Zkrátka náběh výkonu a ubrání není plynulé. Docela se bojím, že v náklonu v zatáčce mne to za "optimálních" podmínek shodí (ubrání je jako krátké dupnutí na brzdu). Soustředím se na to pekelně, aby pohyby plynem byly co nejjemnější, ale málo platné.
Otázka - dělá někdo na Stromu chiptuning, který by ten motor zkultivoval? I za cenu lehkého snížení výkonu případně.
t_freedom píše: assassin> ono taky dost záleží na zpřevodování....jako nebe a dudy...přitom stejnej motor a stejně naštelovanej...
fidlimydli > jako šetpade Vstrom motor by neměl extra cukat... ikdyby to byla prvnička...jel jsem na tom. Šel bych postupem vylučování technickejch a servisních průšvihů... kontolou nic nezkazíš.
Co by pak dělal s litrovou 4ventilovou Ducatkou ...co mě to dalo práce než jsem to "polidštil"
kdyz ten motor na trojku v 3tis cuka a dam jinou rozetu tak na trojku v 3tis cukat prestane? i kdyby jo, nebude zas cukat ve 3tis na 4ku?
nevim, ale japoncum ty vecka jedou ve 3tis klidne na 4ku,5ku....
2 reakcí na tento příspěvek Chiptuning a cukání
jasek ma TL jen prevrtane na 1100, zadny zvlastni zasadni upravy a vykon jakej udava duc u 1098 a taky neexistuje cukani, chcipani....
A ohledně Ducatek... 916-996 tímhle netrpěly...pokud byly dobře seštělovaný...cukatůra přišla až s lambdama, a ECOterrorem... když ty motory držíš pod hranicí chudoby, moc plynule nejdou...
Ale to už jsme tu omílali...u mě můžeš do trojky jezdit po městě lehce přes dva, jasněže za to nesmíš brát jak hovado...ale šolichat
3 reakcí na tento příspěvek Chiptuning a cukání
Jezdil jsem na vyšší otáčky, což znamenalo v obci většinou na dvojku. To se ale brzdný účinek motoru projevuje samozřejmě silněji, takže taky cukatůra.
Holt budu muset trénovat tu citlivost ruky. Dnes jsem se nakonec zašil na asfaltovou stezku v lesíku a s maximálně uvolněným tělem trénoval jemné ovládání na jedničku.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Chiptuning a cukání
Cosmo píše: Tak jsem to byl dnes s nadějí projet a ... žádná sláva. Malíčkem se závažíčka držet nemůžu, protože tam překáží držák chrániče. Na brzdu dosáhnu jen špičkama prstů, takže to také ruku nestabilizuje. Heft jsem teda držel i nadále jak lopatu.
Jezdil jsem na vyšší otáčky, což znamenalo v obci většinou na dvojku. To se ale brzdný účinek motoru projevuje samozřejmě silněji, takže taky cukatůra.
Holt budu muset trénovat tu citlivost ruky. Dnes jsem se nakonec zašil na asfaltovou stezku v lesíku a s maximálně uvolněným tělem trénoval jemné ovládání na jedničku.
Jestli na brzdu dosáhneš jen špričkama prstů, tak jak s ní můžeš brzdit? Páčka je standardně stavitelná.
maspe píše: Jestli na brzdu dosáhneš jen špričkama prstů, tak jak s ní můžeš brzdit?
Při zavřeném plynu a pružném palci není problém ruku natáhnout k páce.
maspe píše: Páčka je standardně stavitelná.
Na to štelování mrknu. Já jsem si ještě nesehnal návod k tomu Stromu
Já to psal spíš ve smyslu toho, že by měl Cosmo zkusit něco skutečně uskákanýho, aby si vážil toho, co má doma.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Chiptuning a cukání
Cosmo píše: Tak jsem to byl dnes s nadějí projet a ... žádná sláva. Malíčkem se závažíčka držet nemůžu, protože tam překáží držák chrániče. Na brzdu dosáhnu jen špičkama prstů, takže to také ruku nestabilizuje. Heft jsem teda držel i nadále jak lopatu.
Jezdil jsem na vyšší otáčky, což znamenalo v obci většinou na dvojku. To se ale brzdný účinek motoru projevuje samozřejmě silněji, takže taky cukatůra.
Je to těžký, ale chápu tvoje pocity. Mám karbecový SV a tam je to taky dost o citu Běžně jezdím od cca 3500ot, ve městě 3. Škoda, že tam máš ten bastr, ze začátku mi část ruky na závažíčku dost pomáhala, protože byla opřená o něco pevnýho a dal se citlivě dávkovat po trošičkách plyn v podstatě palcem a ukazovákem...
Pokud je to první velká motorka po Jawě, jak tomu často bývá, tak se není čemu divit, protože u Jawy se toho po přidání moc nestane a je celkem jedno jestli otočíš o půl plynu nebo o celej, stejně tak když zavřeš plyn, dvoutakt nebrzdí motorem. V zásadě kromě citu a zvyku na to má vliv jenom příprava směsi (jak se psalo podtlaky, tps atd) a vůle v převodu - volnej řetěz, vymačkaný gumový bloky v rozetě, povolený řetězový kolečko na výstupu z převodovky atp.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Chiptuning a cukání
crowack píše: Pokud je to první velká motorka po Jawě, jak tomu často bývá, tak se není čemu divit, ...
Jo, jezdil Jawu před 30 lety. Tedy jako bych teď začínal od nuly.
Teď budu do zimy na krátkých vyjížďkách cvičit ruku a na jaře dám motorku na servis, ať to zkouknou. Zatím to budu brát tak, že chyba je na mé straně.
Letos jsem koupit tu RC8 a byl jsem z toho cukání taky docela nešťastný Hlavně jak člověk chtěl jet ve městě pomalu Ta snížená vůle na plynu strašně pomohla. Možná jak se už psalo, o něco zvýšit volnoběh ať není velký rozdíl mezi brzděním a plynem a pak třeba i další rady co tu padly..
1 reakcí na tento příspěvek Chiptuning a cukání
Zvýšení volnoběžných otáček mne také napadlo, že by to pomohlo. Teď je tak 1200. S tím musím ale do servisu, ne? Nebo to zvládne i lama?
1 reakcí na tento příspěvek Chiptuning a cukání
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Chiptuning a cukání
ElFidel píše: A co ten retez sakra, malo dopnutej dela hodne u dvouvalu....
Jak jsem psal, zatím jsem ani neměl čas vygooglovat si návod, natož si něco přečíst o údržbě. Když už jsem měl chvilku, tak jsem šel raději jezdit. Zatím holt nevím, jak zkontrolovat řetěz.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Chiptuning a cukání
Předepsaný průvěs řetězu často bývá namalovaný i někde na motorce.
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Chiptuning a cukání
Jinak zatáčky jsem zatím začal řešit tak, že pokud nečekaně potřebuju ubrat plyn, tak raději vymáčknu spojku a jemně si přibrzdím brzdou, než abych tím cuknul.
Pokud to není vracečka na jedničku...je to blbost... podřaď si tak, abys měl motor v otáčkách tak aby šel dobře.
Hlavně se kvůli nějakejm technickejm problémům s mašinou neuč píčoviny...
Cosmo píše: maspe> Údržbu řetězu jsem si přečetl, řetěz zkontroloval - byl v pořádku. Průhyb asi 2 cm. Řetězové kolo taky vypadá dobře.
Jinak zatáčky jsem zatím začal řešit tak, že pokud nečekaně potřebuju ubrat plyn, tak raději vymáčknu spojku a jemně si přibrzdím brzdou, než abych tím cuknul.
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Někdo někam v půlce května Klidně ... Suzuki DL 650 V-Strom | lukkyn29 | 1 | 27.4.2024 v 15:31 DanielVaradero |
zkušenosti V-Strom 650XT Suzuki DL 650 V-Strom | pepíno4 | 8 | 22.4.2024 v 21:27 škvára18 |
Motovýlet Suzuki DL 650 V-Strom | BTerier | 10 | 14.3.2024 v 15:44 biosák |
Znáte kurt linder - motocentrum - L... Suzuki DL 650 V-Strom | Stromowner | 23 | 16.2.2024 v 20:26 Edyk |
Osadenie Air-boxu Dl-650 Vstrom 2014 Suzuki DL 650 V-Strom | Bocik13 | 4 | 13.2.2024 v 16:49 Bocik13 |