globalmoto_duben_nolan




globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Mám to opravit, nebo prodat?
Ahoj, lidičky, řeším dilema a chci se poradit. Položil jsem minulý týden motorku, jak je na přiložených fotkách patrné. Šla na levý bok, v nevelké rychlosti, a zastavila se o pevnou rovnou překážku. Náraz dostala přesně shora přes plexisklo. Plasty se díky padáku nepolámaly, s výjimkou naprasklé spodní levé části, která se ale předpokládám dá svařit nebo slepit. Nevím ale, jak vypadají zevnitř ty trny, které je drží u rámu. Motorka jede rovně, ještě jsem na ní dojel do práce. Bohužel bez předního světla, které to odneslo. V tuhle chvíli se starší nesežene, alespoň jsem žádné na netu nenašel. A nové stojí dost peněz.
Podle názoru mého servismana vyjde oprava cca na 20 tisíc. Motorka je z roku 2001 a má aktuálně najeto lehce přes 60 tisíc. Dostává nejlepší servis, takže jezdí skvěle a bez jakýchkoli problémů. Mám k ní kladný citový vztah , piplám a vylepšuji ji několik let a prodávat se mi ji nechce. Je ale otázka, do jaké míry je oprava rentabilní.
Poraďte, mám ji nechat spravit, nebo se na opravu vykašlat a prodat ji, jak je, aby si ji někdo šikovný za rozumný peníz spravil? Otázka taky je, kolik bych za ni utržil. Rozprodávat po kouskách ji nechci, ještě může v pohodě jezdit a cestu do šrotu si rozhodně za své skvělé služby nezaslouží. Díky za názory.



























1 reakcí na tento příspěvek Mám to opravit, nebo prodat?

Skvělá odpověď, děkuji! 1.10.2015 v 16:11 | Nahoru | #1
Ahoj záleží na tom jak moc jí máš rád...
Opravit jde všechno
Zima je na krajíčku tak to ber tak že máš motivaci si ji vypiplat podle sebe .
Já mít něco rád tak se tomu věnuju .

Woky

Mám to opravit, nebo prodat?

Skvělá odpověď, děkuji! 1.10.2015 v 17:26 | Nahoru | #2
rozeber a zjistit co všechno je v hajzlu. pak si zkus pohledat na kolik by tě vyšly případné díly, práci si snad uděláš sám, je to jen výměna dílů ne ? pokud nebudeš lakovat. Pak se rozhodni jestli nechat nebo prodat.
Reálná cena je podle mě max.40 spíš 30-35tis......jestli máš prachy tak kup jinou. jestli ti TA stačí a vyhovuje, tak oprav.

Mám to opravit, nebo prodat?

Skvělá odpověď, děkuji! 1.10.2015 v 18:04 | Nahoru | #3
Jen kosmetika...koukni na německý ebay...horní kapota, světlo, max. nějaký budík...lešení ohnuté být může, nicméně srovnat asi půjde...jestli ji máš rád a nechceš se ji zbavovat, tak sis odpověděl předem: opravit...

Naposledy editováno 01.10.2015 18:05:11

Mám to opravit, nebo prodat?

Skvělá odpověď, děkuji! 1.10.2015 v 18:23 | Nahoru | #4
najprv zhanaj svetlo ale poviem ti ak dake zozenies za normalnu cenu budes mat stastie zhanal som pred pol rokom a bol to pruser,sice na allegre asi 2boli ale za nejakych.250eur,co je na tak staru masu dost.bocne plasty tam boli za dobry peniaz.

1 reakcí na tento příspěvek Mám to opravit, nebo prodat?

Skvělá odpověď, děkuji! 1.10.2015 v 18:36 | Nahoru | #5
Je to ono?
Pokud jo tak svaření plastů vyjde na pár stovek takže podle mě to za 5000 bude jezdit.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Mám to opravit, nebo prodat?

Skvělá odpověď, děkuji! 1.10.2015 v 19:26 | Nahoru | #6
Hroch_cz> Já ti jen chtěl nabídnou, že by jsi kapoty poslal klukovi, co vaří nám. A nebuď z toho tak vyplesklej, nic než kosmetika to není.

Mám to opravit, nebo prodat?

Skvělá odpověď, děkuji! 1.10.2015 v 21:06 | Nahoru | #7
Ahoj,
jeden klubák prodává nějaký díly na 650:
na stránkách klubu TACC

Mám to opravit, nebo prodat?

Skvělá odpověď, děkuji! 1.10.2015 v 22:49 | Nahoru | #8
Motorku můžeš mít rád jak chceš… ale je to skoro vždy otázka peněz zda se to vyplatí… spočítej si za kolik by jsi to prodal v tomhle stavu+ co by jsi pořídil jineho… dle mě nic.. tak to zavař přes zimu pohledej světlo a jezdi… jestli budeš lakovat tak do toho zahučíš za víc… jinak jsi v tom cca za 5-8t

Mám to opravit, nebo prodat?

Skvělá odpověď, děkuji! 1.10.2015 v 23:35 | Nahoru | #9
vzdyt s tím nic není... koupíš světlo, plasty ti někdo šikovný svaří a jezdíš dál

1 reakcí na tento příspěvek Mám to opravit, nebo prodat?

Skvělá odpověď, děkuji! 2.10.2015 v 13:27 | Nahoru | #10
Takovej škrábaneček no pokud ji máš rád a nehnul si rámem tak to oprav

Mám to opravit, nebo prodat?

Skvělá odpověď, děkuji! 2.10.2015 v 19:57 | Nahoru | #11
Však padlá ze stojánku, no problemo

1 reakcí na tento příspěvek Mám to opravit, nebo prodat?

Skvělá odpověď, děkuji! 2.10.2015 v 20:18 | Nahoru | #12
´´Když ji miluješ, není co řešit´´

1 reakcí na tento příspěvek Mám to opravit, nebo prodat?

Skvělá odpověď, děkuji! 2.10.2015 v 20:36 | Nahoru | #13
Ahoj takhle to nevypadá zas tak strašně, asi bych jí opravil. Ale těch 20 tis. jak ti říkal tvůj servisák se mi zdá docela dost. Kámoš půjčil mašinu kámošovi a ten mu jí položil, vypadá podstatně hůř a oprava teda odhad je tak cca 15 tis. Podražený vidlice, plasty na svaření, budíky KO, nejde otáčet řidítkama. Takže jestli je to u tebe jen o světlu a plastu tak bych do toho šel. Ale dvacet je dost, záleží na tobě. Na první motorce jsem měl taky svařený plasty a při vyšších rychlostech to nepraskalo, takže v pohodě.

1 reakcí na tento příspěvek Mám to opravit, nebo prodat?

Skvělá odpověď, děkuji! 3.10.2015 v 18:19 | Nahoru | #14
Znám jednoho Transalpistu z Bohumína, který kupuje bourané transalpy a dělá z nich stavby, myslím že je vcelku dobrej. Třeba ji od tebe veme.

Mám to opravit, nebo prodat?

Skvělá odpověď, děkuji! 3.10.2015 v 19:10 | Nahoru | #15
hele to bůro bych dal, trny se nechaj udělat z tvrdšího plastu nebo z plechu, záleží jak je servisák šikovnej a jak si s tím chce pohrát. Záleží na tobě. Já bych to opravil jestli tam není nic jinýho.

1 reakcí na tento příspěvek Mám to opravit, nebo prodat?

Skvělá odpověď, děkuji! 3.10.2015 v 21:53 | Nahoru | #16
To nic není. Pokud jsi nehnul rámem, tak jsou to jen kosmetické věci.

Věř mi, já jsem to složil do příkopy v 70, přední maska, světla, boční plast, držák masky, plexi, stupačky... atd..., bouchlý ráfek, kabely se přetrhaly.

Když jsem to dovezl do garáže tak jsem si řekl, že to prodám a kašlu na to.

Ale, celé jsem to rozebral a pomalu sháněl díly. Všechno si sehnal, nalakoval, opravil a něco se i přiučil. Navíc motorku pořádně při opravě proklepneš. Trvalo mi to skoro rok ale mám teď motorku, ke které mám velký vztah

Ber to tak. Do opravy nasypeš něco a nikdo ti ty peníze nevrátí. To je prostě riziko když vyjedeš. Ale raději si to opravím než prodat pod cenou a věř mi že si to někdo opraví a ještě bude vysmátý

e: Jinak u světla z chiny dávej bacha na (E) . Čínské modely ho nemají a já dlouho sháněl přední světla origo s homologaci, protože mě na stk nechtěl pustit.

Naposledy editováno 03.10.2015 21:57:09

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Mám to opravit, nebo prodat?

Skvělá odpověď, děkuji! 4.10.2015 v 10:30 | Nahoru | #17

V_i_c_i píše: Takhle to formulovat a byt Gugo tak se urazim



Koupil jsem si na Korsice peknej nuz, tak ze bych ho rovnou podrzinul

K veci prdni svetlo je zde cena tam neni pocitam tak 1500-2k

Nejaky kapoty jsou tam taky

Samozrejme varit se to asi da, otazka je jak chces aby to vypadalo , takze prelakovat a stim jak to vypada neni jasne ze se to zachvili nerozjede znovu.
Ohledne toho rozpoctu , tezko rict ja to nevidel, ale pokud tam neni nic urvaneho na krku, nebo ohnute leseni, tak je to sundat stare kapoty a nandat nove, cena do 2k. Nevim co by stalo 20tis.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Mám to opravit, nebo prodat?

Skvělá odpověď, děkuji! 4.10.2015 v 14:04 | Nahoru | #18

Hroch_cz píše: Slyšel jsem taky názor, že by motorku z roku 2001 po 60 tisících bylo stejně lepší prodat. Teď jsem ji ještě navíc, sice doufám, že ne vážně (plasty ještě nejsou dole, nevím, co je pod nima) poupravil, ale právě proto mne zajímá, jaký mají lidi tady na fóru názor na rentabilitu takové opravy. Všichni víme, jak dobře se prodávají mašiny s vyšším číslem na tachometru. Abych ji za dvacku nespravil a někdo mne pak nelámal, že mi za ni dá 40. To by se ta oprava moc nerentovala.


Teď jsem si nedávno ověřil, že to není tak úplně pravidlem. Prodával jsem Bandita s nalítanýma skoro 84 tisícema, za cenu, kterou jsem si sám řekl nehledě na to, že ostatní motorky na inzerci byly levnější. No a Bandit byl dejme tomu měsíc na inzerci, během toho měsíce jeden mejl a jeden telefonát a po tom měsíci zavolal týpek, přijel s penězma, svezl se a nakonec na mašině odjel. Tekže není úplně pravda, že by se motorky s hodně najetýma kilometrama nějak extra špatně prodávaly, jen si na svýho kupce musí chvíli počkat.

Mám to opravit, nebo prodat?

Skvělá odpověď, děkuji! 5.10.2015 v 14:05 | Nahoru | #19
No jasně že spravit

Mám to opravit, nebo prodat?

Skvělá odpověď, děkuji! 5.10.2015 v 20:03 | Nahoru | #20
Zkus to dát dohromady, pokud máš tu motorku rád, jsou to nejspíš jen ty plasty. Mám na TA650 najeto za 5 let asi 45 000km, je to moje první silnější motorka a mám ji rád, projel jsem s ní spoustu krásných cest. Koukám po něčem lepším, ale stále jsem nenašel něco, co by mi ji dokázalo bezezbytku nahradit. Zkoušel jsem BMW F800GS - dobrý, R 1200GS - dobrý, R 1150GS - dobrý, ale mě stále TA stačí a zatím mě nijak nenudí, naopak. Skromný, vlídný a hlavně spolehlivý dělník. Plasty mám dost odřené po letošním hororovém pádu ze stojánku do příkopu, ale neřeším to, je to pracant a pár vrásek týhle motorce nevadí. Není to leštěnka ale stroj na zážitky.

Naposledy editováno 05.10.2015 21:11:21
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Pneu na Transalpa 650 Honda XL 650V Transalp Sodaxxx 2 29.4.2024 v 16:48 nevo7
Honda XL650V - vybrace/houpání Honda XL 650V Transalp Enamtide 14 25.4.2024 v 20:06 H0racio
Transalp - limit rozvodů Honda XL 650V Transalp Kongošt 0 16.2.2024 v 18:21 Kongošt
Transalp výstupní hřídel Honda XL 650V Transalp Kongošt 9 26.1.2024 v 23:46 HANZTE
Cukání motoru v nízkých otáčkách Honda XL 650V Transalp Glaucous 3 18.1.2024 v 16:24 kokoška.


TOPlist