globalmoto_duben_nolan




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: 125ccm 11kw v papirech, jinak 11kw+
Čau, už brzo mi bude 16 a chci si udělat papíry na motorku a když sem se tak díval na ty krásný ojetiny něco mi začlo vrtat hlavou.. U motorky bylo napsáno 125ccm, 18kw ale v papírech 11kw takže se na ní dostane 16ti letej... Tak jak, mužu na ní jezdit nebo ne? (Jinak ano vím že je to 11kw a 125ccm max, ale když tam to bylo tak hezky napsaný:))

1 reakcí na tento příspěvek 125ccm 11kw v papirech, jinak 11kw+

Skvělá odpověď, děkuji! 21.9.2015 v 23:35 | Nahoru | #1
tak co je psáno, to je dáno pokud má v TP 11KW tak můžeš. průser by mohl být při nehodě když by do toho třeba začala šťourat pojišťovna to bys taky mohl dopadnout tak že ve finále půjde veškerá škoda za tebou
jo a co je to vlastně za motorku? už vím špatně jsem koukal

Naposledy editováno 21.09.2015 23:39:55

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) 125ccm 11kw v papirech, jinak 11kw+

21.9.2015 v 23:44 | Nahoru | #2
ZAZAJ> Ok, díky.. jinak nevíš jestli to je fajn Motorka? Nebo se mám dívat radši po něčem jiným?

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) 125ccm 11kw v papirech, jinak 11kw+

21.9.2015 v 23:53 | Nahoru | #3
Radanho> tak to nevím je to dvoutakt a ty mě trochu smrděj osobně preferuji 4takty ale to je věc názoru a Aprilia je italská no o jejich technice hlavně co se týká elektra tady najdeš spoustu témat být tebou jdu do japonce třeba CBR 125R

(reakce na) 125ccm 11kw v papirech, jinak 11kw+

21.9.2015 v 23:57 | Nahoru | #4
ZAZAJ> Ok:) Jinak snad tě tu nějak neotravuju.... co jsem slyšel tak 2takty mají lepší akceleraci, rychlost(tu moc neřeším..) a celkově se lépe ovládají.. je to jen co jsem slyšel a možná to není pravda..tak v čem je lepší 4takt než 2takt?

1 reakcí na tento příspěvek 125ccm 11kw v papirech, jinak 11kw+

22.9.2015 v 00:06 | Nahoru | #5
tak netvrdím že je 2takt horší jen mi prostě smrdí, musíš přidávat olej do benzínu 2takt je určitě točivější pokud tu aprilii otevřeš na max. tak pojede určitě rychleji než cbr 4takt ale myslím že motor 4taktu vydrží víc než motor 2taktu je to prostě o servisních nákladech a ty budou podle mého u 2taktu vyšší

(reakce na) 125ccm 11kw v papirech, jinak 11kw+

22.9.2015 v 00:14 | Nahoru | #6
ZAZAJ> Tak jo díky za čas:)

125ccm 11kw v papirech, jinak 11kw+

22.9.2015 v 09:04 | Nahoru | #7
K té škodě při nehodě. Pokud nehodu způsobíš vozidlem skupiny, pro kterou nemáš oprávnění, tak záleží na obsahu pojistné smlouvy, jak se pojišťovna zachová. Pokud nehodu nezpůsobíš, tak bys, v případě, že zjistí nesrovnalost ve výkonu, měl, kromě postihu za jízdu bez ŘP, problémy jen v případě, že by ten výkon měl příčinnou souvislost se vznikem nehody (třeba bys jel 160km/h na motorce s maximálkou 130km/h a naboural).
Jinak, RSko je fajn motorka, oproti 4T 125ccm jede výrazně lépe, ale také má výrazně vyšší spotřebu a hlavně je mnohem poruchovější. Pokud se v motorkách vyznáš a jsi schopný si na tom kupu věcí poopravovat, plus jsi ochotný riskovat, že chytneš horší kus který se stále sype, běž do ní, ale pokud chceš motorku, která bude fakt jezdit, bude lepší 4takt.

1 reakcí na tento příspěvek 125ccm 11kw v papirech, jinak 11kw+

22.9.2015 v 09:07 | Nahoru | #8
Když řešíte tohle.. je šance aby pojišťovna při nehodě kontrolovala jestli je motorka otevřena?

125ccm 11kw v papirech, jinak 11kw+

22.9.2015 v 09:08 | Nahoru | #9
Na 2takt prostě potřebuješ větší finanční obnos aby jsi to udržel provozu schopný plus je jen to že to jede rychleji

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) 125ccm 11kw v papirech, jinak 11kw+

22.9.2015 v 09:09 | Nahoru | #10

Hitak128CZ píše: Když řešíte tohle.. je šance aby pojišťovna při nehodě kontrolovala jestli je motorka otevřena?



Šance je zinimální, ale vždy je tu ta možnost, navíc se to může klidně strhnout jako lavina, začne to dělat jeden, za pár týdnů to dělají všichni, kdo ví...

125ccm 11kw v papirech, jinak 11kw+

22.9.2015 v 09:13 | Nahoru | #11
Radanho - v papírech 11kw, pohoda. Jsem přesvědčen, že to nikdo nebude brát na brzdu kvůli výkonové křivce, až to otočíš kolem stromu. Tedy za mě osobně - jezdi.

Ohledně 2T, měl jsem možnost srovnat CBR125R(4T) a NSR 125(2T). NSR se alespoň nějak rozumě rozjela. Protože už mě na foru jen tak něco nepřekvapí, řeknu to nahlas. Víš, že na dvoutaktu nebudeš cestovat na lehko velké dálky? Při každém tankování bys měl vytáhnout specifický olej a přilít ho do nádrže v daném poměru(až něco najedeš, tak od očka). Je ti patnáct, raději se ptám.

Za mě osobně, vyber si 4T.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) 125ccm 11kw v papirech, jinak 11kw+

22.9.2015 v 09:18 | Nahoru | #12

Mr.Dreamer píše: Šance je zinimální, ale vždy je tu ta možnost, navíc se to může klidně strhnout jako lavina, začne to dělat jeden, za pár týdnů to dělají všichni, kdo ví...



Pokud tím "začne to dělat jeden" máš na mysli jezdit v šestnácti na otevřených mašinách, tak to dělá hooodně lidí. Otevři motoinzerci a týden to sleduj. Každou chvíli je tam "otevřená" + "důvod prodeje + už mám papíry A2 -> přechod na silnější." Nijak jsem to nepočítal, ale myslím si že polovina šestnáctiletých to tak bude mít. Upřímně 18kw stejně není žádná divočina a ty vylítané hujdy toho stejně nebudou dosahovat.

1 reakcí na tento příspěvek 125ccm 11kw v papirech, jinak 11kw+

22.9.2015 v 10:18 | Nahoru | #13
pokud nejseš dost při penězích tak bych se RS vyhnul obloukem je sice fajn ,že to má super podvozek a letí to 170 ale generalka vršku za desítku a spotřeba jako tank se asi moc nevyplatí pokud chceš i tak 2T tak bych vzal NSR 125 o něco slabší ale taky spolehlivější , jinak ze 4T CBR125 ,YZFR125, pokud cestovní tak varadero,derbi terra ... Varadero je ale ideální 4T na cestování , jízdu do školy... kdyby tě něco zajímalo napiš

1 reakcí na tento příspěvek 125ccm 11kw v papirech, jinak 11kw+

22.9.2015 v 11:49 | Nahoru | #14
Na dvoutakty hlavne nadavaji nejvice ti, kteri zadny nikdy v zivote nemeli a sami jezdi na CBR125 a podobnych odstrkovadlech se sirkou zadni gumy jako horske kolo.

(reakce na) 125ccm 11kw v papirech, jinak 11kw+

22.9.2015 v 11:52 | Nahoru | #15

TRIBES píše: Na dvoutakty hlavne nadavaji nejvice ti, kteri zadny nikdy v zivote nemeli a sami jezdi na CBR125 a podobnych odstrkovadlech se sirkou zadni gumy jako horske kolo.


ale jezdi

125ccm 11kw v papirech, jinak 11kw+

22.9.2015 v 11:58 | Nahoru | #16
A jezdi za malo

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) 125ccm 11kw v papirech, jinak 11kw+

22.9.2015 v 21:18 | Nahoru | #17
Telďas> kde jsi prosímtě vzal údaj že GO vršku je za 10 ? :D něco málo přes 10 výjde kompletní GO motoru na který najedeš okolo 20 tisíc km pouze s tím že vyměníš párkrát píst když nejsi tatar a nemáš vyloženě smůlu :D a to že žere jak tank je taky zajímavé, mám celkem upravený RS a přes 5,9l na 100 se nedostanu ani za boha, je to jen o tom mít to dobře seřízené a vědět jak jezdit s 2T

(reakce na) 125ccm 11kw v papirech, jinak 11kw+

22.9.2015 v 22:42 | Nahoru | #18

KubaNěco píše: Pokud tím "začne to dělat jeden" máš na mysli jezdit v šestnácti na otevřených mašinách, tak to dělá hooodně lidí. Otevři motoinzerci a týden to sleduj. Každou chvíli je tam "otevřená" + "důvod prodeje + už mám papíry A2 -> přechod na silnější." Nijak jsem to nepočítal, ale myslím si že polovina šestnáctiletých to tak bude mít. Upřímně 18kw stejně není žádná divočina a ty vylítané hujdy toho stejně nebudou dosahovat.



Ne, myslel jsem to tak, že se jedna pojišťovna rozhodne, že zkoumáním výkonu havarovaných motocyklů ušetří více, než kolik zaplatí za posudky. 2T 125ccm s 11kW asi jezdí hodně málo, o tom jsem ale nemluvil. Ale máš pravdu, napsal jsem to nejasně .

(reakce na) 125ccm 11kw v papirech, jinak 11kw+

23.9.2015 v 19:13 | Nahoru | #19
Galion> dobře tak tedy GO vršku vyjde o 3000 levněji na nějákych 7000 ale i tak tobě to přijde málo ? 3000 pístní sada, +-3000 nicasil ,něco těsnění ..) pokud máš naplno otevřenej 2t tak se dělá pístní sada tak po 15 000km a tak ve 30 tisících spodek( ojnice,ložiska ,gufera,těsnění..) to je taky pěkná pálka o životnosti 2T mě nemusíš poučovat mám zkušenosti s KTM exc 125 výkon sice super ale taky super kasička neříkám ,že 2T je špatnej ale nedoporučuju ho lidem co nemaj peníze pokud člověk nevidělává a studuje tak těžko uživí 2T nehledě na to ,že většina 2T na prodej jsou těsně před smrtí a když už 2T tak Japonce ten má sice menší výkon oproti italum ale taky vyšší životnost motoru ,,,
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Dva takty jsou víc než dost [1 ... 95, 96] Cagiva Mito 125, Aprilia RS 125, Yamaha TDR 125, Gil... Beranidlo 2878 29.4.2024 v 17:39 Beranidlo
Aprilia Rs 125 Nestartuje Aprilia RS 125 Tesin 1 23.5.2023 v 20:19 kokoška.
3tydny stala a nedává jiskru Aprilia RS 125 Jawák81 19 6.5.2023 v 14:27 Jawák81
Jakou 125ku Cagiva Mito 125, Aprilia RS 125, KTM 125 SX, Husqvar... frantisekkal 7 6.12.2022 v 00:14 JARDA-001
hadičky odolné brzdovce Honda CBR 900RR Fireblade, Kawasaki ZX-6R Ninja, Yam... Trollface001 25 26.8.2022 v 06:45 FJRPEPA


TOPlist