globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Jakého Choppera?
 
10.10.2015 v 12:12
Ahojte,
chtěl bych se zeptat na Váš názor a rady:

Známý (182cm/75kg) schání doporučení na moto - konkrétně choppera.
Motorka vhodná pro začátečníky.
Faktory výběru: (samozřejmostí je kvalita, dlouhé servisní intervaly a jízdní vlastnosti)
ale důležitým faktorem je design! aby to byla vážně pastva pro oči.

Účel pořízení: volná jízda - kochací styl (žádné závody)
Kubatúra:
roky výroby: aby se dala sehnat nová (nebo min. jetá)
rozpočet: 200-400tis (těch 400tis v případě, že by to byla fakt krasavice)
velké plus: sedačka pro batůžek
a kdyby šla ta zadní pnu 300

Nemáme v tomto směru velký přehled, proto se obracím na vás, zda víte ještě o jiných modelech:
máme 3 favority: (seřazeno vzestupně - dle sympatie)
1) Suzuki Intruder M 1800 R
- nevýhoda, nemá spolujezdce






2) Kawasaki Vulcan S nebo Vulcan 900
Sršeň ho měl nedávno v testu a moc ho chválil







a 3) srdcovka Harley-Davidson VRSCDX Night Rod Special 1250







tohle je vážně skvost, ale problém je cena. za ještě přijatelnou cenu je pouze tahle předváděcí, která má ale cca 14500km již najeto (ale s roční zárukou) - zde nemáme zkušenost, zda skoro 15tis není přeci jen dost...
nový model 2016 již vychází na 505tis a to je už kotel.
Koukali jsme i na ročník 2013/2014, ale cena stále atakuje 400tis.

Děkuji moc za odpovědi, názory a vaše tipy :)

Naposledy editováno 10.10.2015 13:49:26

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jakého Choppera?

13.10.2015 v 11:27 | Nahoru | #1
jongi> no proto píšu, že se do těch situací dostávají bezděky nedokonalostí svého předvídání a neschopností předvídat záludnosti některých úseků silnic.
A nemusí to bejt apriori tím, že jedou rychle... hodně chopperáků si myslí, že když jedou 90km/h jedou bezpečně. Pak příjde dvojitá lámačka a hned po prvním zlomu je zle, už není kam ...tak se to řeší "všeřešícíma" brzdama...a je posekáno...
Úžasný je ty kluky pozorovat ve vracečkách v itálii a Rakousku na Glockneru třeba. V lepším případě sundavaj nohy na zem, jak na tříkolce...v horším se kymácejí při průjezdu zatáčkou jak pimpdle v dětským koutku a želvy házej blinkr, aby je předešli. Ale jasněže ne všichni... potkal jsem kluka na Wildu kterýho jsem nechtěl předjíždět, protože zase tolik rezervy bych neměl, aby to bylo bezpečnmý ...a jel moc pěkně...pak mi řekl, že jezdil na zmrzlině, ale už nechce rychle. A jednou mě moc pěkně školil chlapik na R1150 GS ...tomu jsem nechtěl ani věřit...co ta mašina umí.

Tím, že se tihle lidi za celej život nemusí dostat ani na dohled k okraji limitu stroje a sebe sama, se klidně může stát, že i po ujetejch 30-50-80tkm nemusej mít bůh ví jaký zkušenosti. Zatímco orkuhář co dělá 5000km na okruhu ročně může bejt po 3-5 letech vyjetej borec.
Tím nikoho nedeklasuju...nebo povyšuju...tak to je...a ani mejch 80-100tkm na motorkách...a poslední dobou poměrně v kalupu nemusí mne zachránit před neřešitelnou situací ...nebo špatně zvoleným rozhodnutím...

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jakého Choppera?

13.10.2015 v 12:40 | Nahoru | #2
t_freedom> jasný rozumim, s vetsinou souhlasím. Jen mi prijde, ze hodne naznacujes, ze na tom chce lítat, ale opet opakuji, jde o pohodu, ne výkon. Tudiž by byl tedy ten Vulcan ideál pro zacatek. Bude se libit, je lehky, vykon 650 nebo 900ccm. Dva (obcas) to uveze v pohode.
Já to vidim i u sebe, ted jsem jsme jeli oba na Versysovi, mám 650ccm 35kW, a utahne nas to.. Na dalnici sice lape po dechu (ve 130ti), ale to mi nevadi. ja se dalnicim vyhybam, prototze to neni muj styl jizdy, ja se radsi kocham okolim. Jednou sám jsem si zkusil max rychlost a staci mi to, vim, ze to neni to, co od toho chci a už me to nelaka. takže kdyz je nutno dalnice, bohate mi staci 130 (vic se stjene nesmi :P :D) a ve dvou je 110 ideal.

a hlavně i já to citim, že kdyz jedeme dva, motorka se mi strasne spatne ovlada, hlavne kopce apod. to je nestesti. A to ma moto "jen" 216kg. Kdyz jedu sam, tak uz to mam trochu osahane a hlavne vim, jak mohu a nemohu už sedet a naklanet. Ve se porad bojim a zastavky v kopci jsou zatim pro mne hodne o balancovani a preslapvani mezi zadni brzdou a pak pri rozjezdu spojkou. (a to mám 194cm). Takže dokážu si predstavit situaci, ze tohle bude delat se 400kg kolosem. a jeste ve dvou.
V tom proste souhlasím.

abych jen jeste upresnil s tim designem: jde o to, ze chce motorku, ktera by se mu libila, protoze v budoucnu neni v planu kupovat neco jineho. Ono to totiz neni tak, jak si asi myslite, ze na tom bude porad jezdit. Skonci totiz tak, ze jezdit se mude nejdriv 1 víkend za mesíc. Ten vyber nahore je ciste jen ze vzhledu, co by se libilo, ale pokud rikate, ze to jsou monstra, nemá proti tomu nic a budeme hledat níže. jen jsem chtel ukazat ten styl.
Tzn. kategorie - jako je ten vulcan -> splnuje tedy vse - jizda, vaha, vykon, vzhled. a ted najit k nemu nejakou konkurenci.

Já takto taky vybíral zde na foru motorku. Rekli mi, ze pro mou vyssku a vyuziti jedine cestak/"enduro", takze Varadero, V-Strom, Versys, a dalsi. a taky ted vidim, když potkam Varadero, co je to za monstrum. Neskutečně velký. On teda i ten litrovej Versys je už taky macek.
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist