globalmoto_duben_nolan




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Mitas nově pod křídly Trelleborgu...
 
9.11.2015 v 09:51
Trelleborg koupil celé ČGS, tedy i MITAS a SAVATECH...

Info ZDE

Odborníci na pneu, je to k dobru?

Naposledy editováno 09.11.2015 09:53:23

Mitas nově pod křídly Trelleborgu...

9.11.2015 v 09:57 | Nahoru | #1
A přitom před pár lety Mitas koupil motocyklovou sekci Trellerborgu, to jsou čachry

Mitas nově pod křídly Trelleborgu...

9.11.2015 v 10:03 | Nahoru | #2
No jo, on ale ten Trelleborg je jako skupina asi o dost silnější, tak si posichrovali trh...

1 reakcí na tento příspěvek Mitas nově pod křídly Trelleborgu...

9.11.2015 v 10:11 | Nahoru | #3
Je to v podstatě fuk jestli to vlastní Franda Vocásek nebo Eric Gustafson, hlavně aby fabriky co jsou u nás, zde taky zůstaly a nebyly přesunuty

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Mitas nově pod křídly Trelleborgu...

9.11.2015 v 15:40 | Nahoru | #4
Humusus> Není to jedno

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Mitas nově pod křídly Trelleborgu...

9.11.2015 v 15:46 | Nahoru | #5
Dráťa> Bude k tomu jeste nejake vysvetleni nebo to uz si mame tipnout?

4 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Mitas nově pod křídly Trelleborgu...

9.11.2015 v 15:54 | Nahoru | #6
Chapadlo> Tak doufal jsem, že si tipnete a všichni správně. Když bude vlastník tuzemskej, bude platit daně tady a dost pravděpodobně i utrácet tady. Když bude vlastník odkudkoliv odjinud, bude platit daně tam a utrácet taktéž.

Viz třeba Škodovka. Půlka národa se bije do prsou, jak máme úžasnou progresívní automobilku. Ale zisk odchází do Wolfsburgu a daní se v Německu.

(reakce na) Mitas nově pod křídly Trelleborgu...

9.11.2015 v 15:58 | Nahoru | #7

Dráťa píše: Chapadlo> Viz třeba Škodovka. Půlka národa se bije do prsou, jak máme úžasnou progresívní automobilku. Ale zisk odchází do Wolfsburgu a daní se v Německu.



odvede zisk před daní z příjmu? Když teda pominu že hlavní zdanění škodovky bude asi jinde.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Mitas nově pod křídly Trelleborgu...

9.11.2015 v 16:14 | Nahoru | #8
Dráťa> taky se vždycky směju, když Škodovka je označována za českou značku... To si to ten Hjujdaj může dávat taky do reklamy, že to je český auto

Jen bych trochu upřesnil, že Škoda Auto a.s. jako česká společnost podléhá daňovým předpisům ČR, takže daně odvádí tady. Kam jde čistý zisk, jako v případě bank a dalších firem vlastněných globálníma korporacema, je ale jasný - v ČR nezůstává, nedaní se zde a neutrácí se zde... Ale Wolfsburk to není, jedinej akcionář je VW Finance se sídlem v Lucembursku.

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Mitas nově pod křídly Trelleborgu...

9.11.2015 v 16:23 | Nahoru | #9

tomasd. píše: Dráťa> taky se vždycky směju, když Škodovka je označována za českou značku... To si to ten Hjujdaj může dávat taky do reklamy, že to je český auto

Jen bych trochu upřesnil, že Škoda Auto a.s. jako česká společnost podléhá daňovým předpisům ČR, takže daně odvádí tady. Kam jde čistý zisk, jako v případě bank a dalších firem vlastněných globálníma korporacema, je ale jasný - v ČR nezůstává, nedaní se zde a neutrácí se zde... Ale Wolfsburk to není, jedinej akcionář je VW Finance se sídlem v Lucembursku.



utrácení zisku není daný místem příjmu, ale tím kde ho chce držitel utratit. Co myslíte že maj český krámy z toho když si Babiš s manželkou odletí nakupovat do NY?

Kromě toho já osobně Škodovku za českou považuju, stejně jako všechno s českou značkou kde probíhá vlastní vývoj.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Mitas nově pod křídly Trelleborgu...

9.11.2015 v 16:34 | Nahoru | #10
Stev> myslim že nejsme ve sporu - akcionář si potom zdaní příjem z dividend "doma", tedy v Lucembursku a pak si to utratí nebo investuje kdekoliv kde kde uzná za vhodný

(reakce na) Mitas nově pod křídly Trelleborgu...

9.11.2015 v 16:53 | Nahoru | #11
tomasd.> já taky žádnej spor zavádět nechci, jen podotýkám že když tu někdo vydělá peníze, ještě to neznamená že je tady utratí.

e: a platí to i z druhé strany

Naposledy editováno 09.11.2015 16:53:58

1 reakcí na tento příspěvek Mitas nově pod křídly Trelleborgu...

10.11.2015 v 15:11 | Nahoru | #12
Já jen žasnu co se tady najde našlo ekonomů Kdyby jich bylo v přepočtu tolik ve vládě asi bychom nesdíleli 26 místo v kupní síle s 7 313 Kč v Evropě

(reakce na) Mitas nově pod křídly Trelleborgu...

10.11.2015 v 15:16 | Nahoru | #13

jawasy píše: Já jen žasnu co se tady najde našlo ekonomů Kdyby jich bylo v přepočtu tolik ve vládě asi bychom nesdíleli 26 místo v kupní síle s 7 313 Kč v Evropě



pokud je to na mě, tak na to abych snil o místu ve vládě mám dost sebeúcty, a 26 místo v kupní síle s ostatními nesdílím.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Mitas nově pod křídly Trelleborgu...

10.11.2015 v 15:17 | Nahoru | #14

Dráťa píše: Chapadlo> Tak doufal jsem, že si tipnete a všichni správně. Když bude vlastník tuzemskej, bude platit daně tady a dost pravděpodobně i utrácet tady. Když bude vlastník odkudkoliv odjinud, bude platit daně tam a utrácet taktéž.

Viz třeba Škodovka. Půlka národa se bije do prsou, jak máme úžasnou progresívní automobilku. Ale zisk odchází do Wolfsburgu a daní se v Německu.



Není to pravda, pokud je výrobní závod nahlášen zde a zde nahlásí zisk, tak zdaňuje opět zde.

(reakce na) Mitas nově pod křídly Trelleborgu...

10.11.2015 v 16:43 | Nahoru | #15

Stev píše: utrácení zisku není daný místem příjmu, ale tím kde ho chce držitel utratit. Co myslíte že maj český krámy z toho když si Babiš s manželkou odletí nakupovat do NY?

Kromě toho já osobně Škodovku za českou považuju, stejně jako všechno s českou značkou kde probíhá vlastní vývoj.



To by mě zajímalo. Jaký vlastní vývoj ve škodovce probíhá? Kromě designu, který stejně schvaloval DeSylva, se pokusili o vlastní vývoj motorů pro koncern. Výsledky známe - 1,2 HTP = průšvih jako Brno, 1,2 TSI první generace = průšvih jako Praha. Obojí se pracně dolaďovalo za provozu na zákaznících. Jinak je škodovka jen montovna unifikovaných koncernových dílů a výrobna některých unifikovaných koncernových motorů.
Ale ano, díky bohu za ni. Daně platí v ČR a zaměstnává tady přímo nebo nepřímo spoustu lidí a dodavatelských firem, které / kteří platí daně v ČR. Kam odchází zdaněný zisk, po tom je každému kulové.

2 reakcí na tento příspěvek Mitas nově pod křídly Trelleborgu...

10.11.2015 v 17:11 | Nahoru | #16
Htp jsem měl, co bylo na něm průšvihový?

Mitas nově pod křídly Trelleborgu...

10.11.2015 v 17:13 | Nahoru | #17
K tomu MITAS- měl stavět fabriku v Holešově, ale jakýs blb tam našel nějakou žabu, tak proč by se měl zdržovat v čr, když ve světě nejsou kreténi jak v holešově.?

(reakce na) Mitas nově pod křídly Trelleborgu...

10.11.2015 v 18:29 | Nahoru | #18

petrumr píše: Htp jsem měl, co bylo na něm průšvihový?



Buď rád, že to nevíš a že už to nemáš. Jen ve zkratce, praskající hlavy (slabá konstrukce), podpalující se ventily (rozvody + příliš vysoké teploty), velmi rychle vytahaný rozvodový řetěz s vysokou pravděpodobností přeskočení a následné destrukce motoru (doslova amatérismus při konstrukci), rozsypaný katalyzátor (vlivem přehřívání, je moc blízko motoru) + jeho zbytky nasávané zpět do motoru působící velkou spoušť, rychlé opotřebení celého motoru v důsledku rychle tepelně degradovaného oleje (nějaký diletant ve škodovce totiž zkonstruoval hlavní olejový kanál jen cca 3 cm od výfukových svodů a katu). Ladilo se to za pochodu první cca 3 roky prodeje, potom je to do města už relativně v pohodě, mimo bych s tím nejezdil, protože při vyšší zátěži stejně většina problémů přetrvává. Kat chladí bohatou směsí, proto při vyšší rychlosti žere i keře. Olej je po max 10 tisících úplně degradovaný i přes montáž chladiče. A ani na upravené rozvody není 100% spoleh. Tady si o tom zázraku techniky můžeš dobře počíst: http://www.cimbu.cz...ky/auto-moto_htp.pdf

(reakce na) Mitas nově pod křídly Trelleborgu...

11.11.2015 v 11:41 | Nahoru | #19

PEPAFJR píše: Není to pravda, pokud je výrobní závod nahlášen zde a zde nahlásí zisk, tak zdaňuje opět zde.



Přesně tak.

(reakce na) Mitas nově pod křídly Trelleborgu...

11.11.2015 v 11:47 | Nahoru | #20
Dráťa> Ostatni ti napsali, proc jsem cekal na tvoje vysvetleni.

(reakce na) Mitas nově pod křídly Trelleborgu...

12.11.2015 v 07:22 | Nahoru | #21
petrumr> Nebo stačí lajdák mechanik a stane se toto:




Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist