globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Yamaha XVS 1100 Dragstar Classic- kupa "ojetiny"
3.12.2015 v 11:41
Zdravím všetkých.

Chystám sa v najbližších dňoch investovať do kúpy tejto krásky. Mám pár adeptov väčšinou rok 2004, km by som neriešil...

Potreboval by som zopár rád ako spoznám dobrý - zlý kus, prípadne iné cenné rady "jak neprohloupit"...

Tu jednu, zobrať so sebou odborníka poznám...

Za všetky vopred srdečná vďaka!

M.

1 reakcí na tento příspěvek Yamaha XVS 1100 Dragstar Classic- kupa "ojetiny"

3.12.2015 v 13:58 | Nahoru | #1
Zkontrolovat vše co se kontroluje při koupi jakékoliv jiné motorky. Tady na foru je někde celý seznam. Dá se jet podle něj.
Speciálně Dragstar volnoběžka.
Startuje Lehce bez námahy? Mělo by to být napoprve a bez plynu.
Neozývají se divné zvuky, zejména kovový úder, když se nepodaří nastartovat?
Dále může být v prdeli " bezúdržbový " kardan. Můj případ. Velká vůle na výstupu z motoru.
Jinak Dragstary bývají vcelku v pořádku.

3 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Yamaha XVS 1100 Dragstar Classic- kupa "ojetiny"

3.12.2015 v 15:59 | Nahoru | #2

Brejlovec píše: Zkontrolovat vše co se kontroluje při koupi jakékoliv jiné motorky. Tady na foru je někde celý seznam. Dá se jet podle něj.
Speciálně Dragstar volnoběžka.
Startuje Lehce bez námahy? Mělo by to být napoprve a bez plynu.
Neozývají se divné zvuky, zejména kovový úder, když se nepodaří nastartovat?
Dále může být v prdeli " bezúdržbový " kardan. Můj případ. Velká vůle na výstupu z motoru.
Jinak Dragstary bývají vcelku v pořádku.



Super. Ako zistím vôľu kardanu?

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Yamaha XVS 1100 Dragstar Classic- kupa "ojetiny"

3.12.2015 v 17:05 | Nahoru | #3
Drak_Markus> Kardan u draka rovnou uletí, je poddimenzovaný oproti viragu...

Naposledy editováno 03.12.2015 17:06:14

(reakce na) Yamaha XVS 1100 Dragstar Classic- kupa "ojetiny"

3.12.2015 v 18:12 | Nahoru | #4
rancher: Existuje člověk, který dokázal urvat závit výstupního hřídele i na Viragu 750

Drak_Markus: Co se týče problémů s náhonem kardanu u DragStara, je tady na to extra téma kde se to řešilo a probíralo se tam i od kterého roku Yamaha výstupní závit zesílila. Mám pocit, že rok 2004 už to má vychytané, ale ruku do ohně bych za to nedal, takže si to ve fóru pohledej.

(reakce na) Yamaha XVS 1100 Dragstar Classic- kupa "ojetiny"

4.12.2015 v 09:26 | Nahoru | #5
Drak_Markus> Pro hrubý odhad při vypnutém motoru zařaď rychlost a posouvej s motorkou od jednoho dorazu k druhému. Nějaká vůle tam být musí, ale já to měl asi o čtvrt otáčky zadního kola. Měl jsem podezření buď že je volné uložení výstupu hřídele z motoru a nebo že je v háji kříž ( ložiska, čepy ). Nijak jsem se tím nezabýval a motorku jsem prodal s uvedenou závadou v kupní smlouvě. Jinak lezdit se na tom normálně dalo, jen tam byly větší rázy v přechodu v záběru a bez záběru. Součástka 38.





Jinak neber to doslova. Majitelé Dragstarů se dělí na ty co už volnoběžku měnili a na ty co to ještě dělat budou.
Myslím majitelé starších ročníků. Od nějakého data ji Yamaha zesílila.

Naposledy editováno 04.12.2015 09:36:14

(reakce na) Yamaha XVS 1100 Dragstar Classic- kupa "ojetiny"

4.12.2015 v 11:04 | Nahoru | #6
Drak_Markus> Jinak dobrá zpráva je, že volnoběžka na Draka je shodná s s volnoběžkou na Buldoka BT 1100...

Yamaha XVS 1100 Dragstar Classic- kupa "ojetiny"

4.12.2015 v 12:21 | Nahoru | #7
1 - Původ ČR a servisní kniha
2 - číselník tachometru musí být přímka
3 - rozjeď to z kopce a pusť řidítka ( nesmí se ani trošku uklánět do stran)

Pokud to bude sedět ,tak snad jsi narazil na dobrý kus . Hodně štěstí při výběru

Naposledy editováno 04.12.2015 12:22:43

1 reakcí na tento příspěvek Yamaha XVS 1100 Dragstar Classic- kupa "ojetiny"

4.12.2015 v 22:37 | Nahoru | #8
Ďakujem za cenné rady.

Trochu som zosmutnel, môjho favorita práve dnes kúpil iný záujemca, tak mu prajem veľa štastných km a idem obchádzať ďaľšie...

Už som pokukoval aj po iných mašinách, ale tak nejako ma nezaujali viac ako táto.

M.

PS: asi nie celkom rozumiem bodu 2 od Saxna...

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Yamaha XVS 1100 Dragstar Classic- kupa "ojetiny"

4.12.2015 v 23:18 | Nahoru | #9
Drak_Markus: Je tím myšleno, že číslice v počítadle najetých kilometrů nesmějí být cik-cak. Pokud jsou poskákané, dost pravděpodobně se v tachometru někdo hrabal. A proč asi?

Jinak velký Drag je dobrá volba - poctivý vzducháč s líbivým designem imitujícím hardtail a s kardanem. Proti Viragu trochu línější a neohrabanější, ale o to majestátnější.

(reakce na) Yamaha XVS 1100 Dragstar Classic- kupa "ojetiny"

4.12.2015 v 23:39 | Nahoru | #10

1100Virago píše: Drak_Markus: Je tím myšleno, že číslice v počítadle najetých kilometrů nesmějí být cik-cak. Pokud jsou poskákané, dost pravděpodobně se v tachometru někdo hrabal. A proč asi?

Jinak velký Drag je dobrá volba - poctivý vzducháč s líbivým designem imitujícím hardtail a s kardanem. Proti Viragu trochu línější a neohrabanější, ale o to majestátnější.



Kapišto!!!

Yamaha XVS 1100 Dragstar Classic- kupa "ojetiny"

6.12.2015 v 12:21 | Nahoru | #11
Tady ty motorce nikdo nerozumi. Prejdi na jiny forum. Tam je to samej uchyl co na ni jezdi a zeotej se tam. Drag Star gangbang

Yamaha XVS 1100 Dragstar Classic- kupa "ojetiny"

14.12.2015 v 10:10 | Nahoru | #12
Ďakujem všetkým za ochotu a odpovede, nakoniec zvíťazila Kawa VN 1500 ('99) nomad... Takže spolu prechádzame do iného vlákna. :)
M.
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Certifikát MTC Yamaha XVS 1100A Dragstar Classic Rooks 17 19.5.2024 v 13:28 Rooks
Yamaha xvs 1100 kontrolka motoru Yamaha XVS 1100A Dragstar Classic Martsiki 2 15.5.2024 v 14:54 Martsiki
Výměna olejového filtru Yamaha 1100... Yamaha XVS 1100A Dragstar Classic Doctor1 11 9.5.2024 v 16:25 Slávek-TDM
Stabilizator do paliva Yamaha XVS 1100A Dragstar Classic Rooks 23 4.5.2024 v 10:41 pepe100
Rodina Yamahy Yamaha XVS 1100A Dragstar Classic, Yamaha XVS 1300A ... jidashek 26 30.4.2024 v 11:56 Monty_78


TOPlist