globalmoto_kveten




globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Narovnání výfuků
7.12.2015 v 21:14
Zdravím, rád bych na 639 položil výfuky do roviny s vozovkou. Zvedlý jsou ee Chci se proto zeptat v čem se liší uchycení výfuků na 639 od 634, napadá mě jestli jsou zadní stupačky navařené výš, ale podle fotek mi to ani nepřijde...?? Nebo jestli to má někdo z vás takhle překopaný, tak bych byl rád za radu popř. fotečku Díky

Narovnání výfuků

7.12.2015 v 21:57 | Nahoru | #1
Jsou tam hlavně jiná výfuková kolena

Narovnání výfuků

7.12.2015 v 22:38 | Nahoru | #2
možná první osmičky to tak mohly mít. Budou jiné kolena, zadní držáky a je otázka jestli ti to bude pasovat na přední držák. 634 měly jiná kolena i roury laufů - jinak dlouhé, jiné rozteče šroubů. Bude to chtít laborování.

Narovnání výfuků

7.12.2015 v 22:56 | Nahoru | #3
Tohle je právě plně překopaná devítka na čtyřku akorát ty laufy to ještě haněj A protože čtyřka se mi líbí nejvíc, rád bych pokračoval a i ty laufy položil. Na náké fotce jsem viděl origo devítku jenom s položenejme vejfukama, tak by mě zajímalo jak to ten kutil udělal už jenom s těma kolenama když maj jiný uchycení k válcům...?? Zkusím tu fotku najít. Opravdu bych se rád vyhnul nákému velkému řezání nebo vrtání.... ...už takhle se na holce vyřádila pěkná řádka lidí....

1 reakcí na tento příspěvek Narovnání výfuků

8.12.2015 v 11:38 | Nahoru | #4
Já už viděl jak cigáni používali duši z kola jako flexibilní propojení plynových trubek, aby mohli jet načerno.. možná by to šlo taky zkusit tou duší, jaképak kolena..v dnešní době..

(reakce na) Narovnání výfuků

8.12.2015 v 21:12 | Nahoru | #5
hrnous> To mi připomnělo tu továrnu na šicí stroje, ať to skládám jak to skládám, vždycky je z toho kulomet!

Naposledy editováno 08.12.2015 21:13:24

Narovnání výfuků

9.12.2015 v 06:19 | Nahoru | #6
Kolena z 634 tam nedostaneš, musíš sehnat z 638.

Narovnání výfuků

10.12.2015 v 13:30 | Nahoru | #7
Přesně tak, kolena z 638, a výfuk má jinde díry a nemá prolis. Tak to měla moje 638. Při koupi sem dostal nový výfuk, protože jeden byl pobochanej. Když sem ho tam montoval, ke kolenu mu chybělo tak 10 cm a trošku přečníval za motorku. Díry jsem převrtal a staré zacpal šroubem. Specialitou byl můj tlumič imitující dvoukomorový výfuk. My jsme chtěli všichni výfuky naopak zvedat. Moje 638 měla držáky na výfuk pod osou zadního kola. Na 639 byla osa zadního kola uprostřed výfuku (kterej debil to vymyslel ? ) a vůfuky s prolisem. No a 640 ta už měla laufy nad osou kola a zadní kolo šlo pak vymontovat bez zbytečných kur... a pi.... Samozřejmě se tyhle varianty typově prolínají i některé 638 měly výfuky výš.
Podle mě, musíš ke kolenům upravit díry ve výfuku a naříznout držák zadní stupačky, ohnout ho dolů a přivařit.
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Servis Jawy okolí Žďáru nad Sázavou... Jawa 350/634, Jawa 350/632, Jawa 350/638, Jawa 350/639 ddhu 18 21.5.2023 v 11:27 papiboy
Brzdy Jawa 350 639. - 638?? [1, 2] Jawa 350/639 Kete 32 17.5.2023 v 12:16 Johny_R
karburátor Jikov - co tam patří A n... Jawa 350/639, Jawa 350/354 Kývačka, Jawa 350/633, Ja... Dolin 5 25.12.2022 v 18:34 Zdenalbenal
Jawa 350/639 - nastavenie hladiny p... Jawa 350/639 Geofrey 0 28.8.2022 v 22:28 Geofrey
Aretacni kolik Jawa 350/639 nejde v... Jawa 250/559, Jawa 350/634, Jawa 350/632, Jawa 350/6... naked11 16 23.8.2022 v 12:07 Mimísek


TOPlist