co si o tom myslíte?
může pedagog bez vystudované zvláštní pedagogiky zvládat děti se speciálními nároky?
1 reakcí na tento příspěvek zánik zvláštních základních škol - praktických škol
pokud začlením blbý dítě do chytré třídy, může duševně růst a být z něj dejme tomu průměr
Já si myslím že otázka je vlastně postavená takhle:
opravdu chceme 100% průměrných žáků? Není třeba pro společnost lepší mít 30% chytrých, 30% průměrných a 30% blbých? Samozřejmě že je.
Jenže to se nehodí do krámu řídící vrchnosti mít mezi lidem chytrý kusy. Čím blbější obyvatelstvo tím větší kučeravost vlny...
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) zánik zvláštních základních škol - praktických škol
Danny350 píše: pokud začlením chytrý dítě do blbé třídy, duševně zakrní a bude z něj dejme tomu průměr
pokud začlením blbý dítě do chytré třídy, může duševně růst a být z něj dejme tomu průměr
Já si myslím že otázka je vlastně postavená takhle:
opravdu chceme 100% průměrných žáků? Není třeba pro společnost lepší mít 30% chytrých, 30% průměrných a 30% blbých? Samozřejmě že je.
Jenže to se nehodí do krámu řídící vrchnosti mít mezi lidem chytrý kusy. Čím blbější obyvatelstvo tím větší kučeravost vlny...
90 procent věcí, co vypadají jako spiknutí je jen prostá nekompetentnost těch co rozhodují