Téma: Horské kolo
3.1.2016 v 09:55
Zdravim bando,
přemýšlím že si na jaro pořídím nějaké horské kolo, ale rozumim tomu jak koza petrželi, tak bych byl rád kdyby mi někdo poradil. chci to na každodenní dojíždění do práce (cca 5 km) a víkendový ježdění po lese a místních cyklostezkách. nejsem náročnej, takže mi stačí něco kolem 10 tkč (max 12 tkč), víc se mi investovat nechce, protože to stejně nevyužiju. klidně to může být doprodej starších ročníků, ale podmínka je že chci nový, žádný z druhý ruky. v okolí mělníku, litoměřic, roudnice popř prahy bych se na to jel osobně mrknout, kdyby někdo věděl kde se dá dobře pořídit... díky za info

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Horské kolo

27.9.2018 v 06:53 | Nahoru | #1

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Horské kolo

27.9.2018 v 23:53 | Nahoru | #2

Sonicek píše: Slam> jasně, pro někoho kdo jezdí do práce, do hospody, prostě na pohodu, tak jsou i tyto kola dostačující. Já jezdím jinak, chci jezdit jinak a zkoušet sjezdy atd., pro mě nevede cesta přes tyto low-cost kola. Záleží co od kola očekáváš a jaké máš nároky.

Jasně, taky jsem hledal na to, že zakladatel hledá kolo na ježdění do práce a občas výlet což je přesně to ježdění kde je to prostě jedno. Ale jinak svým kolům dávám po těch letech docela sodu, často jezdím i po polních cestách a občas mě pomstychtivá cyklonavigace protáhne zajímavým teréném. Mám nějakých 100 kilo takže z mé zkušenosti slušný ocelový kolo vydrží dost, do levného duralu/carbonu atd. bych nešel ale starej author za ty dva roky bez jediné závady. Ono zas ano levné kolo má cenu když člověk neřeší hmotnost. Stejně mi ten author přijde hrozně lehkej protože jsem předtím měl ještě těžšší kola.

assassin> No viš jak, prakticky vážně stačí, do práce na tom dojedeš. Znám lidi co jezdí roky s jawou, čztou nebo čínskou 80 dvoutaktem, sice se to pořád sere, ale opraví to opice v garáži a do tý práce a zpátky je to doveze. Náklady nula nula nic. Stejně jako u toho kola když se z toho stane hobby tak na to člověk začne koukat úplně jinak.

DrDNA01> Hele motokolo je popravdě hrozná sranda a na to naučit se základ jízdy s motorem to vlastně zas tak špatné není, ale cílovka je samozřejmě většinou někdo kdo nemá papíry na motorku a často ani to auto takže pojedu raději autem pro ně není alternativa a kdo má kolo jako přibližovadlo kamkoli ne na sport. Do města také jde ale tam bude lepší elektrokolo, ale i tak, vždy když tu máme beznadějně ucpáno tak když si to tak šinu pohodových 30 kolem aut do práce a vidím ty nasrané ksichtyv koloně je to celkem fajn. Plus hele když za týden na těch cestách do práce najezdíš 100km tak ten rozdíl ve spotřebě nějakých 5-6l/100 u auta a motokolu s 1/100 už docela poznáš.

Londoner> Promiň jestli to vypadalo, že mi elasťáci vadí, to je jen takové škádlení, neber to ve zlém, mě jen příjdou ty upnutý trikoty občas dosti děsivé. Ale je fakt, že poslední dobou vidám dost lidí v cyklohadrech které vypadají docela normálně takže se trendy asi naštěstí mění. Občas narazím na nějakého arogantního blbce, ten typ kolo za sto litrů, celý týden si vozím prdel v lexusu a o víkendu sednu na kolo a já jsem ten jediný a pravý cyklista, co na to vy nuly vůbec lezete tak takoví mě upřímně opravdu serou. Jinak je většina v pohodě, občas i nějakej zastaví a očumuje s upřímným zájmem motokolo protože i když jezdí jinak přijde jim to zajímavé. Ale ta jejich tanga sedla... tak ta vážně nepochopím :)

Kubák> Věř mi, že když je -10 a jedeš v prosinci v pět ráno za tmy do práce tak je ti to ale úplně jedno :D Plus je to nějaká 1/2 skůtrhelma s koženým límcem a na motorku bych si to nikdy nevzal.

vilemx> Hele já na tom nosiči jednou vezl mikrovlnku a pak také asi 30ti kilovvý olejový přímotop a to už teda docela znát bylo. Ale dovezl jsem :D Ale když jedu třeba stanovat s kámošema tak v té bagáži mám třeba 15kg a soudek medoviny navrch i na delší cesty a nějaké to kilo neřeším, natož každý gram. Odjedu 10km, dám si pauzu někde v hospůdce, jedu dál, někde sebou plácnu u vody, jedu dál a 50km třeba jedu celej den a jsem spokojenej :)

Každopádně chtěl jsem odpovědět na zadavatelovo kolo an ježdění do práce a občas výlet a na to vážně stačí jakékoli kolo. Zvlášť do té desítky je to jedno a kolo z druhé ruky za dvojku poslouží stejně jako nové za deset. Pokud to chceš jako hobby tak pak bych se vážně řídil radami místních hobby cyklistů, ale narveš do toho pak zas několikanásobně víc. Jesli by nebylo rozumější teď na to ježdění do práce vzít něco za dvojku a když tě to chytne tak pak do toho už narvat víc než koupit rovnou nějaké superkolo na které se ti bude doma prášit. Když ti to stojí v koutě tak je taky úplně jedno co to je za kolo.