Zkrátka náběh výkonu a ubrání není plynulé. Docela se bojím, že v náklonu v zatáčce mne to za "optimálních" podmínek shodí (ubrání je jako krátké dupnutí na brzdu). Soustředím se na to pekelně, aby pohyby plynem byly co nejjemnější, ale málo platné.
Otázka - dělá někdo na Stromu chiptuning, který by ten motor zkultivoval? I za cenu lehkého snížení výkonu případně.
3 reakcí na tento příspěvek Chiptuning a cukání
Jezdil jsem na vyšší otáčky, což znamenalo v obci většinou na dvojku. To se ale brzdný účinek motoru projevuje samozřejmě silněji, takže taky cukatůra.
Holt budu muset trénovat tu citlivost ruky. Dnes jsem se nakonec zašil na asfaltovou stezku v lesíku a s maximálně uvolněným tělem trénoval jemné ovládání na jedničku.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Chiptuning a cukání
Cosmo píše: Tak jsem to byl dnes s nadějí projet a ... žádná sláva. Malíčkem se závažíčka držet nemůžu, protože tam překáží držák chrániče. Na brzdu dosáhnu jen špičkama prstů, takže to také ruku nestabilizuje. Heft jsem teda držel i nadále jak lopatu.
Jezdil jsem na vyšší otáčky, což znamenalo v obci většinou na dvojku. To se ale brzdný účinek motoru projevuje samozřejmě silněji, takže taky cukatůra.
Holt budu muset trénovat tu citlivost ruky. Dnes jsem se nakonec zašil na asfaltovou stezku v lesíku a s maximálně uvolněným tělem trénoval jemné ovládání na jedničku.
Jestli na brzdu dosáhneš jen špričkama prstů, tak jak s ní můžeš brzdit? Páčka je standardně stavitelná.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Chiptuning a cukání
Cosmo píše: Tak jsem to byl dnes s nadějí projet a ... žádná sláva. Malíčkem se závažíčka držet nemůžu, protože tam překáží držák chrániče. Na brzdu dosáhnu jen špičkama prstů, takže to také ruku nestabilizuje. Heft jsem teda držel i nadále jak lopatu.
Jezdil jsem na vyšší otáčky, což znamenalo v obci většinou na dvojku. To se ale brzdný účinek motoru projevuje samozřejmě silněji, takže taky cukatůra.
Je to těžký, ale chápu tvoje pocity. Mám karbecový SV a tam je to taky dost o citu Běžně jezdím od cca 3500ot, ve městě 3. Škoda, že tam máš ten bastr, ze začátku mi část ruky na závažíčku dost pomáhala, protože byla opřená o něco pevnýho a dal se citlivě dávkovat po trošičkách plyn v podstatě palcem a ukazovákem...
Pokud je to první velká motorka po Jawě, jak tomu často bývá, tak se není čemu divit, protože u Jawy se toho po přidání moc nestane a je celkem jedno jestli otočíš o půl plynu nebo o celej, stejně tak když zavřeš plyn, dvoutakt nebrzdí motorem. V zásadě kromě citu a zvyku na to má vliv jenom příprava směsi (jak se psalo podtlaky, tps atd) a vůle v převodu - volnej řetěz, vymačkaný gumový bloky v rozetě, povolený řetězový kolečko na výstupu z převodovky atp.
Cosmo píše:
Jezdil jsem na vyšší otáčky, což znamenalo v obci většinou na dvojku. To se ale brzdný účinek motoru projevuje samozřejmě silněji, takže taky cukatůra.
Na jaře, když jsem začal, měl jsem také tento problém. Jen jsem měl v obci zařazenou 4. Kde jezdíš, že máš zařazenou 2, v obci je to na 3 ideál, to máš již kolem 4000. Nepatrně pomohlo namontování Gipra.
Jinak jezdit a jezdit, mohu potvrdit. Po letošní sezóně se to zlepšilo.
Naposledy editováno 27.10.2015 09:47:48
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Někdo někam v půlce května Klidně ... Suzuki DL 650 V-Strom | lukkyn29 | 3 | 30.4.2024 v 07:21 lukkyn29 |
zkušenosti V-Strom 650XT Suzuki DL 650 V-Strom | pepíno4 | 8 | 22.4.2024 v 21:27 škvára18 |
Motovýlet Suzuki DL 650 V-Strom | BTerier | 10 | 14.3.2024 v 15:44 biosák |
Znáte kurt linder - motocentrum - L... Suzuki DL 650 V-Strom | Stromowner | 23 | 16.2.2024 v 20:26 Edyk |
Osadenie Air-boxu Dl-650 Vstrom 2014 Suzuki DL 650 V-Strom | Bocik13 | 4 | 13.2.2024 v 16:49 Bocik13 |