Téma: Moje první zkušenost s nákupem a reklamací u Bikers Crown.
 
15.9.2015 v 22:10
Ahoj motoráři,
Jsem tady začátečník, o motorce přemýšlím už dva roky a svůj sem jsem si splnil minulý týden. Motorka rok stará, ale jako nová, vše sedělo, serviska, majitel s velkým srdcem motoráře, prostě dobrá trefa. O motorce napíšu recenzi, ale to až po pár kilometrech. Z Prahy do Opavy jsem si netroufl jet po vlastní ose, ochotný zeť se nabídl, že to vezme do svých rukou. Vyrazili jsme, já autem on na motorce. První zastávku jsme domluvili v Chlumci nad Cidlinou, prý je tam dobrý obchod pro motorkáře. Byl jsem tam dřív a měl možnost si obchod prohlédnout. Měl pravdu, uvnitř obrovská nabídka, tak jsem nelenil a koupil si kevlar džiny a kožené rukavice. Personál bezvadný, velmi ochotný, odcházel jsem s pocitem, že mají zákazníky rádi a já věděl, že tu návštěvu v některém řetězci Bikers Crown zopakuji.
V sobotu, dva dni po koupi, pár kilometrech již na motorce jsem zjistil, že levá rukavice má vytržený šev v délce cca 2 cm. Hm, říkám si smůla, zajdu si je vyměnit do Ostravy, kde mají taky svůj obchod. Slečně prodavačce jsem vysvětlil problém a požadoval výměnu za tytéž, které měli na pultě.
V dnešní době to beru za samozřejmost a ani jsem nepřemýšlel o jiné variantě. Ouha narazil jsem. Prodavačka změnila tón, pravila, že bude nejlepší, když si výměnu domluvím tam, kde jsem rukavice koupil?! Argumentuji, že přeci jsem u Bikers Crown a je snad jedno v kterém městě. Prý v Chlumci je reklamační oddělení, které o reklamaci rozhodne. Navrhoval jsem, ať se s nimi spojí, na internetu stojí: Máme otevřeno 7 dní v týdnu po celý rok. To nejde o víkendu tam nejsou. Na vyřízení reklamace mají 30 dnů. Znovu argumentuji, že se jedná o jednoduchou záležitost a jeví se mi za nejrozumnější odejít s vyměněnýma rukavicemi, že si taky hodlám dokoupit další vybavení v jejich obchodě, pravila, že to ji vůbec nezajímá, atd. To už rozhovor přešel do neustálého opakování toho samého, proč to nejde a že si mám přečíst jejich obchodní podmínky. Na pultě leželi dotazníky na spokojenost zákazníka, líbila se mi tam možnost „už sem nevkročím“. Prodavačka mi ale dotazník odmítla vydat, to si musím něco koupit a ještě k tomu dostanu „průpisku“!. Bezvýsledně argumentuji, že jsem si koupil ty rukavice, ona, ale „ to bylo ve čtvrtek a dnes je sobota“. Došli mi argumenty, podepisuji reklamační protokol, na nečitelný podpis se ptám, s kým jednám? Odpovídá, že není povinná mi sdělovat své jméno, zcela frustrován opouštím ostravský obchod. Naposledy se mnou takhle zametla prodavačka v Prioru (pro mladší, obchodní domy za „totáče“) před rokem 1989.
Doma studuji jejich obchodní podmínky, kde například stojí, „není li to vzhledem k povaze vady neúměrné, může zákazník požadovat výměnu věci (lze vyměnit za jakékoli zboží)“ Z mého pohledu opravdu jednoduchá záležitost. Najdu si jiný obchod, tady už opravdu nevkročím.

1 reakcí na tento příspěvek Moje první zkušenost s nákupem a reklamací u Bikers Crown.

17.9.2015 v 11:08 | Nahoru | #1
Ahoj
S tím, že mají na reklamaci 30 dnů to není tak úplně pravda. Zákon říká, že reklamace se má vyřídit neprodleně. Pouze ve složitějších případech to může trvat déle, ale max 30 dnů. Pak se bere, že je věc neopravitelná a je nárok na odstoupení od smlouvy.

(reakce na) Moje první zkušenost s nákupem a reklamací u Bikers Crown.

17.9.2015 v 11:39 | Nahoru | #2
Bear8> už jsi někdy slyšel, že šedivá je teorie, zelený strom života? Na tohle se ti všichni vykašlou, respektive jen stěží najdeš páku jak se tohoto postupu domoci, když prodejce chtít prostě nebude.
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist