globalmoto_duben_nolan




globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Výfuková přívěra a Ladák
27.10.2015 v 12:03
Zdravím, chtěl bych se zeptat, jestli má někdo zkušenosti se zachováním výfukové přívěry a za ní navaření ladáku. Zajímá mě jestli se zachová tah ve spodních otáčkách. Chtěl bych dát ladák ale zároveň nechci přijít o ''spodek'' výkonu. Rozhoduju se, jestli přívěru zachovat nebo to neřešit a prdnout tam ladák a vyrušit FI. Díky za rady ;)

1 reakcí na tento příspěvek Výfuková přívěra a Ladák

28.10.2015 v 21:26 | Nahoru | #1
Je to těžké zhodnotit. Tady na fóru je x témat o přívěrách. Na některých motorkách je absence znát více (viz. např. zmíněná FZ1, to už bylo psáno vícekrát), ale třeba o K5/6 se zde majitelé často vyjadřují, že rozdíl bez přívěry nepoznali. Já osobně si myslím, že to znát je. Je to sporné, chce to přímé srovnání z brzdy. Já jezdím celou dobu s ní, brzo bude možná změna, tak uvidím, jestli bude rozdíl znát.
K Power Commanderu - jeho instalace vůbec neznamená vyšší spotřebu a výkon navíc až ve vyšších otáčkách. Je to o tom, jak ho kdo naladí.

Naposledy editováno 28.10.2015 21:29:58

(reakce na) Výfuková přívěra a Ladák

28.10.2015 v 21:34 | Nahoru | #2

BlackSabbath píše: Je to těžké zhodnotit. Tady na fóru je x témat o přívěrách. Na některých motorkách je absence znát více (viz. např. zmíněná FZ1, to už bylo psáno vícekrát), ale třeba o K5/6 se zde majitelé často vyjadřují, že rozdíl bez přívěry nepoznali. Já osobně si myslím, že to znát je. Je to sporné, chce to přímé srovnání z brzdy. Já jezdím celou dobu s ní, brzo bude možná změna, tak uvidím, jestli bude rozdíl znát.
K Power Commanderu - jeho instalace vůbec neznamená vyšší spotřebu a výkon navíc až ve vyšších otáčkách. Je to o tom, jak ho kdo naladí.



presne tak, ale ciste teoreticky - motorka bez privery, doladena pomoci PC tak aby fungovala v nizkejch - provozovana prevazne v nizkejch - bude vic zrat....
jde o to ze palivo/smes co vylita diky mensimu odporu do vyfuku je doladena bohatsi smesi...

zas bez privery je to vaha dole a mensi restrikce ve vysokejch otackach... a preci jen u stroje typu GSXR K5/6 je tak nejak nedulezity jestli zere o 0,5l vic/min.... ale naky to Kilo dolu a konik ve spicce se hodi....
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Okruhová sezóna 2024 :-) [1 ... 1176, 1177] Yamaha YZF-R1, Suzuki GSX-R 1000, Triumph Daytona 67... Ozzy_ 35288 Dnes v 16:55 psenap
Kotouče na okruh gsxr1000 K9 Suzuki GSX-R 1000 koda5 10 26.4.2024 v 12:34 psenap
EWC 2024, 2023, 2022 24h Le Mans, ... [1 ... 19, 20] Yamaha YZF-R1, Suzuki GSX-R 1000, Honda CBR 1000RR F... Ariete 599 24.4.2024 v 23:12 Ariete
Katalyzátor + homologované výfuky Suzuki GSX-R 1000 Baca13 2 25.3.2024 v 11:45 Gahan37
Třese se předek motorky při ostrém ... [1, 2, 3] Suzuki GSX-R 1000 mara-fous-k3 62 19.10.2023 v 22:13 assassin


TOPlist