bmw_r1300gs_cartec





Téma: CR 250...upraveni motoru na enduro
20.12.2015 v 13:33
Zdarec mam otazku....pouzivam CR 250 jako enduro a potreboval bych nejak nastavit motor aby to jelo plynulejc a ne tak silene jak je to orig.Jde s tim neco udelat?Nemyslim upravy za desetitisice ale jen treba nastaveni privery zda by to nepomohlo...nebo nejak poladit tlumic vyfuku ci koleno ......svezl sem se na gas gas 300 a to je uplne o necem jinem.....
Předchozí
1 2
Následující

1 reakcí na tento příspěvek CR 250...upraveni motoru na enduro

31.12.2015 v 22:31 | Nahoru | #31
No prave kdyz dam 2 stejny srouby a nekolik stejnych podlozek na kazdou stranu tak to bude vyvazeny....jeste to ale prevazim na kuchynske vaze co vazi na desetiny gramu......to by melo byt vpoho......prave to by melo udelat stejnou praci jako vytoceny to zavazicko na soustruhu.......akorat to zvladnu sam
Ale je to jen pokus....samo ze srouby budou zasahovat jen max do zavitu a ne pres nej kvuli civkam a ted tesneni navic pod hlavu.....
pristi tyden se do toho pustim a pak napisu poznatky a vysledky.....
zatim dik

(reakce na) CR 250...upraveni motoru na enduro

31.12.2015 v 23:47 | Nahoru | #32
Milagros> kámo,nic proti,ale co ti kdo dobrého poradí,tak ty chceš udělat po svojem a totálně posrat..........

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) CR 250...upraveni motoru na enduro

1.1.2016 v 10:05 | Nahoru | #33
Dolph-cz> Nikdy jsi neviděl, že by se v originál sadě pro 2T prodávaly různý síly těsnění POD VÁLEC? Na KTM když si objednáš těsnění na vršek motoru, tak je tam možná 5ks těsnění pod válec a každý jiný síly. Hlavu těsní na novějších jen o-kroužky - ty přece silnější nedá.

CR 250...upraveni motoru na enduro

1.1.2016 v 11:10 | Nahoru | #34
Napsal to správně PavelZRX na minulé stránce.
-Podložením válce, prodloužíš časování přefuků i výfuku a výkon "posuneš" víc do špice!!!
-Zní to paradoxně, ale i snížením komprese, motor sice subjektivně "změkne" ale nástup výkonu je větší a dík nižšímu kompresnímu poměru, jde motor "dál" přetočít...
-Přidání dvou šroubků a pár podložek vedle rotoru zapalování je nefunkční nesmysl přídavné závaží musí být tenký disk s hmotou na co největším obvodu (v podstatě co umožní prostor ve skříni motoru) pak má skutečně význam pro měkčí a hladší záběr motoru "od-spodu"
-Další krok, (již tu taky padnul) je kvalitní výfuk a dalším je laborace s klapkama sání... V-Force3?... V-Force4?... nebo aspoň na orginál domeček vyrobit planžety z měkčího(tenčího) materiálu...
-Co tu ještě nepadlo, je záměna lehké a tvrdé zadní, úzké 19ky, za za širokou, měkkou, enduráckou 18ku je sice těžší ale mnohem lépe kopírující = s mnohem lepší trakcí - to by byla asi nejznatelnější, pozitivní změna
-nutnost přestavby a výměny pružin př.vidlice+z. tlumiče je taky jasná, stejně jako "boj" s malým rozsahem převodovky který změnou sekundáru nezachráníš...
-další problém je malá nádrž u MX moto...

Prostě lze COKOLIV ale nelze "umravnit" MX pro enduro, "úpravou za pár drobných" a čim extrémnější terén tím víc se budeš trápit... Prodat a koupit enduro bude vždy nejůčinnější a ve finále i nejlevnější cesta...

Naposledy editováno 01.01.2016 12:01:38

(reakce na) CR 250...upraveni motoru na enduro

1.1.2016 v 11:15 | Nahoru | #35

Králík. píše: Dolph-cz> Nikdy jsi neviděl, že by se v originál sadě pro 2T prodávaly různý síly těsnění POD VÁLEC? Na KTM když si objednáš těsnění na vršek motoru, tak je tam možná 5ks těsnění pod válec a každý jiný síly. Hlavu těsní na novějších jen o-kroužky - ty přece silnější nedá.



Ano KTM aj. dodává těsnění pod válec v několika tloušťkách, ale když nakoukneš do manuálu, zjistíš že je to jen proto, že opracování karteru a výška válce má větší výrobní toleranci a různým těsněním máš "doladit" výšku horní hrana válce/horní hrana pístu na předepsanou hodnotu

CR 250...upraveni motoru na enduro

1.1.2016 v 20:44 | Nahoru | #36
OK,necham tedy zatim vyrobit ten disk na rotor a zmenu prevodu a dam sirsi pneu...to preba tochu pomuze......jak rikam uz sem si zvyknul a zatim vyjizdim to co ostatni akorat se u toho trochu trapim....ale co fyzicka je potreba

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) CR 250...upraveni motoru na enduro

1.1.2016 v 22:27 | Nahoru | #37

Králík. píše: Dolph-cz> Nikdy jsi neviděl, že by se v originál sadě pro 2T prodávaly různý síly těsnění POD VÁLEC? Na KTM když si objednáš těsnění na vršek motoru, tak je tam možná 5ks těsnění pod válec a každý jiný síly. Hlavu těsní na novějších jen o-kroužky - ty přece silnější nedá.



petardak ti odpověděl za mně...,nemám co dodat.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) CR 250...upraveni motoru na enduro

2.1.2016 v 00:29 | Nahoru | #38
Dolph-cz> Jo to je možný, manuály až tak do detailu nečtu a tenhle důvod by mi ani nenapadl. Každopádně když tu čtu nápady jako šrouby s podložkama a vypodkládat svíčku, tak je mi jasný, jak tohle dopadne a že chce majitel nejraději hodně muziky úplně zadarmo.

(reakce na) CR 250...upraveni motoru na enduro

2.1.2016 v 09:42 | Nahoru | #39
Králík.> jo,tohle je přesně postup,jak více dok.urvit ,než vylepšit.

v příspěvku 34 má přesně vysvětlené,co s tím....

CR 250...upraveni motoru na enduro

2.1.2016 v 14:43 | Nahoru | #40
Ještě ke kompres. poměru. Petardák má pravdu v tom, že se motor s nižší kompresí bude dále přetáčet, do vyšších ot. Je to většinou tak, se standartním výfukem by se to tak chovalo. Navrhnout výfuk, který udrží dostatek kr. momentu co nejníže, a zvýší rozsah použitelných ot. Nižší komprese prodlouží životnost motoru, sníží nárok na chlazení motoru a motor bude pružnější. Podkládat - zvedat hlavu těsněnou gumičkama bude asi problém, řeší se to opracováním spal. prostoru.

CR 250...upraveni motoru na enduro

2.1.2016 v 17:34 | Nahoru | #41
Proste se tím nauč jezdit tečka.... mel sem stejnej problém yz250

1 reakcí na tento příspěvek CR 250...upraveni motoru na enduro

3.1.2016 v 16:07 | Nahoru | #42
psalo se tady o prodlouzeni casovani prefuku a vyfuku ale to snad plati jen pro podlozeni valce a ne hlavy ne?
Kdyz podlozim hlavu tak jediny co udelam je ze snizim kompresni pomer ne?Tak se smes preci uz jen stlacuje....je to preci 2T....
Je to tak ne?
Samo ze se s tim szival ale jen laboruju jak to lehce upravnit......to zavazisko na rotor dam urcite a dozadu sirsi pneu a zmenil prevodovej pomer...jen nevim esi teda prikoupit i to tesneni pod hlavu nebo ne......

(reakce na) CR 250...upraveni motoru na enduro

3.1.2016 v 18:37 | Nahoru | #43
Milagros> nestačí jen širší pneu-ty potřebuješ hlavně zvednout její profil,ale tu s 19" nejde,musel by jsi tam dát 18" ráfek.

hlavu podložit můžeš,ale je to trošku složitější "jak".potřebuješ utěsnit spalovák,tak i vodní kanálky co tam jsou......,řešením je vybrat spalovák,ale to taky není tak jednoduché...... , jsou to nevratné změny a nemusí se to podařit.......

začni klapkama-ty dělají strašně moc,chtělo by to pohrát si s přívěrou,.......ale to všechno vyžaduje znalosti,zkušenosti.........které narovinu nemáš.

CR 250...upraveni motoru na enduro

4.1.2016 v 17:07 | Nahoru | #44
Priveru jsem si uz nastavoval na sve predchozi KX 125 a pohoda...je to jednoduchy......
Spis ty klapky.....to me taky zajima...mam tak karbonovy......a delaji se vubec nejake mekci nebo tak neco?A ma to na to vubec nejaky vliv?Ty jsou tam od toho aby smes neunikala zpatky do karburatoru ne?

CR 250...upraveni motoru na enduro

4.1.2016 v 18:06 | Nahoru | #45
klapky mají velký vliv.
a taky se hodně změnily za ty roky..........,ten princip je stejný,ale fungují líp.otázka je,jak tam budou sedět.ideálně V-FORCE4

CR 250...upraveni motoru na enduro

4.1.2016 v 18:25 | Nahoru | #46
Klapky se dělají tluštší a tenší, takže na uklidnění motoru dát ty nejtenší.

1 reakcí na tento příspěvek CR 250...upraveni motoru na enduro

6.1.2016 v 17:42 | Nahoru | #47
jeste otazka...zacal me unikat olej zespod motoru.....koukal sem a mezi karterama je takovej malej otvor ze kteryho to asi tece.A je hlubsi....zkousel sem to sroubovakem....prepokladam ze je to nejaky prepadavy otvor kde se projevi nejake spatne gufero v motoru....mam pravdu?
Pripojil sem i foto
A taky me kape olej od zapalka....tam je taky takovej malej otvor.......
Nic hroznyho vzdy po jezdeni kaluzka tak 5x5 cm








(reakce na) CR 250...upraveni motoru na enduro

6.1.2016 v 17:59 | Nahoru | #48
Milagros> budeš to asi muset rozpůlit,tak si připrav nářadí,místní RÁDCI ti poradí,co tam ještě chybí,tady jsem ti sehnal instruktážní foto
tak s chutí dotoho ať to máš brzy hotovo







jestli půlíš pinďoura nebo hondu,to je stejný,vím to ,četl jsem to tady na FÓRU

CR 250...upraveni motoru na enduro

7.1.2016 v 17:18 | Nahoru | #49
hele blbe pripominky si nechej pro sebe pac se to tematu vubec netyka a stejne nevis kam vedou ty otvory a k cemu slouzi........
Předchozí
1 2
Následující
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Jakou opravnou sadu na vidlice Honda CR 250 pospa5 19 4.3.2024 v 14:39 Krautkopf
Kawasaki kx 250, co to způsobilo Kawasaki KX 250, KTM 125 SX, Suzuki RM 125, Honda CR... DrevoKocurik 9 8.1.2024 v 22:46 Kohlstein
Poptávka GO motoru honda cr 250 Honda CR 250 milosxxx 5 27.8.2022 v 10:27 Ariete
Má smysl kupovat starší kross motor... Kawasaki KX 250, KTM 125 SX, Suzuki RM 125, Honda CR... Olihňos 2 21.6.2022 v 15:36 KAWAHAB
Hlinikovy ram vs ocelovy ram [1, 2] Honda CR 250 Milagros 50 29.1.2022 v 19:10 krokoš


TOPlist