globalmoto_duben_nolan




globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Bandit se ve středních otáčkách dusí
8.12.2015 v 14:19
Zdravím..

Šťourám se kamarádovi v banditovi, špatně chytal, kolísal volnoběh a dusil se. Do 5000 otáček jako by do něj nešel benzín, okolo 6ti tisíc chytl dech a jel úplne normálně až do omezovače. Tady je výčet věcí, co jsem s ním provedl:

- nové svíčky ngk cr9ek (byly tam cr9eh)
- nový vzduchový filtr
- kontrola palivového kohoutu
- změřené odpory cívek - ok
- kontrola ventilových vůlí - ok
- rozborka karburátorů:
kontrola membrán jestli nejsou roztrhnutý
kontrola hladin plováků
vyčištění hlavních, volnoběžných trysek a jehel v ultrazvuku
vyčištění celých karburátorů čističem a profoukání tlakovým vzduchem
nakonec seřízení podtlaků

Výsledek je takový, že motorka teď chytá na brnk a drží volnoběh. Ale dusí se stále. Okolo volnoběhu a na první cca 1/8 otevření plynu jede normálně, když otevřu plyn trochu víc tak se začne dusit (a je jedno jestli dám půl plynu nebo plnej) až do 5-6ti tisíc otáček, pak najednou chytne dech a jede normálně až do omezovače.

Když otevřu sytič, tak motorka jede v nízkých otáčkách znatelně líp, ale díra je tam pořád. S pilot screw se nehýbalo (motorka jela většinu sezóny v pořádku, problémy nastaly ke konci léta bez zjevné příčiny).

Celý mě to připadá, jako by v určitým pásmu otáček byla chudá směs, ale ta se přece nerozladí sama od sebe ne? Nutno podotknout, že se studeným motorem se bez sytiče nedá jet, po zahřátí je to mnohem lepší. Jehly nemají zářezy, musely by se podložit..

Na co jsem zapoměl, co mám ještě zkontrolovat? Díky za nápady

Naposledy editováno 08.12.2015 16:02:54

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Bandit se ve středních otáčkách dusí

13.4.2021 v 21:33 | Nahoru | #1
kerut> No hurá, tak že je v proměnném difuzoru téměř konstantní tlak při průtoku různého množství vzduchu jsme se shodli a znovu se teda ptám, co tedy ovlivní množství paliva?
P.s. Emulzní trubice a směšovací komora, reaguje hlavně na změnu podtlaku v difuzoru,pokud není řízena mechanicky (třeba jehlou)

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Bandit se ve středních otáčkách dusí

13.4.2021 v 23:16 | Nahoru | #2
Foustka> jak mnozstvi paliva ? ty si tu jehlu predstavujes jako vstrikovac ale to neni vstrikovac.. neovlivnujes "mnozstvi paliva" ovlivnujes blbe receno bohatost smesi v emulzce (jehlou, tryskou a vzdusnikem resp podtlaku na nem..) ta smes prochazi mezi jehlou a kanalem uz jako smes, ne jako palivo, kdyz je vic otevrena jehla je ta smes hodne bohata (mysleno radove vic nez bohatost ve valci, po smiseni se vzduchem v hlavnim kanalu) ale furt uz je to pripravena smes..

tzn. jednak moc nerozumim otazce, a uz vubec nechapu jak bys chtel proboha posunutim jehly resit spatny chod v urcitem pasmu otacek, to leda ze bys na ty jehle udella zapich nebo naopak bouli, ...jinak posunes vzdy celou tu charakteristiku, a to pri pouziti bezne seriove jehly jeste jen mirne... viz tvary jehel napr zde:


E: podkladat jehlu ma smysl jak pisu, kdyz potrebujes aby "vyjela cela ven driv", tzn na konci pracovniho rozdsahu soupatka, tzn ve vysokych otackach.. ..a nebo tam das nejakou delkove a tvarove uz vytunenou viz nacrty (je to z greybike fora..) zde napr. made by HRC..

Naposledy editováno 13.04.2021 23:19:28
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Výměna Oleje vidlice Suzuki Bandit ... Suzuki GSF 600 Bandit Petiux 19 11.3.2024 v 15:19 rg250
Barva Bandit Suzuki GSF 600 Bandit Petiux 8 10.3.2024 v 14:59 PlusOne
Bandit pičo! pokec [1 ... 6, 7] Suzuki GSF 250 Bandit, Suzuki GSF 1200 Bandit, Suzuk... Warthox 200 12.11.2023 v 19:19 ferda.66
Výmněna spojky = Tvrdá páčka Suzuki GSF 600 Bandit, Suzuki GSF 600S Bandit Pádecký 4 31.10.2023 v 20:57 Kendyman
Gsf 600 97 - vibrace v kole Suzuki GSF 600 Bandit, Suzuki GSF 600S Bandit Detoks 12 13.9.2023 v 12:25 Detoks


TOPlist