bmw_r1300gs_cartec





Téma: CR 250...upraveni motoru na enduro
20.12.2015 v 13:33
Zdarec mam otazku....pouzivam CR 250 jako enduro a potreboval bych nejak nastavit motor aby to jelo plynulejc a ne tak silene jak je to orig.Jde s tim neco udelat?Nemyslim upravy za desetitisice ale jen treba nastaveni privery zda by to nepomohlo...nebo nejak poladit tlumic vyfuku ci koleno ......svezl sem se na gas gas 300 a to je uplne o necem jinem.....
Předchozí
1 2
Následující

CR 250...upraveni motoru na enduro

20.12.2015 v 13:51 | Nahoru | #1
Prodat -neexperimentovat-koupit enduro, lámání věcí přes koleno bylo dost za komunistú ,tam se z panelky dělalo i rogalo.Dnes když můžeš koupit správný nástroj nedělal bych hokusy buď se toho pevněji drž a nebo to zaměň toť rada nad zlato ..Najezdíme za rok cca 150-180 mth a krosáci se velice rychle stávají majiteli endur..

CR 250...upraveni motoru na enduro

20.12.2015 v 13:53 | Nahoru | #2
ja vim ale vyhovuje mi ta nizka hmotnost a tak vsechno.....a za ty prachy prave enduro nekoupim......jsou od 100 tis vejs a to je moc....mam ted moto za 35 tis a enduro za ty prachy nekoupis.......teda ne slusny se kterym bych vyjizdel to co ted.....

CR 250...upraveni motoru na enduro

20.12.2015 v 13:54 | Nahoru | #3
esi jde jen nastavit privera nebo tak neco tak proc to nezkusit...nebo dat jinej lauf.....jeste me napadlo trochu zprevodovat.......

CR 250...upraveni motoru na enduro

20.12.2015 v 14:04 | Nahoru | #4
Dává se závaží na rotor zapalování, chce to buď origo díl nebo dobře vyvážit, kámošovi se to možná ještě někde válí. Viz: http://www.steahlyo...asaki-flywheels.html Motor pak není tak ostrý a závaží přidá krouťák ve spodních otáčkách, divím se to tady nikdo nejspíš nezná. https://www.google....a+cr+250&imgrc=_

Naposledy editováno 20.12.2015 17:59:35

CR 250...upraveni motoru na enduro

20.12.2015 v 14:09 | Nahoru | #5
Dalsi level v praseni motorky, co treba ventilatory k chladici?

CR 250...upraveni motoru na enduro

20.12.2015 v 16:00 | Nahoru | #6
Dá se to velice lehce nastavit tou přívěrou. Pak si můžeš měnit průběh výkonu jak chceš. Šteluje se to pod tím pravým deklíkem na válci přístup je tem pěknej když sundáš koleno Měl jsem obě dvě, prvně cr250 a pak gg ec300 takže vím o čem mluvíš....

CR 250...upraveni motoru na enduro

20.12.2015 v 18:34 | Nahoru | #7
protože tady to nenapíšeš a v profilu motorku nemáš,tak netuším který rok výroby máš.... a tím pádem jestli máš přívěru řízenou odstředivě,nebo elektronicky.

že s mechanikou jsi schopný pohnout,ale s elektronikou né ti asi došlo,ale ono to je stejně +- jedno.

krosa zůstane krosou,malinko to poštelovat na té přívěře jde,ale úplně jednoduché to taky není,něco by udělalo jiné výfukové koleno-ale to si neuděláš,jedině koupit,pokud se vyrábí.... ,větší starotor jak už bylo zmíněno........,ale pořád ti zůstane debilně dlouhá jednička a krátké ostatní rychlosti..... a tvrdé tlumiče,které by se musely komplet celé předělat,aby chodily jako na enduru.

takže to shrnu-buď jsi dostatečně dobrý jezdec a zajedeš to i na krose-i když se více nadřeš...a nebo to prostě prodej a kup si enduro.

ten kdo si tím už prošel-trápil se s krosou v lese a snažil se sám sebe přesvěčit,že to zvládne a pak stejně přejde na enduro,tak se teď jen směje...

1 reakcí na tento příspěvek CR 250...upraveni motoru na enduro

20.12.2015 v 18:46 | Nahoru | #8
zatim zvladam,spis me sere davkovani vykonu...kamosi vpohode plynule vyjedou ale me to treba lehce klouzne na kameni nebo korenu a pridam o milimetr vic plynu a uz se motor zbesile vytoci a proste se zahrabe......

jinak mam CR 250r.97 takze stelovat to tam urco nejak pujde...muzete mi poradit jak abych neco nesprasil?
a ten stator bych taky rad vymenil....ma ho nekdo na prodej?Primo na tuto motku?

CR 250...upraveni motoru na enduro

20.12.2015 v 18:49 | Nahoru | #9
investuj častěji do nových gum

CR 250...upraveni motoru na enduro

21.12.2015 v 09:36 | Nahoru | #10
můžeš zkusit vyrobit nebo sehnat delší koncovku vejfuku, mohlo by to bejt hodnější, ale je to takovej pokus bez záruky. Nebo najít někoho, kdo dřív závodil na pullitru, tam se snad dávaly vyšší těsnění pod hlavu, delší vejfuk atd, aby to šlo plynulejc.

CR 250...upraveni motoru na enduro

21.12.2015 v 14:06 | Nahoru | #11
vymněn stroj. motokros má uplně jiný koně a jiný intervaly výmněn dílů. nehledě na převody a fakta že jej na silnici odpravíš.

CR 250...upraveni motoru na enduro

21.12.2015 v 14:10 | Nahoru | #12
druhá otázka světel pač je i jiné zapalování a přestavba je nesmysl už jen poté při pokusu to dostat na rz

1 reakcí na tento příspěvek CR 250...upraveni motoru na enduro

21.12.2015 v 16:06 | Nahoru | #13
nechci davat svetla ani stavet na RZ...chci jen aby mel motor jinaci prubeh...byl vic do endura...tot vse.....

(reakce na) CR 250...upraveni motoru na enduro

21.12.2015 v 20:34 | Nahoru | #14

Milagros píše: nechci davat svetla ani stavet na RZ...chci jen aby mel motor jinaci prubeh...byl vic do endura...tot vse.....


nejde škrtit motokros.nedelá mu to dobře. jsou to dva odlišný motory...jeden na výkon,druhý na výdrž... dohromady to nejde ...to už tam rovnou do rámu dej motor z jawy

CR 250...upraveni motoru na enduro

24.12.2015 v 23:17 | Nahoru | #15
Pokud chcete krosový motor malinko umravnit, a nechcete dělat úpravy za tisíce, nejjednodušší je přidat těsnění pod válec, dejte tam klidně dvě, to malinko uklidní motor a přidá průběh. Potom další co bych udělal je koleno výfuku, nejlépe toto http://www.westmxsh...nda-cr250r-2003-2004 , je to sice větší investice, ale můžu doporučit z vlastní zkušenosti to opravdu funguje, pak můžete samozřejmě pokračovat koncovkou (není úplně nutné, sériová stačí), u přívěry si nejsem moc jistý, ale zřejmě by to mělo taky jít malinko poštelovat.

CR 250...upraveni motoru na enduro

27.12.2015 v 17:58 | Nahoru | #16
OK zkusim to tesneni pod valec....dam tam teda jedno navic a predni mensi kolecko aby se s tim dalo jezdit mezi stromama bez mackani spojky....

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) CR 250...upraveni motoru na enduro

27.12.2015 v 19:54 | Nahoru | #17

Milagros píše: zatim zvladam,spis me sere davkovani vykonu...kamosi vpohode plynule vyjedou ale me to treba lehce klouzne na kameni nebo korenu a pridam o milimetr vic plynu a uz se motor zbesile vytoci a proste se zahrabe......

jinak mam CR 250r.97 takze stelovat to tam urco nejak pujde...muzete mi poradit jak abych neco nesprasil?
a ten stator bych taky rad vymenil....ma ho nekdo na prodej?Primo na tuto motku?



20.12. jsi se místním počítačovým "RÁDCÚM" pochlubil že neumíš vyjet kopec a ostatní jó a ještě k tomu plynule
Já bych počkal s úpravama a řešil bych to takto:
Když to kámoši vyjedou a ty né,požádej ať to zkusí na té tvé Hondě
když to vyjede,rázem se mění situace a není chyba v parametrech motoru,není třeba dávat těsnění ,ale je třeba opravit ten díl,co se " cpe " mezi stupačky a řidítka,který bývá většinou opravitelný,i když to holt někdy bolí
opravy ale musíme začít na rovině a začít základy v ovládání motocyklu
Abys jsi to vše zvládl,je potřeba i teoretickou přípravu,jak taktickou /průjezd zatáčkou,brzdění,později i překonání nerovností lehkým odskočením atd../
tak technickou to znamená vědět proč se ten motor vůbec točí,proč se s tý roury ozývá takový randál a podobně
proto ti doporučím si někde sehnat třeba něco z následující literatury - aby ti místní radilové neradili takové kraviny

http://www.martinus...y/autor/Pavel-Husak/

ostatně 90ti procentům místních radilů bych doporučil též

Jinak,než poznáš základy 2taktních motorů,mělo by ti pro začátek plně stačit sehnat si samolepky EN nebo ENDURO a vyzdobit si svého speciála,aby jsi mohl až půjdeš večer do hospody na pivo chlapům říct,že už máš enduro, - ale jestli jsi později narozený,tak až půjdeš s kámošema do cukrárny,i oni rádi obdivují závodníky
Doufám,že si vážíš rad co jsem ti poskytl,budeš se jimi řídit a jednou se z tebe dopravdy stane pravý "závodník" a já ti přijedu udělat AUTOGRAMIÁDU jako to dělám ostatním JOUDůM [lol]

CR 250...upraveni motoru na enduro

27.12.2015 v 20:33 | Nahoru | #18
Dej tam závaží na rotor (už to tu někdo psal) a delší koncovku výfuku měl sem tak upravenou YZ250 která měla i papíry a každy kdo se na ní svezl se jenom divil jak je hodná a jde krasně od spodku.

1 reakcí na tento příspěvek CR 250...upraveni motoru na enduro

28.12.2015 v 17:59 | Nahoru | #19
takze za prve...vyjedu kopce lip jak ostatni...rozhodne to neni ve me...mam najezdeno hromadu km jak v terenu,na silnici i na okruhu.....a kazdej kdo si pujcil moji motku tak se divil ze na tom vubec muzu jezdit a tak dobre......takze asi tak

jinak nad tim zavazim taky uvazuju jen nevim kde ho sehnat...nechu za to platit majlant a objednavat z ameriky atd....a neuskodi to tomu motoru kdyz to bude nevyvazene jen na jedne strane?jako ze pridam hmotu jen na strane zapalka.....co treba vysoustruzit z nejakyho zeleza nejakej kotouc ale samo nevim jak tezkej atd......zas ten motor nechu znicit nejakou neoverenou upravou.......

CR 250...upraveni motoru na enduro

28.12.2015 v 18:28 | Nahoru | #20
ono je dost problém už i v zastaralé konstrukci tvého motoru.......

je to prostě hodně starý pekáč a jak šel vývoj dopředu,tak i motokrosové motory se umravňovaly a byla snaha o co nejširší spektrum použitelných otáček a né jen uječený kopanec na vrchu.
jsem přesvědčený,že CR250 z roku 2005 pojede úplně jinak,i když je to v podstatě stejná motorka.....a i ta je v porovnání se zmíněným gasem ec300 jedovatá sviňa....

Naposledy editováno 28.12.2015 18:28:41

(reakce na) CR 250...upraveni motoru na enduro

28.12.2015 v 20:17 | Nahoru | #21

Milagros píše: takze za prve...vyjedu kopce lip jak ostatni...rozhodne to neni ve me...mam najezdeno hromadu km jak v terenu,na silnici i na okruhu.....a kazdej kdo si pujcil moji motku tak se divil ze na tom vubec muzu jezdit a tak dobre......takze asi tak

jinak nad tim zavazim taky uvazuju jen nevim kde ho sehnat...nechu za to platit majlant a objednavat z ameriky atd....a neuskodi to tomu motoru kdyz to bude nevyvazene jen na jedne strane?jako ze pridam hmotu jen na strane zapalka.....co treba vysoustruzit z nejakyho zeleza nejakej kotouc ale samo nevim jak tezkej atd......zas ten motor nechu znicit nejakou neoverenou upravou.......



Myslíž že motoru to neuškodí měl jsem to 3 roky a žádný problém .Ja jsem to mě original už sem to tak koupil .Ty hříšné prachy bych za to nedal je to vlastně jenom taková velká položka taže ti to udělá každy soustružník Akorá budeš muset vyskoušet jak těžkou . Ja jsem to mě tlusté asi 5 nebo 6mm a průměr asi o půl centimetru přesahovala rotor.

CR 250...upraveni motoru na enduro

29.12.2015 v 10:46 | Nahoru | #22
Ok kouknu pod viko kolik je tam mista a zkusim neco spachat a vyzkouset.......zatim dik.....

CR 250...upraveni motoru na enduro

29.12.2015 v 11:00 | Nahoru | #23
Tady je to i s váhama 1ounce = 30.6g je to normání úprava, tím a samozřejmě elektrikou se liší, nebo co já vím se dřív lišily enduro a cross http://www.steahlyo...flywheel-weight.html

(reakce na) CR 250...upraveni motoru na enduro

29.12.2015 v 22:00 | Nahoru | #24
klídek52> Tak za prvé né každý tady je jen počítačový rádce, já se sice nepovažuji za nějakého mistra světa, ale už jsem něco v enduru objezdil jak přeboru tak v mistráku a měl jsem docela dost 250 2t, dá se říct, že tento objem jsem jezdil převážně a mám ho dodnes. Měl jsem v minulosti i krosové motorky se kterýma jsem jezdil enduro a věřte nebo ne, tak v průběhu motoru je velký rozdíl mezi krosem a endurem. Vidím, že máte přehled tak možná akorát o "kejvačkách" z 60 let, zkuste si přečíst něco o modernějších motorech, doba dost pokročila. Netvrdím, že se nedá s kroskou vyjet kopec, mě to nikdy nevadilo, ale malinko víc se na tom nadřete a musíte to mít trochu v ruce, to je pravda. Já se jen snažil, co nejjednodušeji poradit jak tu motorku malinko uklidnit pro potřeby hobby jezdce, i když samozřejmě nevím jak na tom konkrétně tento je a věřte, že těsněním to malinko pomůže, snížite kompresy a motor není tak ostrý, stojí to cca 100 kč a nic tím nepokazíte, je to věc která se normálně dělá a dokonce lze u spousty motorek koupit různé tloušťky těchto těsnění.

1 reakcí na tento příspěvek CR 250...upraveni motoru na enduro

30.12.2015 v 11:47 | Nahoru | #25
JJ uz sem koukal na zapalko a jsou tam 2 diry navic takze do nich vyriznu zavit a na zkousku tam dam srouby podlozene nekolika podlozkama a uvidim esi neco poznam......pak me taky napadlo ze misto tesneni pod valec bych mohl jen dat podlozku pod svicku...to taky snizi kompresy ne?Zatim jen na zkouzku nez sezenu tesneni.....vsude jsou ted dovoleny a inventury.......

(reakce na) CR 250...upraveni motoru na enduro

30.12.2015 v 22:11 | Nahoru | #26
Milagros> podložka pod svíčku je nesmysl-umístění jiskřiště svíčky vzhledem ke spalovacímu prostoru je velmi důležité.nemůžeš ho zastrčit do prostoru závitu svíčky.....

a s těma šroubama a podložkama opatrně-ten motor točí 10 000ot,to je odstředivá síla jako prase,stejně tak citlivost na nevyváženost...

CR 250...upraveni motoru na enduro

30.12.2015 v 22:51 | Nahoru | #27
Zvedat válec nahoru těsněním je blbost. Pokud přidá např. 0,2mm tloušťky těsnění, změní - zvětší časování kanálů přeplachu o cca 2 st, výfuku cca 4st, to povede ke zhoršení chodu v nížších ot., jediné poziitivum je snížení komprese. Naopak když osadí válec níž, zkrátí se doba otevření výf. a přeplachů. MUSI však upravit hlavu, zajistit dostatečnou antidet. štěrbinu a snížit kompresi ubráním materiálu spal. prostoru. Dále k dosažení požadovaného by byla vhodná změna na výfuku, nastavení přívěry, laditelné zapalování, osazení karburátoru. Z motokrosového motoru enduro udělat jde. Převodovka je další téma, sec. převod to neřeší.

1 reakcí na tento příspěvek CR 250...upraveni motoru na enduro

31.12.2015 v 16:47 | Nahoru | #28
Kua dalsi slovo do pranice...takze tesneni pod hlavu nedavat?Zatim teda na to prdim a az otevrou obchody zkusim nejdriv ty sroubky na zapalko a pak zmenu prevodu.....ale uz sem si tak nejak zvykl....i kdyz j eto drina.....

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) CR 250...upraveni motoru na enduro

31.12.2015 v 19:57 | Nahoru | #29

Milagros píše: Kua dalsi slovo do pranice...takze tesneni pod hlavu nedavat?Zatim teda na to prdim a az otevrou obchody zkusim nejdriv ty sroubky na zapalko a pak zmenu prevodu.....ale uz sem si tak nejak zvykl....i kdyz j eto drina.....




pod hlavu jo,pod válec ne!!!

CR 250...upraveni motoru na enduro

31.12.2015 v 20:10 | Nahoru | #30
Stěma šroubkama bych byl opatrný.jak už tu nekdo psal nebude to vyvážené a taky si myslím že když je tam dáš nepoznáš skoro žádný rozdíl a taky bacha aby ti netrčely dovnitř a nedojebaly vinutí .To tam nemá někdo u vás v garaži soustruh?Tu podložku maš vytočenou za chvilku za flašku nebo za cíga.Potom bys ji měl nanýtovat zavnitř dát zapuštěnou hlavu a z venku roztemovat a ty nýty by měli být aspon 4 do kříže pokud možno co nejpřesněji od sebe zase kvuli vyvážení.
Předchozí
1 2
Následující
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Jakou opravnou sadu na vidlice Honda CR 250 pospa5 19 4.3.2024 v 14:39 Krautkopf
Kawasaki kx 250, co to způsobilo Kawasaki KX 250, KTM 125 SX, Suzuki RM 125, Honda CR... DrevoKocurik 9 8.1.2024 v 22:46 Kohlstein
Poptávka GO motoru honda cr 250 Honda CR 250 milosxxx 5 27.8.2022 v 10:27 Ariete
Má smysl kupovat starší kross motor... Kawasaki KX 250, KTM 125 SX, Suzuki RM 125, Honda CR... Olihňos 2 21.6.2022 v 15:36 KAWAHAB
Hlinikovy ram vs ocelovy ram [1, 2] Honda CR 250 Milagros 50 29.1.2022 v 19:10 krokoš


TOPlist