globalmoto_duben_nolan




globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Fz1 Klepe
28.10.2015 v 20:04
potřeboval bych radu.
při dnešní projížďce vše ok jel jsem 120km/h atd a nic dojel jsem do města ujel jsem asi 500m a zničeho nic silne klepani v motoru.jel jsem rychlosti 40-50 km/h
řekl bych spíš od leve strany..
v průběhu jízdy atd nic neklepalo ani trošku vše ok.
sundal jsem viko od ventilu nic nejde vidět.
při otáčení klikovkou se mi zda jako by to drhlo někde nahoře.
myslím že by se to mělo krasně volně točit bez jakých koli zvuku.
zkuste prosím poradit.

1 reakcí na tento příspěvek Fz1 Klepe

28.10.2015 v 22:48 | Nahoru | #1
Na olej jsi se díval?

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Fz1 Klepe

29.10.2015 v 10:44 | Nahoru | #2
kuzmič> oleje je dost

Fz1 Klepe

30.10.2015 v 19:08 | Nahoru | #3
Ale jestli v něm není nějakej bordel, šupinky železa atp.

Fz1 Klepe

30.10.2015 v 21:25 | Nahoru | #4
zeby neco pridrelo?podobny motor ako r1 zeby kluka?

1 reakcí na tento příspěvek Fz1 Klepe

31.10.2015 v 09:31 | Nahoru | #5
no už jsem to hodil do servisu.tak uvidím.
no u R1 to myslím dělalo u 04 ne?

(reakce na) Fz1 Klepe

1.11.2015 v 19:26 | Nahoru | #6

závoďáček-r1 píše: no už jsem to hodil do servisu.tak uvidím.
no u R1 to myslím dělalo u 04 ne?


No a FZ1 má právě motor z R1-modelové řady 2004-05
Pak dej vědět, co tomu bylo a kolik máš najeto??? Zatím jsem od servisáků slyšel, že servisovali FZ1 s nájezdem 60tis. km a doteď bez problémů.

(reakce na) Fz1 Klepe

1.11.2015 v 19:39 | Nahoru | #7
závoďáček-r1> tak ak to ma motor modelovej rady 04-05 ako pise Boss.trx850 tak to tipujem na tu kluku

1 reakcí na tento příspěvek Fz1 Klepe

1.11.2015 v 21:01 | Nahoru | #8
no tak to je pak v háji.ma to najeto 41 a něco.
nejspíš nějaky vydny kus některe fz mají 70 atd a jezdí .
a oplatí se ta klika opravovat?

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Fz1 Klepe

1.11.2015 v 21:05 | Nahoru | #9
závoďáček-r1> jedině jestli to chceš prodat, já už bych motce s opravovanou klikou nevěřil...

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Fz1 Klepe

2.11.2015 v 08:21 | Nahoru | #10
dewwil> no koupil jsem to a za dva dny baterka ko.to se tak stava a teď ten motor tak jsem celkem dost nasranej.
no litoval jsem že jsem prodal R1 a vzal tohle.jsem chtěl trošku na cestování no ale zatím nic.
myslíš že opravena klika už nebude ono?
ale zas vím že je opravena a jsou tam ty prachy ...

(reakce na) Fz1 Klepe

2.11.2015 v 15:21 | Nahoru | #11
závoďáček-r1> no pockaj ,este nieje iste ze je to kluka.pockaj co ti povedia v servise,mpzno to bude uplne daco ine.

Naposledy editováno 02.11.2015 15:31:44

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Fz1 Klepe

2.11.2015 v 22:07 | Nahoru | #12

závoďáček-r1 píše: dewwil> no koupil jsem to a za dva dny baterka ko.to se tak stava a teď ten motor tak jsem celkem dost nasranej.
no litoval jsem že jsem prodal R1 a vzal tohle.jsem chtěl trošku na cestování no ale zatím nic.
myslíš že opravena klika už nebude ono?
ale zas vím že je opravena a jsou tam ty prachy ...

No ono je opravit a opravit, pokud tuto práci zadáš do autoopravny tak to bude nejspíš naprd, to co vydrží v autě nevydrží na moto, která točí 2x tolik i víc než Octavie v TDíčku, chce to někoho kdo s tím má hodně zkušeností a specializuje se na moto, co vím tak třeba u V2 je to náročnější a málokdy to vydrží ( dvě ojnice na jednom klikovém čepu ) , větší namáhání, těžší písty... A hlavně kvalitní práce je dost drahá... I chlapík, který se tím živí cca 20-25 let dává od V2 nad 750 ccm ruce pryč. Kámoš ho ukecal na opravu kliky na TL1000S a vydrželo to 4000 km a bum ho znova na klice, pak se koupil už jinej motor, a to mu chlapík říkal hned, že bude rád když vydrží 2 tkm... Ale se 4V není prý moc problémů po opravě... Nejdříve lokalizuj příčinu klepání a pak řeš co s tím... Hlavně to nedávej do opravy do speciálky na auta, kluci co tam měli hlavy z motorek by mohli vyprávět dost odstrašující historky, u motorek je důležitá přesnost, technologie, tolerance a zkušenosti a u 4V zvlášť, tam jsou dlouhé kliky a vačky a každá setina mm se na takové délce rotujícího dílu projeví na druhém konci dílu třeba už o desetinu mm a to je problém... Někdy tou vačkou nebo klikou po montáži do motoru pak ani neotočíš, nebo jde ztuha a vymele to šály na klice nebo domečky na vačce během pár km a motor můžeš dát do šrotu...

Naposledy editováno 02.11.2015 22:09:12

(reakce na) Fz1 Klepe

2.11.2015 v 22:46 | Nahoru | #13
dewwil> díky moc za rady.
no dal jsem to přímo do servisu kde už řadu let dělaji motorky a i přestavby.
kluci tam hodně umí.nikdy mi nedělali žádnou opravu většinou si vše dělam sám ale do motoru moc sam nechci šahat.vyměnim si spojku atd.:)
tak teď mi zjišťují kde je problém a pak se bude řešit dál.
oni mají hodně kontaktu na určite lidi tak snad si budou vědět rady co a jak komu dat.

Fz1 Klepe

3.11.2015 v 07:06 | Nahoru | #14
Tak pak dej vědět, jak to dopadlo..

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Fz1 Klepe

3.11.2015 v 11:40 | Nahoru | #15
d

Naposledy editováno 13.12.2015 13:13:11

2 reakcí na tento příspěvek Fz1 Klepe

3.11.2015 v 11:44 | Nahoru | #16
tak v oleji nic nenašli.
a nějaký ventil ma vůli až 0.47

Naposledy editováno 09.05.2016 11:02:03

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Fz1 Klepe

3.11.2015 v 16:25 | Nahoru | #17
závoďáček-r1> ta vola je prilis velka,mozno bude ten ventil podpaleny.

Naposledy editováno 03.11.2015 17:32:43

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Fz1 Klepe

3.11.2015 v 18:09 | Nahoru | #18

rogyze píše: závoďáček-r1> ta vola je prilis velka,mozno bude ten ventil podpaleny.


Velká ventilová vůle by neměla způsobit podpálení ventilu, to způsobuje naopak vůle malá.

(reakce na) Fz1 Klepe

3.11.2015 v 18:35 | Nahoru | #19
Bundes> pricin podpalenia ventilu moze bit viac,tym padom ze je uz podpaleny netesni,nedosada na sedlo ventilu(nieje celkom zavrety,unik kompresie) tak jak ma a preto je vola vecsia.

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Fz1 Klepe

3.11.2015 v 19:50 | Nahoru | #20
[quote=závoďáček-r1]tak v oleji nic nenašli.
a nějaký ventil ma vůli až 0.5 cm[/quote

ventilova vule 5mm nenapsal jsi trochu krsvinu? To by uz asi nejelo vubec ]

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Fz1 Klepe

3.11.2015 v 20:07 | Nahoru | #21
dakarista> a tak asi to trochu prefukol ,ale tak pomylil si cm s mm .

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Fz1 Klepe

3.11.2015 v 21:41 | Nahoru | #22
CAG> jasný, já nemyslím neopravovaný díl, ale fušerskou práci, špatně provedené broušení po nanesení nového materiálu...

(reakce na) Fz1 Klepe

3.11.2015 v 22:47 | Nahoru | #23
.

Naposledy editováno 03.11.2015 22:52:40

Fz1 Klepe

3.11.2015 v 22:49 | Nahoru | #24
tak a diagnoza jasná.
spadlo do valce voditko a to tam klepalo mlatilo atd.
pojedu tam tak zkusím i nafotit jestli bude co a hodím to sem pro představu :)

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Fz1 Klepe

4.11.2015 v 00:01 | Nahoru | #25
d

Naposledy editováno 13.12.2015 13:14:03

(reakce na) Fz1 Klepe

4.11.2015 v 09:46 | Nahoru | #26
dakarista> asi jsem přeslechl

Naposledy editováno 04.11.2015 12:03:36

(reakce na) Fz1 Klepe

4.11.2015 v 09:47 | Nahoru | #27
CAG> nene voditko se kousek uštiplo a zapíchlo do pístu...

1 reakcí na tento příspěvek Fz1 Klepe

13.11.2015 v 16:19 | Nahoru | #28
Já nechával dělat na FZ1 repasi převodovky (najeto cca 65000km) a když to rozebrali, doporučili mi vyměnit i šály na klice, už byly místy lehce vydřené - viz foto (i když na té fotce to není tak dobře vidět, jak v reálu):







Jinak klika, písty, ventily atd. vypadalo vše ok a po složení to vše zase maká jak má - a doufám, že ještě dlouho bude:)

(reakce na) Fz1 Klepe

15.11.2015 v 20:09 | Nahoru | #29
goodbreak> po 65 tis. repas prevodovky ?co se stalo?mam fzs 1000 jeste a ma najeto zhruba stejne a to na nem delam prasarny kolega ma prvni fzs uz deset let-najeto 115000 a vse slape,jen bere olej,takze asi fz1 zadnej zazrak no

Fz1 Klepe

16.11.2015 v 10:08 | Nahoru | #30
Těžko hodnotit generálně (ne)kvalitu převodovek FZ1 - prý jsou stejné jako u R1, ale nevím to jistě... Už od cca 40ti tisíc jsem tu a tam nedořadil dvojku (prostě mi tam místo dvojky spadnul neutrál) a cca od 55ti tisíc mi občas vypadla pětka. A kolem 65 už pětka začla cukat, tak to šlo hned do servisu. Asi jsem to tam měl dát dřív, ale nebyl čas a prachy..:)
Ale asi bych nevinil výrobce - někdy kolem 20ti tisíc jsem dal větší rozetu, menší kolečko, pak přidal PowerCommander + quickshifter a docela dost to honil a lítal po zadnim, takže převodovka dostávala fakt naložíno... Dolu vždy řadím s meziplynem a quickshifter používám od trojky a výše, ale stejně...
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Spojka Yamaha FZ1 2006 Yamaha FZ1 Fazer Lajos98 21 18.1.2024 v 15:31 ja1
Zkušenost s Fuel-Cut Eliminator for... Yamaha FZ1 Fazer, Yamaha FZ1 N závoďáček-r1 11 18.12.2023 v 19:22 DeaDDream
Oprava zipu na kožené bundě 4SR Yamaha FZ1 Fazer context 11 28.8.2023 v 12:46 honza_biker
Brutale 910 nebo FZ1n Yamaha FZ1 Fazer, Yamaha FZ1 N, MV Agusta Brutale 91... KulímR1 28 11.8.2023 v 09:41 JollyJoker
Jak poznat, že se jedná o stejný mo... Yamaha FZ1 Fazer, Yamaha FZ1 N ondra-krajon 5 30.7.2023 v 17:40 Ozzy_


TOPlist