přemýšlím že si na jaro pořídím nějaké horské kolo, ale rozumim tomu jak koza petrželi, tak bych byl rád kdyby mi někdo poradil. chci to na každodenní dojíždění do práce (cca 5 km) a víkendový ježdění po lese a místních cyklostezkách. nejsem náročnej, takže mi stačí něco kolem 10 tkč (max 12 tkč), víc se mi investovat nechce, protože to stejně nevyužiju. klidně to může být doprodej starších ročníků, ale podmínka je že chci nový, žádný z druhý ruky. v okolí mělníku, litoměřic, roudnice popř prahy bych se na to jel osobně mrknout, kdyby někdo věděl kde se dá dobře pořídit... díky za info
1 reakcí na tento příspěvek Horské kolo
Takže nejspíš i to kolo z odkazu za 60t si kupce najde, a když ne, tak je za rok budou prodávat jako "loňskej" model třeba za 40t
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Horské kolo
jirka-mz píše: (Skoro) každá věc má svyho kupce. Kolega z práce má HTčko v karbonu za cca 100t, a to ještě dokupoval ráfky v karbonu takže dokupy cena hodně nad 100t. Jezdí s tím převážně silnice. Značka tuším Trek. Taky mě nějak uniká smysl kupovat kolo za takový peníze, ale proti gustu...
Takže nejspíš i to kolo z odkazu za 60t si kupce najde, a když ne, tak je za rok budou prodávat jako "loňskej" model třeba za 40t
Ja ale nemam problem s kolem za 60,100,160 tis kdyz za ty penize nabizi odpovidajici parametry.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Horské kolo
Když může stát 120ml oleje na řetěz přes 200,- tak už se ani tomu kolu za 60t s mizernou výbavou nedivím...
2 reakcí na tento příspěvek Horské kolo
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Horské kolo
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Horské kolo
jirka-mz píše: assassin> však cyklistika, motorky, rybařina, a podobný jsou dost drahý kratochvíle.
Když může stát 120ml oleje na řetěz přes 200,- tak už se ani tomu kolu za 60t s mizernou výbavou nedivím...
Tam ale nejde o mizernou vybavu, ale spatne postaveny kolo celkove. A jasne asi si to lidi kupujou, ale nevidim duvod proc kolegu neupozornit ze jsou lepsi alternativy stejneho typu kola.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Horské kolo
assassin píše: je to L... ale ty stary kola jsou mensi… tzn to odpovida cca dnesnimu M
Hmm no mam o cem premyslet....takhle lakavou nabidku jsem dlouho nemel
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Horské kolo
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Horské kolo
Proto jsem se ptal na tohle
Krejza píše: Londoner> Na co je dobrý Hummer h2 a h3?
Na co je dobrý Hypermotard od Ducati nebo "supermoto" od KTM s LC8?
Na co jsou dobré kapotované šestky a litry, které se prodávají na silnici?
Na co je dobrý gravel?
Třeba Hypermotard. Není to motard, je těžký a posazený výběrem motoru jinam. Není to klasický naháč. Není to ani trochu cestovní motorka. Ale má své příznivce, kteří jeho určitou kombinaci vlastností využijí a nepotřebují více.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Horské kolo
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Horské kolo
Krejza píše: Londoner> Takže když si hodně let zpátky někdo postavil silnici se širšími plášti a lehčími převody, byl za podivína. Teď je takové kolo naprosto v pořádku, protože je plošně schváleno za gravel je ok. Dokonce naopak, marketingově se to tlačí dopředu.
Proto jsem se ptal na tohle
Třeba Hypermotard. Není to motard, je těžký a posazený výběrem motoru jinam. Není to klasický naháč. Není to ani trochu cestovní motorka. Ale má své příznivce, kteří jeho určitou kombinaci vlastností využijí a nepotřebují více.
No ja myslim, ze vsechny ty priklady co jsi daval jsou kupovani si snu:
Chces se cejtit jako drsnej vojak v pousti - koupis Hummera, stylovej drson na motce koupis HM (pokud nemas vkus tak SM KTM ), zavodnik - koupis kapotu (sestky pro holky samo). A vsechno je to pro ty lidi zabava i kdyz s tim jen parkujou v parizsky treba a je to uplne v poradku.
Ovsem na co je to probirane kola za 60 porad nikdo nezminil. A koupenim nezname "znacky" ktera koupi levnej karbonovej ram v cine a halabala na to navesi co sezene ve vyprodeji si asi nikdo zadnej sen plnit nebude. Jen me napada to, ze je to ceska znacka - tak mozna to no.
Krejza píše: Stev> nic neobhajuju. Jediné, na co jsem narážel, je skutečnost, že jste automaticky předpokládali, že Jardel bude jezdit naprosto stejným způsobem jako vy.
To bych mu misto toho nehodil dva linky na kola se 115 a 120 mm zdvihu zadni stavby, takovy bych si nekupoval.
1 reakcí na tento příspěvek Horské kolo
Jinak k tomu zkouseni. Ja treba koupil prvni kolo uplne bez zkouseni a trefil jsem velikost teda. A ted na podruhy jsem si teda vyzkousel na to sednout , ale taky objednal bez nejakyho zkouseni. Nemam dost zkusenosti abych neco poznal, asi bych musel mit ty kola na vikend vsechny a ruzne to zkouset a to je nerealny. Tak jsem nacetl testy, porovnal komponenty ajeto
Naposledy editováno 29.05.2020 08:59:52
1 reakcí na tento příspěvek Horské kolo
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Horské kolo
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Horské kolo
Londoner píše: assassin> jo jasne, js myslel ciste ten ram. Ty cepy a loziska budou asi stejny co se servisu tyka.
V principu jo, ale maji ty rámy svoje specifika - v nejmenovanem shopu jsem servisakovi ukazoval jak se serizuji cepy na ramu santacruz - sice byl proskoleny, ale netusil jak to funguje
On tam ma kazdej výrobce nejakou svoji specialitu a casto na montaz a nastaveni ložisek/pouzder bývají speciální pripravky. Plus atyp loziska atd. Ale servisak co dela kola by si s tim mel poradit
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Horské kolo
assassin píše: V principu jo, ale maji ty rámy svoje specifika - v nejmenovanem shopu jsem servisakovi ukazoval jak se serizuji cepy na ramu santacruz - sice byl proskoleny, ale netusil jak to funguje
On tam ma kazdej výrobce nejakou svoji specialitu a casto na montaz a nastaveni ložisek/pouzder bývají speciální pripravky. Plus atyp loziska atd. Ale servisak co dela kola by si s tim mel poradit
Tak to pocitam ze budu delat sam asi
Jinak na garancku jsem se vykaslal (musel bych posilat kolo), v cem spociva? Ja po mesici zkontroloval vsechny spoje a jinak obcas maznu vidli, tlumic, sedlovku a retez.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Horské kolo
Londoner píše: Tak to pocitam ze budu delat sam asi
Jinak na garancku jsem se vykaslal (musel bych posilat kolo), v cem spociva? Ja po mesici zkontroloval vsechny spoje a jinak obcas maznu vidli, tlumic, sedlovku a retez.
kontrola, serizeni. delam to stejne. Je mozny, ze to maji nekde v podminkach ohledne zaruky na kolo.
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Horské kolo
assassin píše: kontrola, serizeni. delam to stejne. Je mozny, ze to maji nekde v podminkach ohledne zaruky na kolo.
U toho santy uz bych garancku udelal, tam by byla skoda o zaruku prijit.
Stev píše: U toho santy uz bych garancku udelal, tam by byla skoda o zaruku prijit.
jak pise Londoner - na ram je od vyrobce, na prvniho registrovaneho majitele. zbytek je na kolo, tu pak uplatnuje u prodejce a je to asi na domluve - jak s garanckama. Ja reklamoval sedlovku a to se podarilo poresit, ze jsem posilal jen tu. Pak jeste brzdy, ale to uz jsem si radeji opravil sam...
1 reakcí na tento příspěvek Horské kolo
Ale premyslim ze koupim nejakej mekkej krunýř a kolena a zkusim bejt odvážnější
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Horské kolo
No trosku me mrzi ze jsem nekoupil helmu s nacvakavaci bradou, ta co tu daval kokonhead vypada pekne, az sem koukne tak by mohl napsat nejakou zkusenost.
S helmou se to ma tak, ze jsem ji jen vyndal z krabice na foceni...:D
Nebyl vubec cas se dostat k "oprave" kola...dnes, nebo zitra to chci udelat a pak hned vyjet...ale bral jsem ji dle recenzi a vetsinou si ji chvalili...tak doufam, ze to bude lepsi nez moje obyc za dvojku...:)
Bagl camelback mule, snad trojku, ci petku...? Ale ja se porad potim jako prase, takze to nejak neresim...musim jezdit porad v kukle, protoze kdyz ji nemam, tak pres pot nic nevidim...:D
Naposledy editováno 30.05.2020 10:53:06