globalmoto_kveten




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Mitas nově pod křídly Trelleborgu...
 
9.11.2015 v 09:51
Trelleborg koupil celé ČGS, tedy i MITAS a SAVATECH...

Info ZDE

Odborníci na pneu, je to k dobru?

Naposledy editováno 09.11.2015 09:53:23

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Mitas nově pod křídly Trelleborgu...

9.11.2015 v 16:23 | Nahoru | #1

tomasd. píše: Dráťa> taky se vždycky směju, když Škodovka je označována za českou značku... To si to ten Hjujdaj může dávat taky do reklamy, že to je český auto

Jen bych trochu upřesnil, že Škoda Auto a.s. jako česká společnost podléhá daňovým předpisům ČR, takže daně odvádí tady. Kam jde čistý zisk, jako v případě bank a dalších firem vlastněných globálníma korporacema, je ale jasný - v ČR nezůstává, nedaní se zde a neutrácí se zde... Ale Wolfsburk to není, jedinej akcionář je VW Finance se sídlem v Lucembursku.



utrácení zisku není daný místem příjmu, ale tím kde ho chce držitel utratit. Co myslíte že maj český krámy z toho když si Babiš s manželkou odletí nakupovat do NY?

Kromě toho já osobně Škodovku za českou považuju, stejně jako všechno s českou značkou kde probíhá vlastní vývoj.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Mitas nově pod křídly Trelleborgu...

9.11.2015 v 16:34 | Nahoru | #2
Stev> myslim že nejsme ve sporu - akcionář si potom zdaní příjem z dividend "doma", tedy v Lucembursku a pak si to utratí nebo investuje kdekoliv kde kde uzná za vhodný

(reakce na) Mitas nově pod křídly Trelleborgu...

10.11.2015 v 16:43 | Nahoru | #3

Stev píše: utrácení zisku není daný místem příjmu, ale tím kde ho chce držitel utratit. Co myslíte že maj český krámy z toho když si Babiš s manželkou odletí nakupovat do NY?

Kromě toho já osobně Škodovku za českou považuju, stejně jako všechno s českou značkou kde probíhá vlastní vývoj.



To by mě zajímalo. Jaký vlastní vývoj ve škodovce probíhá? Kromě designu, který stejně schvaloval DeSylva, se pokusili o vlastní vývoj motorů pro koncern. Výsledky známe - 1,2 HTP = průšvih jako Brno, 1,2 TSI první generace = průšvih jako Praha. Obojí se pracně dolaďovalo za provozu na zákaznících. Jinak je škodovka jen montovna unifikovaných koncernových dílů a výrobna některých unifikovaných koncernových motorů.
Ale ano, díky bohu za ni. Daně platí v ČR a zaměstnává tady přímo nebo nepřímo spoustu lidí a dodavatelských firem, které / kteří platí daně v ČR. Kam odchází zdaněný zisk, po tom je každému kulové.
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist