nebude bavit a budu čekat pět let než do ní dorostu. Aspoň tohle je můj názor a každej ať si dělá co chce.

1 reakcí na tento příspěvek Motorka do 35KW s nejlepší akcelerací

12.1.2016 v 20:46 | Nahoru | #120
Tak on je to takovej českej národní sport s tim přeháněním maximálek. Simsony jezdily kilo, třiapůle a emzety kilopade, fáčka 180, a oblíbenej mýtus dnešních piškotů o cbr 125 a jejími 140km/h A šestikila sporty ke třem kilum a litry, ty tedy pak kolem 350 jako motogp né
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
GS 500 vybratie motora z ramu Suzuki GS 500F Geofrey 0 8.3.2024 v 12:42 Geofrey
Suzuki GS500(F)E poradna zapojení h... Suzuki GS 500F Fxman 1 19.11.2023 v 10:06 kaplos
Servisní interval+ pohodlí pro spol... [1, 2] Suzuki GS 500E, Yamaha XJR 1300, MZ ETZ 251, Suzuki ... Apo-Rider 32 23.9.2023 v 16:43 dettektorr
Výfuk pro Suzuki GS500F 2005 [1, 2] Suzuki GS 500E, Suzuki GS 500F Dekron 59 16.7.2023 v 16:10 Tank7
Suzuki gs 500f - ladění karburátorů... Suzuki GS 500F Dekron 2 21.5.2023 v 18:05 Dekron


TOPlist