1 reakcí na tento příspěvek Výfuková přívěra a Ladák
jako předtím. Proto jsem sehnal nerezové kolena a kus trubky, odměřil jsem vzdálenost přívěry z původního výfuku a na stejné místo na laďák jsem
ji vrátil, vždyť fabrika od Yamahy ví přoč ji na motorku namontovala.Akorát jsem zjistil, nerez a titan nejde dohromady svařit, po svaření svár praskne.Vyřešil jsem to
přechodkou a jednou sponou na výfuku navíc.
Laďák s přívěrou dal motoru vlastnost plynulý zátah od 2000 do omezovače.
Power commander jsem nechtěl dávat jelikož od kamaráda který ho měl na stejném typu mota jsem dostal informaci, že mu to zvýšilo spotřebu, ale i výkon až od 8000 ot. což je myslím tak pro závodní účel než pro běžné ježdění.
A cena 10000.- za power commander je pro mně osobně lepší projezdit za benzín.
1 reakcí na tento příspěvek Výfuková přívěra a Ladák
K Power Commanderu - jeho instalace vůbec neznamená vyšší spotřebu a výkon navíc až ve vyšších otáčkách. Je to o tom, jak ho kdo naladí.
Naposledy editováno 28.10.2015 21:29:58
BlackSabbath píše: Je to těžké zhodnotit. Tady na fóru je x témat o přívěrách. Na některých motorkách je absence znát více (viz. např. zmíněná FZ1, to už bylo psáno vícekrát), ale třeba o K5/6 se zde majitelé často vyjadřují, že rozdíl bez přívěry nepoznali. Já osobně si myslím, že to znát je. Je to sporné, chce to přímé srovnání z brzdy. Já jezdím celou dobu s ní, brzo bude možná změna, tak uvidím, jestli bude rozdíl znát.
K Power Commanderu - jeho instalace vůbec neznamená vyšší spotřebu a výkon navíc až ve vyšších otáčkách. Je to o tom, jak ho kdo naladí.
presne tak, ale ciste teoreticky - motorka bez privery, doladena pomoci PC tak aby fungovala v nizkejch - provozovana prevazne v nizkejch - bude vic zrat....
jde o to ze palivo/smes co vylita diky mensimu odporu do vyfuku je doladena bohatsi smesi...
zas bez privery je to vaha dole a mensi restrikce ve vysokejch otackach... a preci jen u stroje typu GSXR K5/6 je tak nejak nedulezity jestli zere o 0,5l vic/min.... ale naky to Kilo dolu a konik ve spicce se hodi....
1 reakcí na tento příspěvek Výfuková přívěra a Ladák
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Výfuková přívěra a Ladák
Hejlot píše: Zdravim, máte někdo zkušenosti s rozebránim této klapky? Mám jí tam s laďákem YOSHIMURA, fungovala suprově " pořád funguje" ale při vysokém zahřátí výfuku se zdá jako by v ní drobet vrzalo (vázla), je možnost to rozebrat a nějak vyčistit? Je k tomu nějaký speciální postup nebo to můžu normálně vyndat? Díky za odpověď
hele, já ji každou (nebo ob) zimu rozeberu, vyčistím benzínem a namažu grafitovou vazelínou, která tam chvilinku vydrží. ono když se ti to nešťastně zasekne (nebo klapka u vzduchového filtru jako mě) tak máš vyděláno, protože mi to oddělalo servo motůrek (ty umělé kolečka v něm co se tak špatně schání)!
takže za mě aspoň občas vyčistit a promazat. a to samý i u klapky vzduchovýho filtru. tam jen vyfoukat popř umýt benzínem, v žádnym případě nemazat, jinak se na to chytá bordel co lítá do airboxu!
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Okruhová sezóna 2024 :-) [1 ... 1228, 1229] Yamaha YZF-R1, Suzuki GSX-R 1000, Triumph Daytona 67... | Ozzy_ | 36858 | Včera v 21:05 Ozzy_ |
EWC 2024, 2023, 2022 24h Le Mans, ... [1 ... 27, 28] Yamaha YZF-R1, Suzuki GSX-R 1000, Honda CBR 1000RR F... | Ariete | 839 | 19.9.2024 v 22:30 Ariete |
přední tlumiče gsx-r k7-k8 na gsx-r... [1, 2] Suzuki GSX-R 1000 | perak89 | 31 | 19.9.2024 v 15:27 assassin |
Rozbitý tachometr - dotaz na servis Suzuki GSX-R 1000 | Baca13 | 5 | 12.9.2024 v 13:18 Baca13 |
Kawasaki Ninja ZX 10R 2016 ukazatel... Kawasaki ZX-6R Ninja, Yamaha YZF-R6, Yamaha YZF-R1, ... | Admire | 1 | 29.8.2024 v 07:51 X-tra-X |