globalmoto_duben_nolan




globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Yamaha XT1200Z proč jich je na inzerci tolik ?
5.10.2015 v 10:49
Zdravím,

docela o XT1200Z uvažuji, ale je mi záhada, že jich je plný bazar (inzerce). Motorky tam mají vesměs málo najeto km a cenově to taky není nejhorší, když člověk vezme v potaz, že se jedná maximálně o 5 let staré motorky.

Čím to může být? Nekvalitní motorka, které se každý raději zbavuje ? Nějaké "dětské nemoci" ? Špatné jízdní vlastnosti ?

Má tady s tím někdo zkušenost ?

P.S. Procházel jsem i zdejší diskuzi o závadách a nepřišlo mi tam nic hororového, čeho by se měl člověk bát.

Yamaha XT1200Z proč jich je na inzerci tolik ?

7.10.2015 v 17:46 | Nahoru | #91
vilemx> ja si naopak myslim, ze to smysl ma, protoze Yamaha s timhle modelem evidentne mirila na potencialni zakazniky GSa. A taky to zezacatku asi dost vychazelo, ale po 2 letech sly v SRN prodeje dolu... Ze by klienty pretahovalo MTecko si az tak nemyslim, takze v tom bude neco jinyho.

Yamaha XT1200Z proč jich je na inzerci tolik ?

7.10.2015 v 18:09 | Nahoru | #92
Aby ST v prodejích drželo krok s GS, tak by muselo být dost lepší, ale spíš opravdu hodně moc moc moc lepší. Domácí výrobce u takhle vycepovaného národa je prostě kapitola sama o sobě. Vždyť i u nás byla Fabie HTP jedničkou v prodejích, přestože šlo o lemru línou malou nenažranou. Tak to prostě je.

Naposledy editováno 07.10.2015 18:10:31

Yamaha XT1200Z proč jich je na inzerci tolik ?

7.10.2015 v 18:33 | Nahoru | #93
vilemx> tak jsem to nemyslel, nikde ani nepisu, ze by v prodejich melo ST konkurovat GSu, a uz vubec ne na SRN trhu. Ale pokud chteli z jeho prodeju neco ukrast (treba tech 10%), tak se jim to povedlo jen jeden rok... Pritom evidentne je to dobrej stroj a s dobou prodeju by jeho podil mel spis stoupat. Cena sla navic dolu...

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Yamaha XT1200Z proč jich je na inzerci tolik ?

7.10.2015 v 22:09 | Nahoru | #94
Stev> zcela nezaujatě, protože žádný cenduro nemáš , k tvýmu srovnání ST a varadera se nemá cenu vracet , protože to snad nemůžeš myslet vážně , A co se týká tolik omýlané hmotnosti u ST, tak japončíci jsou jedni zmála, kteří uvádějí u ST v pravdě "pohotovostní" hmotnost, která je 259,5 kg a u etalonu GS /adv/ 272 kg a u ostatních je to podobný a proto doporučuji nevěřícím at si se svými endury zajedou na váhu a možná budou překvapeni viz, jak tady někdo uváděl na ADVrideru.
Jo a taky se dějí zázraky, že tzv. rozpočtovka /třeba SUZUKI DL 650 VSTROM/ 2x vyhraje velký alpský test, přestože je skoro 3x levnější než třeba GS
Tím nechci tvrdit že ST je nejlepší cenduro, ale je fakt co už zde taky někdo psal, že chlapci od YAMAHY silně podcenily marketing atd což se určitě taky odráží v prodejních číslech. Mrkni se do motočasopisů reklamy od žrádla přes hadry až po šprcky všude převažuje GS, určitě GS je dobrá motorka ale
je "škoda", že nejsou vidět i další zajímavý cendura /Tiger,Vstrom, Stelvio, Multistrada, Caponord atd./ , protože mimo jiné bychom měli opravdové srovnání tzv s první ruky a nemuseli bychom se tady dohadovat o blbostech a číst bláboly.
Motorkáři všech značek spojte se a světu mír !

1 reakcí na tento příspěvek Yamaha XT1200Z proč jich je na inzerci tolik ?

8.10.2015 v 09:58 | Nahoru | #95
Chtěl bych jenom podotknout, že pokud má někdo pochybnosti co XTZ zvládne tak ať si pustí nějaký videa na Youtube od Davida Frétigné.

(reakce na) Yamaha XT1200Z proč jich je na inzerci tolik ?

8.10.2015 v 10:08 | Nahoru | #96
zdeny.s> ty máš pohled vlastníka, já zájemce, kterej je asi ten podstatnější pro prodeje novejch motorek? Ale to varadero mě zajímá, v čem je o tolik zásadně horší?

e: k tý hmotnosti, citace z advridera, GS Adv je těžší, ale jinak je to ne o 20, ale spíš 30 kg. Když tomu teda budu věřit

BMW GS 1200 Adventure.

Claimed weight: 90% fueled, road ready: 259kg's (569.8lbs)
Actual weight: Fully fueled: 273kg's (600.6lbs)

Yamaha Super Tenere

Claimed weight (wet): 261kg's (574.2 lbs)
Actual weight (Wet): 268kg's (589.6 lbs)

BMW GS 1200

Claimed weight: 90% fueled, road ready: 229kg's (503.8lbs)
Actual weight: Fully fueled: 242kg's (532.4lbs)

KTM 990 Adventure

Claimed weight (Dry): 209kg's (459.8 lbs)
Actual weight (Wet): 240kg's (528 lbs)

Naposledy editováno 08.10.2015 10:12:24

1 reakcí na tento příspěvek Yamaha XT1200Z proč jich je na inzerci tolik ?

8.10.2015 v 10:09 | Nahoru | #97
Je fakt, ze plne natankovany Stelvio NTX na dratech ma pres 300kg Proti tomu je 260kg u ST malina
U Varadera jsem chvili hledal porovnani, ale asi zkusim jeste nemecky stranky. Zatim jsem nasel 277kg u plne natankovany verze s ABS, coz je teda peklo...

Naposledy editováno 08.10.2015 10:17:18

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Yamaha XT1200Z proč jich je na inzerci tolik ?

8.10.2015 v 12:07 | Nahoru | #98
ganmiki> O tom to ale není. Nikdo nepochybuje, že něco nezvládne. Jde o to jaký "feeling" při tom podává jezdci. Fretigne by to samé dal i na Jawě 350, ale určitě by ho to nebavilo.

Jinak nevím, proč by bylo srovnání Varana a ST nějak směšné. Co se komfortu na cestování týče, málo která motorka je na tom lépe a rozhodně to není žádná pomalá jebka.

Yamaha XT1200Z proč jich je na inzerci tolik ?

8.10.2015 v 12:36 | Nahoru | #99
hmotnosti motorek v testech převažují v Motorradu a test těhle mastodontů tam byl. Výsledek si už nepamatuji, jen že Guzzi byla poslední, ale prý jediná má charakter

(reakce na) Yamaha XT1200Z proč jich je na inzerci tolik ?

8.10.2015 v 12:46 | Nahoru | #100

Slávek-TDM píše: Je fakt, ze plne natankovany Stelvio NTX na dratech ma pres 300kg Proti tomu je 260kg u ST malina
U Varadera jsem chvili hledal porovnani, ale asi zkusim jeste nemecky stranky. Zatim jsem nasel 277kg u plne natankovany verze s ABS, coz je teda peklo...

Stelvio NTX ma s plnou nadrzi a s prazdnymi bocnimi kufry 284 kilo. Ale je v tom 32 litru benzinu az po vicko. Asi pred tremi roky jsem ho vazil. Zkusim pohledat fotky z vazeni a kdyztak je sem vlozim.
Smula Stelvia je ta velika nadrz a fakt, ze NTX ma kufry uz v zakladni vybave. A on ten drzak kufru od SW motechu vazi dokonce vic nez kufry samotne. A motorky se vazi tak jak jsou v prodeji. Stelvio NTX bohuzel i s kuframa

Naposledy editováno 08.10.2015 12:48:39

Yamaha XT1200Z proč jich je na inzerci tolik ?

8.10.2015 v 13:00 | Nahoru | #101
Tech: co se tyce cestovniho komfortu, tak je podle me Varan lepsi. Zejmena standardni plexi je u Varadera (na mou vysku) naprosto skvely

(reakce na) Yamaha XT1200Z proč jich je na inzerci tolik ?

8.10.2015 v 13:04 | Nahoru | #102
Tech> Ano souhlasím, jenže onen "feeling" je podle mě čistě subjektivním faktorem. Uvedu příklad. Pár let zpátky, když jsem se hodlal po pauze vrátit do sedla jsem vybíral co koupit, zkušenosti byly již notně letité a obsahovali stroje jako Jawa 634, ČZ 175 a MZ 150. Po načerpání informací jsem se rozhodl, že "Bandit pičo", protože je to přeci naprosto výborná motorka do začátku, bohužel to trvalo jen do doby než jsem se na něm svezl, prostě mi nesednul a samozřejmě jsem ochoten souhlasit, že tenhle stroj má mnoho nadšených a spokojených uživatelů. Chci tím říci, že kolik lidí, tolik chutí a že pokud se mi motorka líbí na obrázku ještě neznamená, že budu spokojenej i v sedle, všechno je třeba vyzkoušet. Mě se třeba ST líbí moc, až bude jednou za ( pro mě ) rozumný prachy rozhodně jí vyzkouším, je možný, že mě ty opovrhovaný jízdní vlastnosti posadí na zadek a po zkušenostech s TDM budu v sedmém nebi, no a nebo taky ne a budu muset zkusit něco jiného. Nikde není přeci psáno, že na tom či onom stroji se všem musí jezdit báječně, já třeba vyzkoušel i Varana a na TDM se mi jezdí lépe.

Yamaha XT1200Z proč jich je na inzerci tolik ?

8.10.2015 v 13:36 | Nahoru | #103
Jsem vlastníkem ST už třetí sezonu, najezdil jsem na ní asi 20000 km, většinou státovky a okresky, někdy dost rozbité okresky. Určitě okolo 90% km v režimu T(turist).
Nebýt tohoto vlákna a Seikose, ani bych se nedozvěděl, že mám motorku, která nezatáčí, nebrzdí, nejede... a vůbec je to křáp
Taky jsem si díky Seikosovi oživil teorii o konstrukci řízení na moto. Ale mezi náma, koho ta teorie zajímá? Podle mě je důležitá pro šéfkonstruktéra, když staví novou motorku. A ani on to nemůže jenom tak vytrhnout z kontextu jako Seikos. Musí brát v úvahu celkovou koncepci motorky, rozvor, váhu, těžiště, kola, rozměry pneumatik, zdvih tlumičů (ona se ta geometrie totiž během jízdy, hlavně během brždění a akcelerace docela mění...)
To je pro nás uživatele ale úplně jedno, protože pro nás je důležité, jak se nám s tím jezdí a jaký z toho máme pocit.
Já jsem dlouho toužil po GS, protože se mi ta motorka strašně líbila (líbí se mi pořád). Nadšení ale přešlo, když jsem se na tom svezl. Hrozný zklamání, vůbec jsme si nesedli. Přesto ale nebudu tvrdit, že GS je křáp.
Naopak, po prvních 20 km na zkušební jízdě se ST jsem věděl, že tu budu mít. Jedna z věcí, které se mi na ní líbily, byla právě třeba ovladatelnost.
Přestoupil jsem z FJR 1300, takže jsem měl trochu obavy z nižšího výkonu 108 HP proti asi 140 HP u FJR. Překvapivě ale, vůbec žádný problém. Dostatečné zrychlení pro předjetí a při společných vyjížďkách s jinými stroji jsem také nikdy neměl problémy stíhat.
Abych jenom nechválil, zklamání jsou na ST kufry - originál YAMAHA. Jak zpracování, tak ovládání zámků by spíše odpovídaly Číně než Japonsku
Navíc nikam nejde dát helma, když chceš na nějakou dobu od motorky odejít. Nakonec jsem sundal zadní kufr a dal tam GIVI 52 l, do kterého v pohodě dám dvě helmy. Nevypadá to úplně dobře, ale plní to účel.
Jinak jsem s motorkou spokojenej a za GS bych neměnil.
Ptal ses na to, proč je jich tolik na inzerátech, jestli tam není nějaká vada, kvůli které se toho majitelé zbavují. Takže by pro tebe měli být informace od majitelů přínosnější, než informace od teoretiků.
Za mě spokojenost, ale to je subjektivní. Vyzkoušej ji a už během zkušební jízdy poznáš, jestli zatáčí, brzdí a zrychluje a nebo ne. Pokud ti bude sedět, jdi do ní, žádné "skryté vady" tam nejsou.
Sorry, pokud jsem unavoval...

Edit: pravopis

Naposledy editováno 08.10.2015 13:59:59

Yamaha XT1200Z proč jich je na inzerci tolik ?

8.10.2015 v 14:06 | Nahoru | #104
A právě proto si zatím nebudu objednávat novou Afriku dokud ju Seikos neprojede,protože mám strach že se to technikům od Hondy nemuselo podařit a jejich testovací jezdci jsou stejný jelita jako ti u Yamahy a vůbec nevědí jak ma motorka jezdit.

1 reakcí na tento příspěvek Yamaha XT1200Z proč jich je na inzerci tolik ?

8.10.2015 v 14:20 | Nahoru | #105
S kuframa musím souhlasit, ty kufry jsem měl na xt660z a to byly takový krámy že nechápu že to Yamaha stále nabízí, proto jsem šel rovnou do kufrů Givi a naprostá spokojenost, pokud bych jí někdy prodával, kufry mi zůstanou na novou motorku.

1 reakcí na tento příspěvek Yamaha XT1200Z proč jich je na inzerci tolik ?

8.10.2015 v 15:08 | Nahoru | #106
Já stejně být tebou,tak se radši zajímám o recenze tanků,nebo stíhaček s ohledem na situaci ve světě.Žádná motoka nemá panceřování ani kulomet ve výbavě a kulce neujede ani turbokawa,taže je to stejně do budoucnosti špatná investice. . Tak snad trochu černýho homoru neuškodí né?

(reakce na) Yamaha XT1200Z proč jich je na inzerci tolik ?

8.10.2015 v 15:58 | Nahoru | #107
Mikunited> jestli jezdíš i terén tak se s těma lodakama rozluc,kámoš shodou okolností taky na tenerce nechal oba v Albosce

1 reakcí na tento příspěvek Yamaha XT1200Z proč jich je na inzerci tolik ?

8.10.2015 v 16:15 | Nahoru | #108
To je dobre, ze o tech kufrech pisete. Na obrazku vypadaji dobre, takze je lepsi koupit holatko a dovybavit pripadne hlinikama nebo topcasem od spolehlivyho vyrobce.

Yamaha XT1200Z proč jich je na inzerci tolik ?

8.10.2015 v 16:34 | Nahoru | #109
Kompletní 3 kufry GIVI, plotnu a držák s montáží vyšlo v Yamaze tuším na 25. Jelikož je to ročník 2015 tak na ST už chybí zadní uchyty rukou a držák GIVI je konstruován právě na ty uchyty takže co mi říkal prodejce tak museli doobjednávat nějaký podložky.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Yamaha XT1200Z proč jich je na inzerci tolik ?

8.10.2015 v 16:35 | Nahoru | #110
Slávek-TDM> Třeba Touratech, ale pozor na váhu. Můj prodejce (který mi samozřejmě chtěl prodat ty originální kufry ) mě upozorňoval, že ty kvalitní neoriginály jsou o dost těžší než originály YAMAHA. Neprověřoval jsem to, věřil jsem mu, ale jestli o tom uvažuješ, tu váhu si prověř.

(reakce na) Yamaha XT1200Z proč jich je na inzerci tolik ?

8.10.2015 v 16:57 | Nahoru | #111
ajaj> pletes se, hochu...

Yamaha XT1200Z proč jich je na inzerci tolik ?

8.10.2015 v 17:19 | Nahoru | #112
Pěkný ,ale to kolo mají kurevsky mimo osu řízení,to by mě zajímalo jak se to překlápí do zatáčky-asi dobře,ale jen po nájezdu na minu.

2 reakcí na tento příspěvek Yamaha XT1200Z proč jich je na inzerci tolik ?

8.10.2015 v 17:36 | Nahoru | #113
Jinak,je to téma na kvalitu Yamahy 1200 SuperTenere,tak nevíte někdo jestli ji testoval Pepa Sršeň? A jestli jo jakej je jeho názor.Mně by to docela zajímalo.

(reakce na) Yamaha XT1200Z proč jich je na inzerci tolik ?

8.10.2015 v 17:45 | Nahoru | #114

ajaj píše: Jinak,je to téma na kvalitu Yamahy 1200 SuperTenere,tak nevíte někdo jestli ji testoval Pepa Sršeň? A jestli jo jakej je jeho názor.Mně by to docela zajímalo.


Pravda, on je berná mince na všechno co se motorek týká, i trenek a fuseklí

(reakce na) Yamaha XT1200Z proč jich je na inzerci tolik ?

8.10.2015 v 18:56 | Nahoru | #115

ajaj píše: Jinak,je to téma na kvalitu Yamahy 1200 SuperTenere,tak nevíte někdo jestli ji testoval Pepa Sršeň? A jestli jo jakej je jeho názor.Mně by to docela zajímalo.


co pamatuju, tak tam mel jenom Triumpha a rek o nem, ze je genialni...jestli to nebude tim, ze ho platej

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Yamaha XT1200Z proč jich je na inzerci tolik ?

8.10.2015 v 19:05 | Nahoru | #116

Spot píše: Slávek-TDM> Třeba Touratech, ale pozor na váhu. Můj prodejce (který mi samozřejmě chtěl prodat ty originální kufry ) mě upozorňoval, že ty kvalitní neoriginály jsou o dost těžší než originály YAMAHA. Neprověřoval jsem to, věřil jsem mu, ale jestli o tom uvažuješ, tu váhu si prověř.

Tak toho bych se nebál. To musí podsedlovka 270kg motorky v pohodě vydržet.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Yamaha XT1200Z proč jich je na inzerci tolik ?

8.10.2015 v 19:09 | Nahoru | #117
Tech> Jasne, ze to motorka unese. Ale navysuje to celkovou vahu uz tak ne zrovna lehky motorky.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Yamaha XT1200Z proč jich je na inzerci tolik ?

8.10.2015 v 20:25 | Nahoru | #118
Spot> Jo tak to je pěkná hloupost. Koupím si motorku těžkou jak sviň a v zájmu šetření každého deka na ni nenahodím ani pořádný hlinikáče.

(reakce na) Yamaha XT1200Z proč jich je na inzerci tolik ?

8.10.2015 v 21:03 | Nahoru | #119

Tech píše: Tak toho bych se nebál. To musí podsedlovka 270kg motorky v pohodě vydržet.


No já bych na to moc nespolíhal - třeba o praskající podsedlovce 1200GS kolujou docela pověsti. No a když se na ty motorky podívám tak nemám moc problém tomu věřit, ta dnešní posedlost velkým výkonem, spoustou elektroniky a nízkou váhou se prostě projevit musí.

(reakce na) Yamaha XT1200Z proč jich je na inzerci tolik ?

8.10.2015 v 21:20 | Nahoru | #120
Tech> No podle toho prodejce mel byt ten touratech o dost kilo tezsi nez ty origo hlinikace Yamaha. Ja to neproveroval. Na prvni pohled vypadaji ty Yamahy hezky, tak jsem do toho sel. Ze nejsou zrovna super jsem poznal az casem.
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Pyreneje,Sardinie,Korsika 2024 Yamaha XT1200Z Super Tenere 31081 11 14.4.2024 v 02:55 MiKXX
XT1200Z - elektrika - Blikaju pravé... Yamaha XT1200Z Super Tenere hudekd 11 4.3.2024 v 19:22 hudekd
Yamaha XT1200Z super ténéré Yamaha XT1200Z Super Tenere jannyjohn112 8 7.1.2024 v 11:03 _pat_
Teploměr vzduchu kecá Yamaha XT1200Z Super Tenere MartyBar 7 19.12.2023 v 06:30 Lopp
Spojka Yamaha XT1200Z Yamaha XT1200Z Super Tenere Boda 11 17.12.2023 v 22:59 Slávek-TDM


TOPlist