Šťourám se kamarádovi v banditovi, špatně chytal, kolísal volnoběh a dusil se. Do 5000 otáček jako by do něj nešel benzín, okolo 6ti tisíc chytl dech a jel úplne normálně až do omezovače. Tady je výčet věcí, co jsem s ním provedl:
- nové svíčky ngk cr9ek (byly tam cr9eh)
- nový vzduchový filtr
- kontrola palivového kohoutu
- změřené odpory cívek - ok
- kontrola ventilových vůlí - ok
- rozborka karburátorů:
kontrola membrán jestli nejsou roztrhnutý
kontrola hladin plováků
vyčištění hlavních, volnoběžných trysek a jehel v ultrazvuku
vyčištění celých karburátorů čističem a profoukání tlakovým vzduchem
nakonec seřízení podtlaků
Výsledek je takový, že motorka teď chytá na brnk a drží volnoběh. Ale dusí se stále. Okolo volnoběhu a na první cca 1/8 otevření plynu jede normálně, když otevřu plyn trochu víc tak se začne dusit (a je jedno jestli dám půl plynu nebo plnej) až do 5-6ti tisíc otáček, pak najednou chytne dech a jede normálně až do omezovače.
Když otevřu sytič, tak motorka jede v nízkých otáčkách znatelně líp, ale díra je tam pořád. S pilot screw se nehýbalo (motorka jela většinu sezóny v pořádku, problémy nastaly ke konci léta bez zjevné příčiny).
Celý mě to připadá, jako by v určitým pásmu otáček byla chudá směs, ale ta se přece nerozladí sama od sebe ne? Nutno podotknout, že se studeným motorem se bez sytiče nedá jet, po zahřátí je to mnohem lepší. Jehly nemají zářezy, musely by se podložit..
Na co jsem zapoměl, co mám ještě zkontrolovat? Díky za nápady
Naposledy editováno 08.12.2015 16:02:54
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Bandit se ve středních otáčkách dusí
a zpet k tematu, ve 4000 ot. bude soupe nekde na pul cesty, jehla bude zarazena v otvoru tou valcovitejsi casti, a kdyz s ni pohnes o 0,5mm nebo klidne i treba o 1mm, zmeni se jeji prumer na tom milimetru s tezi o nejakou desetinu (desetina na milimetru je 1mm prumeru na centimetru, tzn 5cm jehla by musela mit 5mm u korene, aby mela sklon desetinu.. v realu to bude spis 2-3 setiny na mm delky..), coz na bohatost ktera muze kolisat od klidne 12 do 14 a nebude mit tak zasadni vliv aby se motor vylozene du sil.. rozumej, da se s ni jemne ladit smes, ano, ale ne tak zasadne aby to padalo nekam mimo rozsah, nebo rozhodilo funkci emulzni trubice jako celku.. ..(vytahovat jehlu ma smysl ve skoro max otackach kdy se ven posouva ta konictejsi cast nebo spicka, resp. u otevrenejch, napr HRC motoru, jsou ty jehly i kratsi aby vyjeli komplet.. to se tyka absence airgboxu, tzn absence podtlaku vzdusniku pro emulzky.. ) pokud se to dusi v nejaky oblasti je problem ve tvorbe semsi, v emulzce, a vzhledem k tomu ze ty karburatory nenavrhuje opice ale clovek, da se predpokladat ze ten problem nebude konstrukcniho charakteru, ale v udrzbe.. vzdusniky, trysky, otvory v emulzkach, falesnej vzduch, drhnouci soupatko.. neco v tomhle smyslu..
Naposledy editováno 12.04.2021 23:16:24
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Bandit se ve středních otáčkách dusí
P.s. Emulzní trubice a směšovací komora, reaguje hlavně na změnu podtlaku v difuzoru,pokud není řízena mechanicky (třeba jehlou)
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Výměna Oleje vidlice Suzuki Bandit ... Suzuki GSF 600 Bandit | Petiux | 19 | 11.3.2024 v 15:19 rg250 |
Barva Bandit Suzuki GSF 600 Bandit | Petiux | 8 | 10.3.2024 v 14:59 PlusOne |
Bandit pičo! pokec [1 ... 6, 7] Suzuki GSF 250 Bandit, Suzuki GSF 1200 Bandit, Suzuk... | Warthox | 200 | 12.11.2023 v 19:19 ferda.66 |
Výmněna spojky = Tvrdá páčka Suzuki GSF 600 Bandit, Suzuki GSF 600S Bandit | Pádecký | 4 | 31.10.2023 v 20:57 Kendyman |
Gsf 600 97 - vibrace v kole Suzuki GSF 600 Bandit, Suzuki GSF 600S Bandit | Detoks | 12 | 13.9.2023 v 12:25 Detoks |