paolo_novy paolo_novy Přidat reklamu

Téma: EWC 2024, 2023, 2022 24h Le Mans, Spa, Suzuka, Bol d´Or
Update - EWC 2024 startuje. Zajímá to někoho?


Naposledy editováno 18.04.2024 20:45:47

1 reakcí na tento příspěvek EWC 2024, 2023, 2022 24h Le Mans, Spa, Suzuka, Bol d´Or

15.9.2024 v 15:05 | Nahoru | #811
Tak to dobře dopadlo, šampióni!

EWC 2024, 2023, 2022 24h Le Mans, Spa, Suzuka, Bol d´Or

15.9.2024 v 15:19 | Nahoru | #812
A je to.

EWC 2024, 2023, 2022 24h Le Mans, Spa, Suzuka, Bol d´Or

15.9.2024 v 15:23 | Nahoru | #813
Sisi, jezdim dobrou motorku Akorat pilot stoji za hovno

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) EWC 2024, 2023, 2022 24h Le Mans, Spa, Suzuka, Bol d´Or

15.9.2024 v 15:24 | Nahoru | #814

BlackSabbath píše: Tak to dobře dopadlo, šampióni!


Vítězství a titul je v rukou nejsprávnějších! Smutné, že kameramani neměli zaostřeno nejen zezadu, ale ani zepředu, když Masson projížděl cílem.

(reakce na) EWC 2024, 2023, 2022 24h Le Mans, Spa, Suzuka, Bol d´Or

15.9.2024 v 15:28 | Nahoru | #815

Ariete píše: Vítězství a titul je v rukou nejsprávnějších! Smutné, že kameramani neměli zaostřeno nejen zezadu, ale ani zepředu, když Masson projížděl cílem.


Je to tak, ten tým šlape jak hodinky!
Taky mě to zarazilo, no je to vidět na mojí fotce...

EWC 2024, 2023, 2022 24h Le Mans, Spa, Suzuka, Bol d´Or

15.9.2024 v 15:30 | Nahoru | #816
Zlatá mísa ...

EWC 2024, 2023, 2022 24h Le Mans, Spa, Suzuka, Bol d´Or

15.9.2024 v 15:39 | Nahoru | #817
Alberta Arenase nezapomněli.

EWC 2024, 2023, 2022 24h Le Mans, Spa, Suzuka, Bol d´Or

15.9.2024 v 15:59 | Nahoru | #818

Šampionům kategorie SST stačilo dnes dojet bez bodu

1 reakcí na tento příspěvek EWC 2024, 2023, 2022 24h Le Mans, Spa, Suzuka, Bol d´Or

15.9.2024 v 16:07 | Nahoru | #819
Co dodat k faktu(!), že "nový" typ zadní pneumatiky BRIDGESTONE ,
zničil veškeré vyhlídky na úspěch týmu F.C.C. TSR HONDA
a málem připravil tým YART i o titul vicemistra EWC 2024

Ještě že tým Suzuki SERT Yoshimura tento *vývojový* model pneumatiky
nepoužil - možná by dopadl stejně jako YART a F.C.C. TSR Honda .

Závod 24Hours Paul Ricard letos pro prvních 12 týmů v pořadí představoval
700 a více kol, t.j. 1260 a více kilometrů ujetých na samotné rovině MIstral
zatěžující pneumatiky maximální rychlostí, nepočítaje přímý úsek start/cíl
končící rychlou zatáčkou , plus zatížení na *zbytku* okruhu .

Takže **soudruzi z Bridgestone** PRO TOTO 24hodinové zatížení NABÍDLI
COSI CO NEOBSTÁLO a nikdo se nedozví, jestli a jak bylo vůbec před
finálovým závodem EWC 2024 testováno

O rizicích a následcích destrukce zadní pneumatiky v maximální rychlosti ani
nemluvě

Naposledy editováno 15.09.2024 16:12:18

(reakce na) EWC 2024, 2023, 2022 24h Le Mans, Spa, Suzuka, Bol d´Or

15.9.2024 v 16:16 | Nahoru | #820
IvanDvoutakťák> SERT měl ty gumy taky, jen se jim nestačila zničit a Hondě zakukal motor. Z jiného úhlu pohledu si za to zničení může YART sám, protože místo čtyřválce používají pochybnou dvaapůlválcovou koncepci od Yamahy, zvanou Big Bang, což se dá přeložit i jako Trhač Gum.

EWC 2024, 2023, 2022 24h Le Mans, Spa, Suzuka, Bol d´Or

15.9.2024 v 16:30 | Nahoru | #821
Hondě F.C.C.TSR napřed destruující pneumatika na zadní části *rozflákala co šlo*.
Motor zakukal až když po opravě toho, co pneumatika zničila , tým už jel hódně vzadu .
*Domnívám se*, že Big Bang je v podstatě uspořádání klikovky a tedy že Honda toto asi používá taky
Takže když z pneumatiky v průběhu závodu začnou *lítat kusy*, příčinou je motor
Ale v takovéto výměně názorů už nemíním pokračovat

Naposledy editováno 15.09.2024 18:02:51

EWC 2024, 2023, 2022 24h Le Mans, Spa, Suzuka, Bol d´Or

15.9.2024 v 20:05 | Nahoru | #822
Tyvole Ivane uz staci jen abys napsal, ze to udelali u Bridge schvalne. Jejich gumy jezdi X teamu, a zrovna yart nekolik sezon, kamion Bridgestone s nimi jezdi i na testovani. Napriklad pred pred loni jsem je osobne videl v Almerii. Kdyz dodavaj nejlepsi gumy, kazdej je chvali, ale kdyz udelaj chybu, kyda se na ne jak na vrahy. Co sleduju ruzny zavody, driv nebo pozdeji se stalo nejake faux-pax prakticky kazdemu vyrobci gum, Bridgestone i Michelin ve Formuli jedna, svlecena Pirelka nedavno toprakovi v Moste, atd atd.

Tak se to holt posralo, Zuzka jela stejnou gumu prvni stint, jen mela vic stesti a bouchlo to Yartu (a FCC) a jim ne.

Ale vyrazovacka FCC byl motor, stejne jako u NoLimits #333 jako dalsi honde, tentokrat na Pirrelkach. Z jasnyho druhyho mista. A Yart ztratil prasklou gumou 3 kola ale pri dalsich technickejch obtizich ztratil dalsich asi 12, navic v prubehu samotnyho zavodu na zuzku ztracel i tak. I kdyby se mu nic z toho nestalo, stejne by dojeli druzi, nemeli pace zuzky, a zuzka neudelala jedinou chybu. Ciste rychlosti by prohrali o 3-4 kola i kdyby jim ani nepraskla guma, ani nemeli zadny dalsi technicky potize.

Mrzi me to, moc bych to Karlovi pral, ale nezbyva nez konstatovat ze byla Suzuki letos celkove proste lepsi, a prestat tu plivat po strujcich jejich minuleho titulu, proste se stane ....

Naposledy editováno 15.09.2024 20:05:57

1 reakcí na tento příspěvek EWC 2024, 2023, 2022 24h Le Mans, Spa, Suzuka, Bol d´Or

15.9.2024 v 20:26 | Nahoru | #823
Karel patřil a patří k jezdcům, od kterých už roky Bridgestone čerpá poznatky .
"Schválně" je nesmysl, ale kolikrát, kdy a kdo ty "nový" gumy UŽ jel se nedozvíme.,
nebo to měl být na Paul Ricardu test !!?
Rádi, můžeme být všichni VČETNĚ dodavatele těch pneu, že se to nestalo ve vysoké rychlosti !
Psal jsem tady na M.cz už X-krát, že v takovýchto *kauzách* jsem vždycky na straně jezdců .
Takže jakýpak *plivání* .
P.S. Když v r.2017 *bouchla* při testu v Sepangu zadní Michelina na maximálce Lorisu Bazovi ,
kauza "šla doztracena" . Taky se to holt posralo !??

Naposledy editováno 15.09.2024 21:45:22

(reakce na) EWC 2024, 2023, 2022 24h Le Mans, Spa, Suzuka, Bol d´Or

15.9.2024 v 21:09 | Nahoru | #824
Ozzy .

Naposledy editováno 15.09.2024 21:44:07

1 reakcí na tento příspěvek EWC 2024, 2023, 2022 24h Le Mans, Spa, Suzuka, Bol d´Or

16.9.2024 v 07:35 | Nahoru | #825
mě neskutečně fascinuje ten profesorský styl jízdy zuzky.. netovární motorka, zastaralá koncepce atd. všechno hraje proti a přitom je nezastavitelna a včera byla i neporazitelna.. fakt úžasná věc.

co se týče gum.. stane se holt to je racing a někdy se nějaká chyba najde. A je jedno ať už vyrobce gum, vyrobce klikové hřídele, vyrobce elektroniky nebo výrobce bot..

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) EWC 2024, 2023, 2022 24h Le Mans, Spa, Suzuka, Bol d´Or

16.9.2024 v 08:55 | Nahoru | #826
Kubik19> Co je na GSX-R zastaralá koncepce?

EWC 2024, 2023, 2022 24h Le Mans, Spa, Suzuka, Bol d´Or

16.9.2024 v 08:55 | Nahoru | #827
S prvníma dvěma řádky Kubíka19 souhlasím na 100%
Holt ta *stará-dobrá řadová GSXR1000* , co začala typem K5 zvládá i dnešní okruhové nároky,
zvlášť když ji vzala *do parády* taková firma jako je Yoshimura ...

Naposledy editováno 16.09.2024 09:01:17

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) EWC 2024, 2023, 2022 24h Le Mans, Spa, Suzuka, Bol d´Or

16.9.2024 v 09:13 | Nahoru | #828

Krautkopf píše: Kubik19> Co je na GSX-R zastaralá koncepce?



tak vem si že je to řadový 4 válec, který je stejný už od roku 2008 a rám je taky stejný. Já neříkam, že je to špatný, měl jsem ji a je to skvělá motorka.. ale oproti třeba bmw? nebo nové hondy je to dost oldschool :)

(reakce na) EWC 2024, 2023, 2022 24h Le Mans, Spa, Suzuka, Bol d´Or

16.9.2024 v 09:46 | Nahoru | #829
Kubik19> Na řadovém čtyřválci nemůže přece nic zastarat a na dobře navrženém podvozku taky ne. Variabilní časování rozvodu to má v základu a těch povolených úprav je v EWC tolik, že bych hledal potenciální zdroj problémů spíš na nové konstrukci a ne úplně správném přístupu k technice v rámci týmu. Barevný displej a stopadesát tlačítek nejsou zárukou kvality.
Naopak, inovativní BMW bych označil za nespolehlivou plečku, která má problém vydržet 8 hodin. Přestože na Manu vyhráli mockrát - to mají jako plus. Ale ve WSBK to až letos naučil jezdit Toprak, předtím to bylo tragické, i když do toho rvali neskutečně peněz.
Podle některých měřítek by mohla být výborná motorka Ducati. Jen je tak tam nízká pravěpodobnost, že dojede do cíle, že to nikdo za ty prachy nechce.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) EWC 2024, 2023, 2022 24h Le Mans, Spa, Suzuka, Bol d´Or

16.9.2024 v 10:09 | Nahoru | #830

Kubik19 píše: tak vem si že je to řadový 4 válec, který je stejný už od roku 2008 a rám je taky stejný. Já neříkam, že je to špatný, měl jsem ji a je to skvělá motorka.. ale oproti třeba bmw? nebo nové hondy je to dost oldschool :)


Možná jsi to napsal trochu neobratně. Koncepce je to stejná od prvního GSXR 1000 (2001), vlastně je to stejný se SRADem, atd. A stejnou koncepci mají i to BMW (mimochodem první S1000RR vyvinuto dle GSXR), Honda, atd. Vím, jak to myslíš. Ne koncepce, ale třeba zastaralej model. Motorka má zastavenej tovární vývoj. Suzuki jen v minimální míře podporuje Yoshimuru, která to obstarává.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) EWC 2024, 2023, 2022 24h Le Mans, Spa, Suzuka, Bol d´Or

16.9.2024 v 10:26 | Nahoru | #831

BlackSabbath píše: Možná jsi to napsal trochu neobratně. Koncepce je to stejná od prvního GSXR 1000 (2001), vlastně je to stejný se SRADem, atd. A stejnou koncepci mají i to BMW (mimochodem první S1000RR vyvinuto dle GSXR), Honda, atd. Vím, jak to myslíš. Ne koncepce, ale třeba zastaralej model. Motorka má zastavenej tovární vývoj. Suzuki jen v minimální míře podporuje Yoshimuru, která to obstarává.



mě by třeba hodně zajímalo, jak se ve formula EWC může hrábnout do geometrie. Protože, ta pozice jezdce se za ty roky hodně změnila. když sedneš na GSXR tak sedíš v motorce, ale když na nové báwo tak seš jak na bidle a to samé Kawasaki i Yamaha. o Ducati a Hondě raději nemluvím :D tam si připadáš že levituješ

(reakce na) EWC 2024, 2023, 2022 24h Le Mans, Spa, Suzuka, Bol d´Or

16.9.2024 v 10:49 | Nahoru | #832
Kubik19> Pravidla nastudovaný nemám, takže nevím...

EWC 2024, 2023, 2022 24h Le Mans, Spa, Suzuka, Bol d´Or

16.9.2024 v 21:59 | Nahoru | #833
Sestřih ze začátku Bol d'Or 2024 i s tou první defektní gumou.

EWC 2024, 2023, 2022 24h Le Mans, Spa, Suzuka, Bol d´Or

16.9.2024 v 22:04 | Nahoru | #834
Images de la nuit, au Bol d'or 2024

EWC 2024, 2023, 2022 24h Le Mans, Spa, Suzuka, Bol d´Or

16.9.2024 v 22:10 | Nahoru | #835
Bol d'Or 2024 race recap

EWC 2024, 2023, 2022 24h Le Mans, Spa, Suzuka, Bol d´Or

16.9.2024 v 22:19 | Nahoru | #836
Tohle už bych si mohl pamatovat, kdybych tehdy uměl číst víc, než slabikář.

EWC 2024, 2023, 2022 24h Le Mans, Spa, Suzuka, Bol d´Or

17.9.2024 v 08:06 | Nahoru | #837
Nový rekord počtu ujetých kol na Bol d'OR za 24 hodin - 737. Stávající byl 718 kol.

EWC 2024, 2023, 2022 24h Le Mans, Spa, Suzuka, Bol d´Or

17.9.2024 v 09:11 | Nahoru | #838
Vsak nejel jedinej sc, coz jsem pri 24 hodinovce snad jeste nezazil .... padalo se neskutecne malo.

EWC 2024, 2023, 2022 24h Le Mans, Spa, Suzuka, Bol d´Or

19.9.2024 v 22:30 | Nahoru | #839
Video smazáno, tak už nic

Naposledy editováno 12.11.2024 19:58:44

EWC 2024, 2023, 2022 24h Le Mans, Spa, Suzuka, Bol d´Or

12.11.2024 v 19:55 | Nahoru | #840
Gregg Black na EICMA
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Okruhová sezóna 2024/2025 [1 ... 1256, 1257] Yamaha YZF-R1, Suzuki GSX-R 1000, Triumph Daytona 67... Ozzy_ 37688 Včera v 22:10 fireblader_puvodni
kola Titax Suzuki GSX-R 1000 perak89 19 Včera v 10:11 BlackSabbath
Honda cbr 1000rr čerpadlo Honda CBR 1000RR Fireblade HamikR 6 2.2.2025 v 10:06 HamikR
Hlava s1000rr BMW S 1000 RR Martinfilip 1 21.1.2025 v 15:01 Rudolf
udržovaní se v kondici Yamaha YZF-R1 zjedz 10 11.1.2025 v 20:41 kalous72

TOPlist