globalmoto_kveten





Téma: Motor 1.8T RS servis
 
18.9.2015 v 16:40
Ahoj, tenhle problém se sice netýká žádné motorky, ale i tak věřím že se tu najde někdo kdo by mohl poradit.

Hledám v okolí Brna nějakej servis, dílnu..kohokoliv kdo mě pomůže odstranit problém na mém autě se starty studeného motoru. Jedná se o Octavií 1.8t 132kw RS kód motoru AUQ.

Problém je následující, když po delším stání přijdu k autu a chci nastartovat, tak na poprvé nenastartuju, motor se vůbec nechytne.. Na podruhé už začne reagovat. Jede jakoby na tři válce, pomůžu mu trosku plynem a už se chytne a od té doby jede bez problémů, necuka, táhne jak má, diagnostika píše 0 chyb.

Měnil jsem:
Palivový filtr
Palivové čerpadlo (byl by potřeba změřit tlak)
Svíčky
Všechny hadičky odvětrávání kliky které byli děravé. ( po výměne to přes zimu přestalo) tedka to zase začalo

Kamarád mi říká že to bude baterkou která je už nic moc. Ale tomu se mi moc nechce věřit, jelikož během dne kdy je motor zahřaty, tak chytne na brnk.

No prostě už nevím co bych dal musel vyměnit a nechce se mi věci měnit jen tak a doufat že to pomůže, takže bych vás poprosil kdo zná nějakého šikovného mechanika který se vyzna v těhle motorech, tak by mi mohl hodit kontakt. Brno a okolí.

Diky

1 reakcí na tento příspěvek Motor 1.8T RS servis

18.9.2015 v 19:48 | Nahoru | #1
Nevím jak 1,8 turbo v benzínu,ale 1,9 tdi to dělá,když je horší starter.Ten si vezme víc proudu než by měl a pak ti to takto zlobí.Šel bych cestou starter,baterie.

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Motor 1.8T RS servis

18.9.2015 v 21:09 | Nahoru | #2

Vítězslav_Máří píše: Nevím jak 1,8 turbo v benzínu,ale 1,9 tdi to dělá,když je horší starter.Ten si vezme víc proudu než by měl a pak ti to takto zlobí.Šel bych cestou starter,baterie.



Ty jo u dieselu jo? Ses si jistej ? Ten kdyz ma tlaky tak prece zas tolik nesejde na tom jak rychle se otoci ...

Rotacky mely casem problem s vybehanou hlavou cerpadla, ze se ztratil tlak nafty .. Tak pak za tepla tocej dyl ... Coz nejspis bude min znat kdyz se bude motor tocit rychle, ale neni to primarne problem starteru ale cerpadla...

Redy: za tepla mivaj takovyhle projevy ruzny indukcni/hallovo senzory - tzn senzor polohy kliky, vacky atd ...
Ale kamaraduv tata to mel u a3 1.8t od novyho auta, v zaruce tam na motoru vymenili snad vse a delalo to porad... Tak to jen abych te povzbudil :)
Jinak teda je to projev tak nejak vsech benzinovejch motoru - nejspis je motor jeste teplej podle senzoru - tak da jednotka malo paliva, ale sani uz je studeny a je to chudy ... Nebo neco v tomhle smyslu...(ikdyz delaly to i karbecovy stroje)

Naposledy editováno 18.09.2015 21:09:38
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist