globalmoto_duben_nolan





Téma: Nehoda Buchláky
 
12.9.2015 v 18:03


Tady jde vidět že na silnici musíme počítat vážně se vším... Doplňuji že druhý motorkář, který natáčel, se ho na místě po nehodě zeptal, jestli je v pořádku, u aut, které zastavili se zeptal, zda zavolají záchranku a až poté jel dohonit řidiče Felicie, který se vymlouval..

Naposledy editováno 12.09.2015 18:06:29
Anketa: Co byste udělali řidičovi Felicie?
Zkopat do kuličky
75%
47
Nechat ho ujet, zůstat s kamarádem
25%
16

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Nehoda Buchláky

25.9.2015 v 16:43 | Nahoru | #1
AndělČK>
V České republice je minimum pozemních komunikací, kde je dostatek místa za krajnicí, odstup od svodidel, chodníků, plotů, příkopů nebo zástavby pro bezpečný pohyb chodců, zastavení vozidla atd. atp.
Dále, hustota provozu na pozemních komunikacích v současnost mnohonásobně přesahuje hustotu provozu v době vzniku právní normy.
Jedná se o můj subjektivní pocit nebo objektivní skutečnost? Podle mé zkušenosti a mého soudu (a tedy podle mého subjektivního pohledu ) je to objektivní skutečnost, kterou lze doložit exaktními postupy.
Proto si troufám tvrdit, že jízda podle toho ustanovení z hloubi minulého století je na většině komunikací u nás v podstatě vykloučená z důvodu obecné prevenční povinnosti - je totiž třeba předcházet možným kolizním situacím u krajnice (a tedy škodám na životě, zdraví a majetku) tak, že jízdu při pravém okraji vozovky (a tady je asi na místě zůraznit, že tím myslím při krajnici ), vyjma přehledných rovinek, nebudu praktikovat.

Zkus se nad tím zamyslet, ne jen opakovat své argumenty a dávat příklady, které nejsou úplně přesné.

Ano, pokud by nebyla čára a oba jeli "ne u pravého okraje", dokazovalo by se o každé p.čovině.

Kdybys měl zájem, můžu ti do zprávy poslat pár zajímavých rozhodnutí.

(reakce na) Nehoda Buchláky

25.9.2015 v 21:26 | Nahoru | #2

tomasd. píše: AndělČK>
V České republice je minimum pozemních komunikací, kde je dostatek místa za krajnicí, odstup od svodidel, chodníků, plotů, příkopů nebo zástavby pro bezpečný pohyb chodců, zastavení vozidla atd. atp.
Dále, hustota provozu na pozemních komunikacích v současnost mnohonásobně přesahuje hustotu provozu v době vzniku právní normy.
Jedná se o můj subjektivní pocit nebo objektivní skutečnost? Podle mé zkušenosti a mého soudu (a tedy podle mého subjektivního pohledu ) je to objektivní skutečnost, kterou lze doložit exaktními postupy.
Proto si troufám tvrdit, že jízda podle toho ustanovení z hloubi minulého století je na většině komunikací u nás v podstatě vykloučená z důvodu obecné prevenční povinnosti - je totiž třeba předcházet možným kolizním situacím u krajnice (a tedy škodám na životě, zdraví a majetku) tak, že jízdu při pravém okraji vozovky (a tady je asi na místě zůraznit, že tím myslím při krajnici ), vyjma přehledných rovinek, nebudu praktikovat.

Zkus se nad tím zamyslet, ne jen opakovat své argumenty a dávat příklady, které nejsou úplně přesné.

Ano, pokud by nebyla čára a oba jeli "ne u pravého okraje", dokazovalo by se o každé p.čovině.

Kdybys měl zájem, můžu ti do zprávy poslat pár zajímavých rozhodnutí.



Paragraf je sice možná z minulého století, ale jakým způsobem udržíš řidiče od sebe? Motorka má obrovskou výhodu, že je jednostopá a je tedy užší. Má mít ale větší práva, než dvoustopé vozidlo. U toho totiž nemáš většinou moc na výběr a vymeteš každou díru, nečistotu, ............atd. Budeme tedy i s osobnímy a nákladnímy vozy jezdit prostředkem silnice, kdyby náhodou bylo u krajnice nějaké nebezpečí?

A ty rozhodnutí klidně do zpráv.
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist