3 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Televizor zn. technika
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/wink.png)
DJwasabi píše: J.M.K.> Jen v jednom malinkym bodu s tebou nesouhlasim. Pro mě je tahle absence servisního zázemí v supermarketech naopak velmi často přínosem. Např. menší elektroniku jsem začal v podstatě kupovat už jen v supermarketech. Vždycky přijdu, ženská na informacích nemá ani tucha, tak se mě zeptá: "Chcete nový nebo zpátky peníze?"
Taky uz to neni uplne bezna praxe. Ale presto velmi casto mi to uplne bez kecu na miste vymení
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/tummenupp.gif)
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Televizor zn. technika
Snad jen jednou v lidlu jsem měl "štěstí", že u zakoupeného vertikutátoru se zadřel motor po ujetí 50 metrů, vedoucí se na nic neptal, rovnou vrátil prachy a šmytec. Zato před lety v Penny akuvrtačka, po měsíci přestal fungovat přepínač reverzace, přijali na reklamaci a po měsíci se uráčili sdělit (musíme Vám vrátit peníze, voni si to tam nechali, nemaj' na to díly". Po tom všem elektroniku a hlavně nářadí v marketech nekupuju, akorát se to prodraží.