bmw_r1300gs_cartec




globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Bandit se ve středních otáčkách dusí
8.12.2015 v 14:19
Zdravím..

Šťourám se kamarádovi v banditovi, špatně chytal, kolísal volnoběh a dusil se. Do 5000 otáček jako by do něj nešel benzín, okolo 6ti tisíc chytl dech a jel úplne normálně až do omezovače. Tady je výčet věcí, co jsem s ním provedl:

- nové svíčky ngk cr9ek (byly tam cr9eh)
- nový vzduchový filtr
- kontrola palivového kohoutu
- změřené odpory cívek - ok
- kontrola ventilových vůlí - ok
- rozborka karburátorů:
kontrola membrán jestli nejsou roztrhnutý
kontrola hladin plováků
vyčištění hlavních, volnoběžných trysek a jehel v ultrazvuku
vyčištění celých karburátorů čističem a profoukání tlakovým vzduchem
nakonec seřízení podtlaků

Výsledek je takový, že motorka teď chytá na brnk a drží volnoběh. Ale dusí se stále. Okolo volnoběhu a na první cca 1/8 otevření plynu jede normálně, když otevřu plyn trochu víc tak se začne dusit (a je jedno jestli dám půl plynu nebo plnej) až do 5-6ti tisíc otáček, pak najednou chytne dech a jede normálně až do omezovače.

Když otevřu sytič, tak motorka jede v nízkých otáčkách znatelně líp, ale díra je tam pořád. S pilot screw se nehýbalo (motorka jela většinu sezóny v pořádku, problémy nastaly ke konci léta bez zjevné příčiny).

Celý mě to připadá, jako by v určitým pásmu otáček byla chudá směs, ale ta se přece nerozladí sama od sebe ne? Nutno podotknout, že se studeným motorem se bez sytiče nedá jet, po zahřátí je to mnohem lepší. Jehly nemají zářezy, musely by se podložit..

Na co jsem zapoměl, co mám ještě zkontrolovat? Díky za nápady

Naposledy editováno 08.12.2015 16:02:54

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Bandit se ve středních otáčkách dusí

12.4.2021 v 23:14 | Nahoru | #1
Foustka> rychlost proudeni plynu (stredni rychlost, protoze to defakto pulzuje), je v oblastech do cca 0,6 macha a v konstantnim prurezu, jaksi umerna prutoku plynu.. a cv karburator, resp to podtlakovy soupe v nem upravuje ten prurez tak, aby zustala konstantni ta rychlost.. proto se to jmenuje CV karburator, kdyz se rychlost proudeni zvysuje, zvysi se podtlak, a ten hybe soupetem, tim klesne rychlost, ustavi se rovnovaha, soupe se prestane otevirat a zustane otevrene tam kam se dostalo pohybem, kdyz rychlost klesa(s klesajicima otackama), snizi se podtlak a soupe tlaci pruzina zpet, opet az do bodu kde se system vyrovna a soupe se zastavi.. je to stejny jako kdyz mas kulicku na plechu, naklonis plech a kulicka jede, kdyz plech narovnas zastavi se, kdyz ho narovnas driv zastavi se driv kdyz ho narovnas pozdeji dojede dal a zastavi se dal.. soupetem nehybe tlak ale zmena toho tlaku..

a zpet k tematu, ve 4000 ot. bude soupe nekde na pul cesty, jehla bude zarazena v otvoru tou valcovitejsi casti, a kdyz s ni pohnes o 0,5mm nebo klidne i treba o 1mm, zmeni se jeji prumer na tom milimetru s tezi o nejakou desetinu (desetina na milimetru je 1mm prumeru na centimetru, tzn 5cm jehla by musela mit 5mm u korene, aby mela sklon desetinu.. v realu to bude spis 2-3 setiny na mm delky..), coz na bohatost ktera muze kolisat od klidne 12 do 14 a nebude mit tak zasadni vliv aby se motor vylozene du sil.. rozumej, da se s ni jemne ladit smes, ano, ale ne tak zasadne aby to padalo nekam mimo rozsah, nebo rozhodilo funkci emulzni trubice jako celku.. ..(vytahovat jehlu ma smysl ve skoro max otackach kdy se ven posouva ta konictejsi cast nebo spicka, resp. u otevrenejch, napr HRC motoru, jsou ty jehly i kratsi aby vyjeli komplet.. to se tyka absence airgboxu, tzn absence podtlaku vzdusniku pro emulzky.. ) pokud se to dusi v nejaky oblasti je problem ve tvorbe semsi, v emulzce, a vzhledem k tomu ze ty karburatory nenavrhuje opice ale clovek, da se predpokladat ze ten problem nebude konstrukcniho charakteru, ale v udrzbe.. vzdusniky, trysky, otvory v emulzkach, falesnej vzduch, drhnouci soupatko.. neco v tomhle smyslu..

Naposledy editováno 12.04.2021 23:16:24

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Bandit se ve středních otáčkách dusí

13.4.2021 v 21:33 | Nahoru | #2
kerut> No hurá, tak že je v proměnném difuzoru téměř konstantní tlak při průtoku různého množství vzduchu jsme se shodli a znovu se teda ptám, co tedy ovlivní množství paliva?
P.s. Emulzní trubice a směšovací komora, reaguje hlavně na změnu podtlaku v difuzoru,pokud není řízena mechanicky (třeba jehlou)
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Výměna Oleje vidlice Suzuki Bandit ... Suzuki GSF 600 Bandit Petiux 19 11.3.2024 v 15:19 rg250
Barva Bandit Suzuki GSF 600 Bandit Petiux 8 10.3.2024 v 14:59 PlusOne
Bandit pičo! pokec [1 ... 6, 7] Suzuki GSF 250 Bandit, Suzuki GSF 1200 Bandit, Suzuk... Warthox 200 12.11.2023 v 19:19 ferda.66
Výmněna spojky = Tvrdá páčka Suzuki GSF 600 Bandit, Suzuki GSF 600S Bandit Pádecký 4 31.10.2023 v 20:57 Kendyman
Gsf 600 97 - vibrace v kole Suzuki GSF 600 Bandit, Suzuki GSF 600S Bandit Detoks 12 13.9.2023 v 12:25 Detoks


TOPlist