bmw_r1300gs_cartec





Téma: kterou ? V strom 650 XT nebo Transalp 700
22.11.2015 v 14:19
Ahoj všem, mám jednoduchou otázku. V strom 650 XT nebo Transalp 700 ? schopnosti,poruchovost. Požadavky dálnice pohoda 140, terén polnačka a přejet malou kolej od traktoru. Poradíte?

kterou ? V strom 650 XT nebo Transalp 700

22.11.2015 v 17:57 | Nahoru | #31
Tak to je vonavka , jenže bych musel sehnat jestě 100 tis . A taky jsem ji na žádné prodejně neviděl naživo. A co ,bude tak spolehlivá jako stara afr.?

3 reakcí na tento příspěvek (reakce na) kterou ? V strom 650 XT nebo Transalp 700

22.11.2015 v 17:58 | Nahoru | #32

Tech píše: Z těhle dvou bych bral Stroma. TA700 asi je příjemná motorka, ale je to převlečené TA z roku 90 s malým kolem a nízkými zdvihy. Kdybych chtěl motorku, co v základu relativně funguje v terénu tak radši TA650.
Jinak jestli chceš pohodlnost, spolehlivost(doufejme), výkon, a terén tak jedině CRF 1000L.

EDIT: TA650 je snad nejspolehlivější motorka co znám, tam bych se pěkné starší opravdu nebál.



nejak nechapu to opevovani novy afriky, nikdo natom jeste ani nesedel a uz se tomu delaj slavobrany.

kterou ? V strom 650 XT nebo Transalp 700

22.11.2015 v 17:59 | Nahoru | #33
Já ti nevím asi bych bral STROMA a XT se mi teda líbí dost hodně

1 reakcí na tento příspěvek kterou ? V strom 650 XT nebo Transalp 700

22.11.2015 v 18:04 | Nahoru | #34
Takže stále vede strom , ještě nejaký navrh spolehlevé, dálnice i terén? . Do jara mužu mít broka v hlavě

kterou ? V strom 650 XT nebo Transalp 700

22.11.2015 v 18:10 | Nahoru | #35
177cm to je ideální ten Strom já mám 172 a občas musím koukat kam šlapu na Super Tenerce jsem seděl a je to nádherná mašina ,ale velká a přeci jen těžká.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) kterou ? V strom 650 XT nebo Transalp 700

22.11.2015 v 18:51 | Nahoru | #36
gugo> Souhlas. Ale alespoň na papíře má všechno co by měla mít moje ideální motorka. Zdvihy, světlost, 21"/18", na litra super váha a desing. V Hondě mám důvěru co se spolehlivosti týče...

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) kterou ? V strom 650 XT nebo Transalp 700

22.11.2015 v 18:55 | Nahoru | #37
gugo> Má slavný jméno, to je často vše co je potřeba (a nejen u motorek).

(reakce na) kterou ? V strom 650 XT nebo Transalp 700

22.11.2015 v 19:14 | Nahoru | #38
stráťa> SuperTeneré má taky slavné jméno, ale zdaleka kolem ní nebyl takový povyk. Možná proto, že ze svého předchůdce jí zbylo jen to jméno.

(reakce na) kterou ? V strom 650 XT nebo Transalp 700

22.11.2015 v 20:00 | Nahoru | #39

krojc0 píše: Takže stále vede strom , ještě nejaký navrh spolehlevé, dálnice i terén? . Do jara mužu mít broka v hlavě

Taky jsem chtěl koupit v-stroma, ale ex F650gs od bmw jelo, brzdilo a bylo lehčí a tak jsem přešel ze středního GS na velký GS který je lehčí jak v-strom má 115Nm, zdvojený ABS který se dá vypínat, má lepší jízdní vlastnosti a hlavně to jede i po dálnici.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) kterou ? V strom 650 XT nebo Transalp 700

22.11.2015 v 20:08 | Nahoru | #40
Tech> No je to vo fous tezsi nez ADV, ale papirovy udaje motorku nedelaj., pohledove proti tomu nic nemam, tedy asi az na ten svod vedenej pred stangli ramu, gumovy stupacky, vejfuk na boku vypicenej ven apod neduhy.
240 Kg neni malo , otazka je jak se jim podarilo to teziste dostat dolu a jak ta motorka bude "vyvazena" do terenu. osobne si myslim ze na 950-990ADV to mit nebude , krom spolehlivosti

(reakce na) kterou ? V strom 650 XT nebo Transalp 700

22.11.2015 v 20:09 | Nahoru | #41

stráťa píše: gugo> Má slavný jméno, to je často vše co je potřeba (a nejen u motorek).



Myslim ze transalp 700 ma 2, pomerne dost oblibene predchudce a moc ve slepejich nesel.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) kterou ? V strom 650 XT nebo Transalp 700

22.11.2015 v 20:30 | Nahoru | #42
gugo> Nic není bezchybné, jen upřesním. Natankovaná má podle tech. údajů Hondy 232kg s ABS. To je dobré, stará Afra i LC8 mají nějak podobně. Podle fotek to vypadá, že gumy ze stupaček jsou oddělatelný. Souhlas výfuk je hrozně velkej, no podle videa má alespoň celkem solidní zvuk.

Svod před rámem ? Je dobré, že vůbec nějaký rám pod motorem má, to už se dneska moc nevidí. "Šusplechu" přidělanému na motoru moc nevěřím.

Jinak ty 990,950ADV jsou (prý) dost ucukané, to muže někomu vadit. V promo textu jsem četl, že speciálně tímhle se zabývali, aby byla co nejvíc jako stará, která dokud nechcípne tak jede. Jak se jim to povedlo se uvidí, stejně dobré to asi nebude, vstřikování no...

Naposledy editováno 22.11.2015 20:33:21

(reakce na) kterou ? V strom 650 XT nebo Transalp 700

22.11.2015 v 20:36 | Nahoru | #43
Tech> Nevim co je ucukane. Uvidime jak se afrika bude zvedat ze zeme.

3 reakcí na tento příspěvek kterou ? V strom 650 XT nebo Transalp 700

22.11.2015 v 20:53 | Nahoru | #44
Už zase teoretizujete?Jaká je nová Afrika se bude vědět za pár let...

Naposledy editováno 22.11.2015 20:55:08

(reakce na) kterou ? V strom 650 XT nebo Transalp 700

22.11.2015 v 20:57 | Nahoru | #45

Anti píše: Už zase teoretizujete?Jaká je nová Afrika se bude vědět za pár let...



Hledime kupredu, zpatky ni krok

(reakce na) kterou ? V strom 650 XT nebo Transalp 700

22.11.2015 v 21:23 | Nahoru | #46
Anti> No s tímhle přístupem by toho výrobci moc neprodali. Musíš věřit.

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) kterou ? V strom 650 XT nebo Transalp 700

22.11.2015 v 22:01 | Nahoru | #47

gugo píše: nejak nechapu to opevovani novy afriky, nikdo natom jeste ani nesedel a uz se tomu delaj slavobrany.

já jsem na ní seděl dnes dopoledne. Ovšem jen seděl.Nepřišla mi nijak skvělá, ani nic vyloženě špatného. Trochu jsem byl překvapený z origo padacích rámů, které jsou tak debilně uchyceny, že kdybych s nimi ještě chvíli ramploval, tak by mi zůstaly v ruce. Nemožnost výškově posouvat plexi vyloženě zamrzí a všichni to mají. Nevím proč Afrika ne. Origo je malé, touring zase strašně veliké. Žádný kompromis. Také zpracování místa řidiče mi přišlo trochu odfláknuté. V porovnání s německou a italskou konkurencí to vypadalo tak nějak.... japonsky. Cca jako KTM - taky to moc neumí

(reakce na) kterou ? V strom 650 XT nebo Transalp 700

22.11.2015 v 22:01 | Nahoru | #48

Anti píše: Už zase teoretizujete?Jaká je nová Afrika se bude vědět za pár let...


já už vím ted!!
špičková Japonská mašina,žádná sra.ka italská

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) kterou ? V strom 650 XT nebo Transalp 700

22.11.2015 v 22:25 | Nahoru | #49
seikos> Jinými slovy, pokud chcete zpracování řidiče, kupte si BMW, pokud zpracování motoru, Afriku.

Popravdě mě to nepřekvapuje, budíky na staré Afře vypadají jak po bouračce narychlo dodané z jiné motorky.

Naposledy editováno 22.11.2015 22:27:17

(reakce na) kterou ? V strom 650 XT nebo Transalp 700

22.11.2015 v 23:08 | Nahoru | #50

Tech píše: seikos> Jinými slovy, pokud chcete zpracování řidiče, kupte si BMW, pokud zpracování motoru, Afriku.

Popravdě mě to nepřekvapuje, budíky na staré Afře vypadají jak po bouračce narychlo dodané z jiné motorky.



Ano to je pravda
A také je pravda že BMW ted klesnou prodeje!!
O itálii ani nemluvím.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) kterou ? V strom 650 XT nebo Transalp 700

23.11.2015 v 08:26 | Nahoru | #51
seikos> Nojo kdyz zrovna u tebe si nejsem jistej jestli rozeznas ty detaily pro oko a tu funckni jednoduchost kterou ma treba KTM. Vono se zatim skryva, alespon u KTM to ze to funguje. Ale jako po majiteli italskeho motocyklu to po tobe nemuzeme chtit
Jinak v tve recenzi se odrazi asi to co od afriky cekam To s tema padakama trochu zamrzi.

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) kterou ? V strom 650 XT nebo Transalp 700

23.11.2015 v 08:41 | Nahoru | #52

gugo píše: seikos> Nojo kdyz zrovna u tebe si nejsem jistej jestli rozeznas ty detaily pro oko a tu funckni jednoduchost kterou ma treba KTM. Vono se zatim skryva, alespon u KTM to ze to funguje. Ale jako po majiteli italskeho motocyklu to po tobe nemuzeme chtit
Jinak v tve recenzi se odrazi asi to co od afriky cekam To s tema padakama trochu zamrzi.

tak já nijak nesnižuju fakt, že to na KTM funguje a na té Hondě to bude fungovat taky. Nicméně jednoduché věci jdou udělat i krásné, což prostě někdo umí lépe, jiný hůře. Tak to prostě je. A když něco stojí 400tis a dáš do toho mnohdy dlouholeté úspory, myslím že je fajn, když je to i po estetické stránce pěkné.
Když se třeba podíváš na Triumpha Explorera jak např. řeší zapínání mlhovek a vyhřívaných gripů, tak to jsem šel docela do vrtule


Jinak to nebyla recenze. Afru bych měl recenzovat někdy v únoru. No, jsem na to zvědavý, na tom sněhu

Naposledy editováno 23.11.2015 08:42:20

(reakce na) kterou ? V strom 650 XT nebo Transalp 700

23.11.2015 v 09:06 | Nahoru | #53
seikos> kdybych chtel krasnou motorku neporidim si ADV, asi tak. Proste nektery veci jsou me tak nejak u zadele, kdyz stejne kdyz se vratim z vyjezdu je to koule bahna zajima me funkcnost. KTM je naradi, naradi proste musi byt funkcni ne hezky. Afra si asi hraje na neco mezi aspon co tak odhaduju, otazka jestli je funkcni jako naradi...tedy to je alespon vec co me zajima. Tak kdyby si chtel pri ty recenzi pohled nekoho koho to zajima jako naradi tak klido prijedu.

kterou ? V strom 650 XT nebo Transalp 700

23.11.2015 v 10:54 | Nahoru | #54
Transalp 700 není žádnej technickej zázrak, ale funguje a je celkem blbuvzdornej. To je i to XTéčko, ale mě třeba ten jeho zobáček příjde úplně směšnej. Myslím, že je dobrý se na těch mašinach svézt a pak až hodnotit, popř. odsuzovat. Na novým XT jsem nejel, ale srovnávat ho s TA 700 už asi nejde, je to další vývoj DL, kdežto TA700 už nevyrábí. Taky se podívej za kolik koupíš to XT a TA700 finanční rozdíl je min 80 tis. Nespornou výhodou každého DL je možnost nastavení předpětí zadní pružiny kolečkem, to u TA dost chybí, ale cestovat se na tom dá, má to pohodlný sedlo a s vyšším Givi plexi je i dálnice snesitelná a 140 km/h stabilně s ním jde jet taky, i když Strom má lepší předpoklady pro dálnici.

k diskuzi o Africe - taky bych počkal na to, až si budem moct aspoň přečíst, jak funguje ..

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) kterou ? V strom 650 XT nebo Transalp 700

23.11.2015 v 11:34 | Nahoru | #55
seikos> Já s tebou souhlasím, nadruhou stranu, u takhle zaměřené motorky je u mě číslo jedna funkčnost, jednoduchost(to už KTM nemá) a spolehlivost.

Vem si, že někdo vyplácnul dlouholeté úspory za premiovou značku BMW F800GS a po pár letech zjistil že má čínský motor, který vydrží tak 4 sezony když nebude jezdit moc do kopce nedej bože po zadním. To je daleko horší.

Ten Triump je dobrej děs.

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) kterou ? V strom 650 XT nebo Transalp 700

23.11.2015 v 11:43 | Nahoru | #56
Tech> co nema KTM jednoducheho...me to prijde porad dost trivi. Pravda ze ty novejsi veci me moc pod ruku neprijdou, tak nevim.

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) kterou ? V strom 650 XT nebo Transalp 700

23.11.2015 v 12:16 | Nahoru | #57
gugo> No když jsem četl test na 1290Adventrue, přišlo mi to složité dost, elektronický podvozek, mapy...

Vlnič> Něco už si přečíst můžeš. Jak je to nestranné nevím.
První test na Afriku.
http://rustsports.s3...fricaTwinSpecial.pdf

Naposledy editováno 23.11.2015 12:17:34

(reakce na) kterou ? V strom 650 XT nebo Transalp 700

23.11.2015 v 12:21 | Nahoru | #58
Tech> 1290 uz teky neni motorka do terenu (podle me). Vsechno se to odklani od te jednoduchosti, protoze to udajne zakaznik chce.

kterou ? V strom 650 XT nebo Transalp 700

23.11.2015 v 13:16 | Nahoru | #59
Tech> dík prolouskám se tím.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) kterou ? V strom 650 XT nebo Transalp 700

23.11.2015 v 15:47 | Nahoru | #60

gugo píše: Tech> co nema KTM jednoducheho...me to prijde porad dost trivi. Pravda ze ty novejsi veci me moc pod ruku neprijdou, tak nevim.

zkus mi treba rict, kolikrat potrebujes zmacknout tlacitko na KTM 1290SA, abys zapnul vyhrivani rukou. Ja vim A kolik potrebujes zmacknout tlacitek u BMW pro stejnou funkci. Pak si muzeme rict, jestli nekdo umi udelat trivialni veci jednoduse a navic designove povedene (viz vyse uvedeny Triumph).
Nebo zkus odhadnout, jak hodne si musis vykloubit palec na prave ruce, abys u KTM aktivoval funkci tempomatu na pravem ovladaci za jizdy.

Jsou zrejme veci ktere proste nevidis. Jasne - kostlivce ve skrini ma kazdy, ale u posledni generace KTM se jich seslo pomerne hodne.

Naposledy editováno 23.11.2015 15:49:14
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
zkušenosti V-Strom 650XT Suzuki DL 650 V-Strom pepíno4 8 22.4.2024 v 21:27 škvára18
Motovýlet Suzuki DL 650 V-Strom BTerier 10 14.3.2024 v 15:44 biosák
Znáte kurt linder - motocentrum - L... Suzuki DL 650 V-Strom Stromowner 23 16.2.2024 v 20:26 Edyk
Osadenie Air-boxu Dl-650 Vstrom 2014 Suzuki DL 650 V-Strom Bocik13 4 13.2.2024 v 16:49 Bocik13
Kompresní poměr vs prémiový benzín [1, 2, 3] Suzuki DL 650 V-Strom zahadnytajemny 72 23.1.2024 v 09:43 Krautkopf


TOPlist