globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Jakého Choppera?
 
10.10.2015 v 12:12
Ahojte,
chtěl bych se zeptat na Váš názor a rady:

Známý (182cm/75kg) schání doporučení na moto - konkrétně choppera.
Motorka vhodná pro začátečníky.
Faktory výběru: (samozřejmostí je kvalita, dlouhé servisní intervaly a jízdní vlastnosti)
ale důležitým faktorem je design! aby to byla vážně pastva pro oči.

Účel pořízení: volná jízda - kochací styl (žádné závody)
Kubatúra:
roky výroby: aby se dala sehnat nová (nebo min. jetá)
rozpočet: 200-400tis (těch 400tis v případě, že by to byla fakt krasavice)
velké plus: sedačka pro batůžek
a kdyby šla ta zadní pnu 300

Nemáme v tomto směru velký přehled, proto se obracím na vás, zda víte ještě o jiných modelech:
máme 3 favority: (seřazeno vzestupně - dle sympatie)
1) Suzuki Intruder M 1800 R
- nevýhoda, nemá spolujezdce






2) Kawasaki Vulcan S nebo Vulcan 900
Sršeň ho měl nedávno v testu a moc ho chválil







a 3) srdcovka Harley-Davidson VRSCDX Night Rod Special 1250







tohle je vážně skvost, ale problém je cena. za ještě přijatelnou cenu je pouze tahle předváděcí, která má ale cca 14500km již najeto (ale s roční zárukou) - zde nemáme zkušenost, zda skoro 15tis není přeci jen dost...
nový model 2016 již vychází na 505tis a to je už kotel.
Koukali jsme i na ročník 2013/2014, ale cena stále atakuje 400tis.

Děkuji moc za odpovědi, názory a vaše tipy :)

Naposledy editováno 10.10.2015 13:49:26

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jakého Choppera?

13.10.2015 v 10:57 | Nahoru | #1
Zizkin> prvním a základním omylem začátečníků je, že nebezpečný je výkon ... výkon je svým způsobem nebezpečný - větší váhu dokážeš rychleji urychlit - dát jí vetší kinetiku v kratším čase. ZÁSADNÍ průser však nastává, když tu kinetiku máš dostat přes brzdy, nebo v zatáčce přes gumy, na asfalt a zároveň se udržet na kolech - TO JE UMĚNÍ VODIT MAŠINU. Váha...je podstatný problém... a umění se s ní vypořádat. Nezamrznout na brzdách když jde o vyhnutí, nešahnout po brzdách, když vidíš (resp. zdá se ti) že jsi rychlej do zatáčky a vědět kdy je máš pustit a prostě to tam položit - tohle jsou dva ZCELA NEJBĚŽNĚJŠÍ scénáře havárií začátečníků.
Teprve když se ti tohle několikrát stane a ty si uvědomíš zpětně jak špatně si reagoval, začínáš jednat reflexivně správně - tedy potlačit nutkání viset na brzdách až do rány...ale naopak je pustit... nebo ikdyž vidíš, že jsi dlouhej na brzdách do zatáčky a budeš mít asi trochu vyšší nájezdovku, pustit je, víc to položit a ještě si přidat abys odlehčil přední kolo.... a tyhle všechny věci se daleko líp vnímaj na lehčím stroji, s menší gumou ...
Jako začátečníci neumíte příliš číst silnici....takže se běžně stává, že i pomalou zatáčku přepálíte...nebo do docela dlouhý a otevřený si blbě najedete a okradete se zbytečně o rezervu ... sám si doplň, jaký asi musí bejt, řešit podobnou situaci s 350kg váhy stroje, s dost mizernejma brzdama a rámem co se pod vahou kroutí. (když pominu podobný pitchoviny jako wobling u HD, kterej se prej dá užívat ...no nevím) ... věř mi, že v týhle situaci oceníš každý kilo co mít nebudeš....
A až opravdu něco odjetýho budeš mít...a párkrát se někde vyválíš... pak se sem vrátíš a budeš se usmívat nad tím co jsi napsal do záhlaví vlákna... to ti garantuju.

A proti vulkánu nic zásadního nemám...jen chopper s řadovým dvouválcem, je jako pornohvězda s vycpávkama v podprdě místo pořádnejch silikonů

Naposledy editováno 13.10.2015 11:07:47

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jakého Choppera?

13.10.2015 v 11:03 | Nahoru | #2
t_freedom> Ať diskuse trochu běží , tak názor z druhý strany. Vetšina lidí s těmahle strojema se nesnaží z mašiny nikdy dostat maximum, jezdí pro relax a pohodu.Na rozdíl od kluků na sportech, endurech atd, kterejm jde o adrenalin.
Což samozřejmě nevylučuje Tvůj příspěvek výše.
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist