globalmoto_duben_nolan




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Tovární omezení výkonu
14.9.2015 v 00:01
Zdar bikeři, chci se zeptat - nevíte někdo něco víc o továrním omezení výkonu údajně na 2. a 3. rychlostním stupni v určitém rozsahu otáček motoru na Inazumách ??? našel sem o tom něco v polštině i s fotkama, ale překladač nic moc ...

Tovární omezení výkonu

14.9.2015 v 04:22 | Nahoru | #1

1 reakcí na tento příspěvek Tovární omezení výkonu

14.9.2015 v 09:25 | Nahoru | #2
12tku inazumu mám už druhou,a neřekl bych že má omezený výkon,zajímá mě kde jsi to našel,ať se na to taky podívám.

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Tovární omezení výkonu

14.9.2015 v 12:47 | Nahoru | #3
zizitop> zdarec zizotope, na gůglu sem napsal do vyhledávače - suzuki gsx 1200 inazuma tuning a dal sem si to jako obrázky no a někde asi v půlce stránky tam byla fotka toho snímače neutrálu co je u pastorku nějaý polský stránky a borec o tom píše jak to funguje , jak říkám překladač nic moc
dá se to z tohosice pochopit , ale abych neumřel hloupej tak sonduju všude

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Tovární omezení výkonu

14.9.2015 v 15:19 | Nahoru | #4

šusty píše: zizitop> zdarec zizotope, na gůglu sem napsal do vyhledávače - suzuki gsx 1200 inazuma tuning a dal sem si to jako obrázky no a někde asi v půlce stránky tam byla fotka toho snímače neutrálu co je u pastorku nějaý polský stránky a borec o tom píše jak to funguje , jak říkám překladač nic moc
dá se to z tohosice pochopit , ale abych neumřel hloupej tak sonduju všude

četl jsi ten odkaz? Většina strojů má omezení na nízké kvalty. I Kawa kupříkladu.
Gipro Atre, x-tre power box či jiné fičury to omezení vyřadí z provozu

(reakce na) Tovární omezení výkonu

14.9.2015 v 17:46 | Nahoru | #5
Rebel83> Jo,četl jsem odkaz,možné je všechno,co by ne.Ale myslím že ty to stejně nepoznáš,protože nevíš jak by to jelo bez omezení.A jestli to omezili,tak to má asi nějaký důvod.

šusty inazumu netuň,tam mužeš dat maximálně laďák,už když dáš kn filtr,tak budeš mít díru ve výkonu,musel bys to nechat seřídit,nejlíp na brzdě,abys memusel laborovat.Jeden kn filtr mam doma,najel jsem s ním tak 100 km,a mohl bych se vysrat to kvůli tomu ladit.Nedávno jsem kupoval nějaké věci na inazumu od borca,taky říkal že má doma kn filtr že mu to nejelo.Laďák to snese bez úprav,akorát něco víc žere.

(reakce na) Tovární omezení výkonu

14.9.2015 v 18:04 | Nahoru | #6
šusty> teď jsem si přeložil tu stránku z polštiny,gůgl teda nic moc,píše tam že má díru ve výkonu na 2a3tím stupni,nevím jak to máš ty,ale já jak zatáhnu tak jede,a ta první jela taky tak.Já si matně vzpomínam,že jsem někde četl že tuším japan verze byla nějak omezená na výkoně,ale nechcu kecat.Podivej se na gsx 1200 dobový test myslim že tam je o tom.něco psané

1 reakcí na tento příspěvek Tovární omezení výkonu

14.9.2015 v 18:17 | Nahoru | #7
Zizitop: no ne ten odkaz od rebela - psal jsem to doufam cesky a ne polsky :)

A jo to skrceni duvod ma, uplne stejnej jako treba dlouhej krok plynu - aby si jelita nerozbily drzku :) je fakt ze to ATRE zadnej zvlastni efekt nema ....

Rozdil poznas tak ze obvod namontojus/vymontujes - treba ukazatele kvaltu Gipro ATRE ho maji integrovany...

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Tovární omezení výkonu

14.9.2015 v 18:42 | Nahoru | #8
assassin> jo je to česky jsem myslel tu stránku v polštině co psal šusty.Jinak to gipro jsem slyšel že to má vliv na výkon,ale nevím jak u této motorky,když má karburátory.je mě jasné že když máš řídící jednotku tak to nějak napojíš k ní,ale tady nevím.Jak vlastně funguje ukazatel rychlosti na staré moto s karburátorem,kam je to připojené?Ne že bych po tom toužil,jen tak pro zajímavost.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Tovární omezení výkonu

14.9.2015 v 19:10 | Nahoru | #9

zizitop píše: assassin> jo je to česky jsem myslel tu stránku v polštině co psal šusty.Jinak to gipro jsem slyšel že to má vliv na výkon,ale nevím jak u této motorky,když má karburátory.je mě jasné že když máš řídící jednotku tak to nějak napojíš k ní,ale tady nevím.Jak vlastně funguje ukazatel rychlosti na staré moto s karburátorem,kam je to připojené?Ne že bych po tom toužil,jen tak pro zajímavost.



Ono to neni skrcene na dodavce paliva (to by dost dobre neslo) ale na predstihu - tzn na zapalovani a to maji elektronicke i gsx,bandity, SVcka ... Suzuki ma pro kazdej kvalt vlastni zapalovaci a vstrikovaci mapu (u modelu s FI) a ty to prepina podle senzoru zarazenyho kvaltu kterej je v prevodovce. Takze pro suzuki se daji sehnat ukazatele ktere primo berou info z tohodle senzoru, pripadne se prodavaji univerzalni ukazatele ktere se pripoji na senzor rychlosti a otacek a oni si z toho spocitaji zarazenou rychlost...

Je docela zajimavy ze od ukazatelu kvaltu suzuki na nakej cas upustila - starsi generace gsx,katany atd - mely ukazatel seriove (rozsvecovaly se jednotlive kontrolky) pak chvili nic a soucasne suzuki uz zas kvalty ukazuji...

Naposledy editováno 14.09.2015 19:13:49

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Tovární omezení výkonu

14.9.2015 v 19:39 | Nahoru | #10
Rebel83> ...yo odkaz sem četl, je to dobrý , akorát myslím o novějších mašinách, mně šlo vyloženě o ZUMU jednu dvanáctkovou vlastním a je celkem v pohodě, pídím se po tom jen ze zajimavosti

(reakce na) Tovární omezení výkonu

14.9.2015 v 19:43 | Nahoru | #11

šusty píše: Rebel83> ...yo odkaz sem četl, je to dobrý , akorát myslím o novějších mašinách, mně šlo vyloženě o ZUMU jednu dvanáctkovou vlastním a je celkem v pohodě, pídím se po tom jen ze zajimavosti



Starsi suzuki to maji stejne/podobne (treba SV se trosku lisi, jinej konektor, hodnoty odporu) ale osobne jsem to u tehle motorek neoveroval ... Nemam zadnou v dosahu...

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Tovární omezení výkonu

14.9.2015 v 19:56 | Nahoru | #12
šusty> ale ta co máš na foto není tvoja,nebo jo?

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Tovární omezení výkonu

14.9.2015 v 20:01 | Nahoru | #13
assassin> vypadá to že se v tom vyznáš, tak že je pravda co tam píše ten polák ? že 2. a 3. rychlost na Ině je nějak přiškrcená prej kvůli provozu ve městě kde se ty kvalty používají nejvíc.... akorát tam píše že se to dá odpojit - to je asi blbost když to má dávat nějakej signál do jednotky aby upravila předstih nebo co zrovna u 2. a 3.?

(reakce na) Tovární omezení výkonu

14.9.2015 v 20:07 | Nahoru | #14
zizitop> ...nééé, to je z netu, je to Inazuma 400, líbí se mně ty výfuky, sou to origo yoshimuri, ale asi se dělaly jen pro čtyřkyla

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Tovární omezení výkonu

14.9.2015 v 20:18 | Nahoru | #15
zizitop>....já mám černou dvanáctku bez jakýchkoliv úprav, koupil sem ju před čtrnácti dnama, loni sem měl Bandasku, ale tu sem rozstřelil ( a sebe taky ) no ale zas mně zbylo hodně součástek

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Tovární omezení výkonu

14.9.2015 v 20:34 | Nahoru | #16
šusty> ja uz jsem tu fotku někde viděl.taky mám černou 12 a ta první byla taky černá,tu jsem debil na podzim prodal,koupil jsem triumph thunderbird 900,ten mě nebavil tak jsem na jaře sehnal zase inu.Tak hlavně že ses moc nerozbil,některé díly pasují,tak si spokojený člověk.

(reakce na) Tovární omezení výkonu

14.9.2015 v 20:51 | Nahoru | #17
zizitop> jo asi nejaký díly pasovat budou, ale doufám že je nebudu hned potřebovat , tak říkáš že ani kn-kovej filtr na ině žádnej zázrak ? to by ale nemělo mít větší vliv, píšou že má větší propustnost vzduchu a lepší filtrační vlastnosti aještě je pratelnej...? právě na novou sezonu to chcu fšecko povyměňovat tak si nechám rád poradit

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Tovární omezení výkonu

14.9.2015 v 21:05 | Nahoru | #18

šusty píše: assassin> vypadá to že se v tom vyznáš, tak že je pravda co tam píše ten polák ? že 2. a 3. rychlost na Ině je nějak přiškrcená prej kvůli provozu ve městě kde se ty kvalty používají nejvíc.... akorát tam píše že se to dá odpojit - to je asi blbost když to má dávat nějakej signál do jednotky aby upravila předstih nebo co zrovna u 2. a 3.?



Bohuzel u tech starsich karbecovek jsem to nezkoumal do detailu takze ti nereknu presne, ale u tech novejsich je to urcite 1,2,3 nekde i 4 ... Rozpojit je taky moznost, kdyz je to rozpojene tak si motorka mysli ze je tam neutral a ten miva stejnou mapu jako vyssi neskrcene kvalty. U FI stroju se to nedoporucuje, protoze zas ma neutral mapu jinou pro vstrikovani .

2,3 mi moc nedava smysl.. Myslim ze by to melo byt uz od jednicky - slo o to aby ten narust vykonu nebyl moc prudkej...

Zkusim se podivat po tom jak to ma resene inazuma - tak jsem trosku popatral po zahranicnich forech a gsx/bandit to ma trosku jinak. Je to jak pisete, je skrcenej 2. a 3. kvalt - v senzoru co snima neutral jsou dva dalsi vystupy pro 2ku a 3ku - pokud je rychlost 1,4, 5 tak na tech dratech je otevrenej obvod, kdyz je tam 2 je na jeden pripojene odpor, kdyz 3 tak na druhej .... Tzn rozpojeni tehle dratu by melo stacit. V konektoru bude tipuju jeste treti drat pro neutral, tzn kdyz se to rozpoji komplet asi nebude makat kontrolka...

Naposledy editováno 14.09.2015 21:13:23

Tovární omezení výkonu

14.9.2015 v 21:11 | Nahoru | #19
montoval jsem z sv fora ,a je to trochu znát.

(reakce na) Tovární omezení výkonu

14.9.2015 v 21:58 | Nahoru | #20
assassin> ...pro neutrál je tam zvlášť konektor, dík za rady, rozpojím a vyzkouším rozdíl

Tovární omezení výkonu

14.9.2015 v 22:43 | Nahoru | #21
KN na 12ku jsou zbytecne vyhozene penize, pokud nemas ladak a nebudes ladit na brzde. Dej tam klasicky origo vzduchac, ten po case jen profoukni nebo kup novy. S KN kem ti v serii Ina lip nepojede.

1 reakcí na tento příspěvek Tovární omezení výkonu

15.9.2015 v 04:37 | Nahoru | #22
Přesně jak píše jeff,kn koupíš cca za 12 kil,a za pár km to vyhodíš,dojedeš auto,chceš předjet,přidáš a nic,a za chvilku to vystřelí,fakt bys to musel poladit na brzdě.Dokonce náhražka filtru hiflo je nic moc,nejlíp se osvědčil origo filtr.Já jsem tady na mcz kdysi četl že ina už je od výroby vyladěná tak že to jakýmkoliv zásahem rozhodíš,říkal jsem si:každý je chytrý,dám ten kn filtr a musí to jet líp.a nejelo.Ale jestli po něm toužíš tak ti ho prodám za půlku,i s tím čištěním.Laďák tam klidně dej,pojede líp od spodku,ale něco víc sežere.

(reakce na) Tovární omezení výkonu

15.9.2015 v 12:53 | Nahoru | #23
zizitop>.... samozřejmě nemá cenu zbytečně experimentovat a zkoušet co už je otestovaný, má to svou logiku větší propustnost filtru - měla by být asi jinak seštelovaná směs, možná předstih ? otevřenej výfuk - opět to samý a td.... po laďáku netoužím, měl sem je na dvou bandaskách ( duněla mně z toho vždycky štrycla ) tak možná jen ty iridiový svíčky NGK DR8EIX (na stránkách ngk to píšou jako alternativu) by nemuseli mít negativní vliv. Ještě se tě zeptám, co tam liješ za olej, myslím značku MOTUL, CASTROL...???

Tovární omezení výkonu

15.9.2015 v 15:02 | Nahoru | #24
Je tak šusty,má to svou logiku.Ten výfuk jsem taky nějak nechtěl,ale byl za dobrou cenu,tak jsem ho tam dal,a jezdím ted s db vložkou,taky mě duní hlava.Nejlepší je stejně v originále.Ty svíčky jsem nezkoušel,davam podle tabulky obyč ngk,a olej motul 5100 10w40.Nedávno mě přesvědčoval jeden obchodník,ať tam dám 15w50,že motor bude klidnější atd,že je to stary vzducháč a tak,ale že je to o 500 dražší to ti řekne až nakonec.V manuálu je 10w40,tak dávám 10w40.

1 reakcí na tento příspěvek Tovární omezení výkonu

17.9.2015 v 20:20 | Nahoru | #25
šusty> Do Inazumy je sice doporiceny olej 10W40, ale v manualu (ktery jsem daval na motorkare ke stazeni) je moznost alternativnich hodnot. Po dobu 5 let jsem daval olej 15W50, ktery jsem si kupoval v servisu ze sudu, znacku jsem neresil. Pravidelne rocni vymeny, motor si predl absolutne bez problemu. Taktez svicky bych nespekuloval, dat doporucene 8micky nebo 9tky. Dal jsem 9tky a akorad nechal seridit karbce a podtlaky. S Inou nikdy zadny problem, naprosto pohodova spolehliva masina.
Vyfuk origo, velmi kultivovany zvuk, klidny, nerusici. Ladaky nesnasim .

Edit: Ve 14ce mam Motorex TOP Speed 4T 10W-40, ten klidne muzes pouzit i do 12ky.

Naposledy editováno 17.09.2015 20:23:49

(reakce na) Tovární omezení výkonu

17.9.2015 v 21:17 | Nahoru | #26
Jeff> ...jestli Motorex, Motul nebo Castrol - určitě sou to všechno kvalitní oleje, tak že mrknu co vychází cenově nějak rozumně a něco vyberu, dík za tip a rady , s touhle Inou mám sice zatím nalítaný jen kolem 600 km (taky ju mám teprve chvilku) , ale jak říkáš - je to fakt pohodička , ještě potřebuju zjistit kde je v Brně nějakej dobrej servis na to štelování až to povyměňuju...

Naposledy editováno 17.09.2015 21:31:32
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Power Commander Suzuki GSX 1100, Suzuki GSX 1200, Honda CB 1300, Suz... djpajovka 11 18.10.2022 v 13:42 apriliaf1
Štelování směsi Suzuki GSX 1200 George22 19 19.3.2022 v 16:52 George22
Oprava vyfuku (zkraceni a vymena spony) Suzuki GSX 1200 Honda-600 6 14.12.2021 v 11:58 radi5
nové kotouče gsxr Suzuki GSX 1200 perak89 19 23.5.2020 v 17:39 Gahan37
Připojení budiku KOSO Suzuki GSX 1200 Vinczento 0 3.5.2020 v 08:52 Vinczento


TOPlist