Podle názoru mého servismana vyjde oprava cca na 20 tisíc. Motorka je z roku 2001 a má aktuálně najeto lehce přes 60 tisíc. Dostává nejlepší servis, takže jezdí skvěle a bez jakýchkoli problémů. Mám k ní kladný citový vztah , piplám a vylepšuji ji několik let a prodávat se mi ji nechce. Je ale otázka, do jaké míry je oprava rentabilní.
Poraďte, mám ji nechat spravit, nebo se na opravu vykašlat a prodat ji, jak je, aby si ji někdo šikovný za rozumný peníz spravil? Otázka taky je, kolik bych za ni utržil. Rozprodávat po kouskách ji nechci, ještě může v pohodě jezdit a cestu do šrotu si rozhodně za své skvělé služby nezaslouží. Díky za názory.
1 reakcí na tento příspěvek Mám to opravit, nebo prodat?
Opravit jde všechno
Zima je na krajíčku tak to ber tak že máš motivaci si ji vypiplat podle sebe .
Já mít něco rád tak se tomu věnuju .
Woky
Reálná cena je podle mě max.40 spíš 30-35tis......jestli máš prachy tak kup jinou. jestli ti TA stačí a vyhovuje, tak oprav.
Naposledy editováno 01.10.2015 18:05:11
1 reakcí na tento příspěvek Mám to opravit, nebo prodat?
Pokud jo tak svaření plastů vyjde na pár stovek takže podle mě to za 5000 bude jezdit.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Mám to opravit, nebo prodat?
1 reakcí na tento příspěvek Mám to opravit, nebo prodat?
1 reakcí na tento příspěvek Mám to opravit, nebo prodat?
1 reakcí na tento příspěvek Mám to opravit, nebo prodat?
1 reakcí na tento příspěvek Mám to opravit, nebo prodat?
1 reakcí na tento příspěvek Mám to opravit, nebo prodat?
Věř mi, já jsem to složil do příkopy v 70, přední maska, světla, boční plast, držák masky, plexi, stupačky... atd..., bouchlý ráfek, kabely se přetrhaly.
Když jsem to dovezl do garáže tak jsem si řekl, že to prodám a kašlu na to.
Ale, celé jsem to rozebral a pomalu sháněl díly. Všechno si sehnal, nalakoval, opravil a něco se i přiučil. Navíc motorku pořádně při opravě proklepneš. Trvalo mi to skoro rok ale mám teď motorku, ke které mám velký vztah
Ber to tak. Do opravy nasypeš něco a nikdo ti ty peníze nevrátí. To je prostě riziko když vyjedeš. Ale raději si to opravím než prodat pod cenou a věř mi že si to někdo opraví a ještě bude vysmátý
e: Jinak u světla z chiny dávej bacha na (E) . Čínské modely ho nemají a já dlouho sháněl přední světla origo s homologaci, protože mě na stk nechtěl pustit.
Naposledy editováno 03.10.2015 21:57:09
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Mám to opravit, nebo prodat?
V_i_c_i píše: Takhle to formulovat a byt Gugo tak se urazim
Koupil jsem si na Korsice peknej nuz, tak ze bych ho rovnou podrzinul
K veci prdni svetlo je zde cena tam neni pocitam tak 1500-2k
Nejaky kapoty jsou tam taky
Samozrejme varit se to asi da, otazka je jak chces aby to vypadalo , takze prelakovat a stim jak to vypada neni jasne ze se to zachvili nerozjede znovu.
Ohledne toho rozpoctu , tezko rict ja to nevidel, ale pokud tam neni nic urvaneho na krku, nebo ohnute leseni, tak je to sundat stare kapoty a nandat nove, cena do 2k. Nevim co by stalo 20tis.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Mám to opravit, nebo prodat?
Hroch_cz píše: Slyšel jsem taky názor, že by motorku z roku 2001 po 60 tisících bylo stejně lepší prodat. Teď jsem ji ještě navíc, sice doufám, že ne vážně (plasty ještě nejsou dole, nevím, co je pod nima) poupravil, ale právě proto mne zajímá, jaký mají lidi tady na fóru názor na rentabilitu takové opravy. Všichni víme, jak dobře se prodávají mašiny s vyšším číslem na tachometru. Abych ji za dvacku nespravil a někdo mne pak nelámal, že mi za ni dá 40. To by se ta oprava moc nerentovala.
Teď jsem si nedávno ověřil, že to není tak úplně pravidlem. Prodával jsem Bandita s nalítanýma skoro 84 tisícema, za cenu, kterou jsem si sám řekl nehledě na to, že ostatní motorky na inzerci byly levnější. No a Bandit byl dejme tomu měsíc na inzerci, během toho měsíce jeden mejl a jeden telefonát a po tom měsíci zavolal týpek, přijel s penězma, svezl se a nakonec na mašině odjel. Tekže není úplně pravda, že by se motorky s hodně najetýma kilometrama nějak extra špatně prodávaly, jen si na svýho kupce musí chvíli počkat.
Naposledy editováno 05.10.2015 21:11:21
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Pneu na Transalpa 650 Honda XL 650V Transalp | Sodaxxx | 2 | 29.4.2024 v 16:48 nevo7 |
Honda XL650V - vybrace/houpání Honda XL 650V Transalp | Enamtide | 14 | 25.4.2024 v 20:06 H0racio |
Transalp - limit rozvodů Honda XL 650V Transalp | Kongošt | 0 | 16.2.2024 v 18:21 Kongošt |
Transalp výstupní hřídel Honda XL 650V Transalp | Kongošt | 9 | 26.1.2024 v 23:46 HANZTE |
Cukání motoru v nízkých otáčkách Honda XL 650V Transalp | Glaucous | 3 | 18.1.2024 v 16:24 kokoška. |