docela o XT1200Z uvažuji, ale je mi záhada, že jich je plný bazar (inzerce). Motorky tam mají vesměs málo najeto km a cenově to taky není nejhorší, když člověk vezme v potaz, že se jedná maximálně o 5 let staré motorky.
Čím to může být? Nekvalitní motorka, které se každý raději zbavuje ? Nějaké "dětské nemoci" ? Špatné jízdní vlastnosti ?
Má tady s tím někdo zkušenost ?
P.S. Procházel jsem i zdejší diskuzi o závadách a nepřišlo mi tam nic hororového, čeho by se měl člověk bát.
1 reakcí na tento příspěvek Yamaha XT1200Z proč jich je na inzerci tolik ?
taky jsem štastnej majitelem xt 1200, máme spolu najeto cca 30 000 km, převážně asfalt ale i šotolinky ve Slovinsku a Rakousku. není to zdaleka moje první motorka, a proto říkám, že je to naopak velmi ovladatelná, čitelná motorka na dlouhé cesty a nemusíč řešit jejich kvalitu /cest/, do zátáček jde v pohodě spíš je to o tom jako vždy co sedí mezi řidítkama a sedlem a to říkám já při svých necelých 170 cm . Charakter motoru mi taky vyhovuje, navíc spotřebou 4,8 ve dvou s kuframa po okreskách - 6 po dálnicích je v pohodě, podvozek i brzdy plní svůj účel velmi dobře, převodvka - tiché řazení, neutrál najdu vždy. Váha je troch znát při manipulaci an místě ale jak se rozjede tak o ní nevíš, je dobře vyvážená - proto má třeba chladič v levo a baterku + vercajk vpravo, je to ale něco za něco, třeba v létě při 30 st. v koloně častěji spína větrák, ale není to nic dramatického. I při svý malý výšce jí dám v pohodě na hlavní stojan nebo se s ní otočím kolem nohy na okresce.Není přervaná těma elktron. vychytávkama /2010-2013/,, tzn. 2 motor. mapy + 2 stupně kontroly trakce, navíc hlavní elktr. obvod není závislý na průserech v těch podružnejch systémů, Ale je pravda že ročníky 2010-2013 mají "uměle" snížený výkon řídící jednotkou /ECU/ U 1,2,3, kvaltu o cca 20-25 % což je fakt hodně a je to znát, já jsem měl možnost to poznat na vlastní oči na evropským srazu TENERE ve švýcarským Churu a je fakt pecka jak to tu motorku zásadně změnilo, problém je ten, že za to přeprogramování chtějí cca 350,-E. Vážně jsem o tom uvažoval do doby než jsem namontoval KN filtr ale hlavně origo ladák od italskýho MIVVU. Motorka jde krásně od spoda za plynem a jako bonus solidní zvuk + úspora 5 kg na váze. Já když jsem uvažoval o cestovním enduru 1200 + kardan, abych z toho došáhl na zem, jízdní vlastnosti, spotřebu kvůli dojezdu, technickému zpracování , protože provařený GS s jistých osobních důvodů NE , tak mi vyšla XT1200Z a nelituji a můžu jen doporučit. Samo každýmu vyhovuje něco jinýho, ale to je přece OK.
Hlavně at nám to všem jezdí a jsme v pohodě.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Yamaha XT1200Z proč jich je na inzerci tolik ?
Díky.
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Pyreneje,Sardinie,Korsika 2024 Yamaha XT1200Z Super Tenere | 31081 | 13 | 6.5.2024 v 08:13 Verka_ |
XT1200Z - elektrika - Blikaju pravé... Yamaha XT1200Z Super Tenere | hudekd | 11 | 4.3.2024 v 19:22 hudekd |
Yamaha XT1200Z super ténéré Yamaha XT1200Z Super Tenere | jannyjohn112 | 8 | 7.1.2024 v 11:03 _pat_ |
Teploměr vzduchu kecá Yamaha XT1200Z Super Tenere | MartyBar | 7 | 19.12.2023 v 06:30 Lopp |
Spojka Yamaha XT1200Z Yamaha XT1200Z Super Tenere | Boda | 11 | 17.12.2023 v 22:59 Slávek-TDM |