Zajímalo by mne,jaký je rozdíl v průběhu výkonu a točivého momentu mezi Jawa 350 634(632) a novějšími,hliníkovými 638(639,640)?
Slyšel jsem, že by 634 a 632 měly víp "tahat"odspodu a novější 638,639,640 zase líp ve vyšších??
Nemáte někdo srovnání, graf?
Jezdil jsem jen 639 a 640, takže nemám srovnání...Díky.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Rozdíl 634 vs. 638/639/640
1100Virago píše: laďa-prášil: Jasně, my to brali čistě jako strojařské cvičení, jestli je něco takového teoreticky vůbec možné. Kusová výroba by samozřejmě stála víc než celá motorka od Jawy Ke spočítání zubů nebo profilu řadicí kulisy jsme se nedostali - nestálo to za tu námahu, když bylo jasné, že to nikdo vyrábět nebude. Každopádně výsledek byl, že udělat pětikvalt do standardních karterů Jawy pomocí čtyř soukolí a dvou řadicích vidliček teoreticky možné je.
Teoreticky snad ano, obvykle si to stačí si to namalovat...
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Osvětlení Jawa 640 Jawa 350/640 | Marec222 | 6 | 19.4.2024 v 22:07 Drak1 |
Jawa 350/640 motor klepe [1, 2] Jawa 350/640 | frds1206 | 35 | 10.4.2024 v 22:27 Beranidlo |
Sidecar Velorex [1, 2] Jawa 350/634, Velorex 562, Velorex 563, Velorex 565,... | Krautkopf | 46 | 21.3.2024 v 13:26 TomasNBK |
Jawa 350/634-7 a karburátor Z 640 Jawa 350/634 | panelák | 8 | 14.3.2024 v 19:26 Pabol |
Jawa 350/638 Zapalování a seřízení... Jawa 350/638 | Jirka-Tajsn | 3 | 23.2.2024 v 09:17 Eddie83 |