1 reakcí na tento příspěvek 2T nebo 4T ...? zase dokola... co pro mě ?
Jarda_K píše: Pokud na pole a louky tak ti stačí 4T , je to poslušný, taky teda záleží na obsahu, ale ten 2T je lacinější na opravy. 4T brzdí motorem kdežto 2T ne to je taky znát a je třeba si na to zvyknout. Já osobně jsem na 2T pila je pila . 2T žere jako protržený. když jedem s klukama co mají 4T tak musím dolejvat a oni si jezdí vesele dál, taky to nemusí míchat ale to je maličkost. Doporučení obsahu je složitý když nevíme na čem si dosud jezdil.
Jako potrzeny to zere jen kdyz to drtis ve vysokych otackach. Coz ja pri enduru delam jen ve vyjezdech, prejezdy jezdim spise ve strednich - vysledna spotreba je pak skoro stejna jako u 4T, jen navic olej.
1 reakcí na tento příspěvek 2T nebo 4T ...? zase dokola... co pro mě ?
2 reakcí na tento příspěvek 2T nebo 4T ...? zase dokola... co pro mě ?
Hanskrtek píše: Proč myslíš... ? je mi 14... myslím že to semnou po lesích bude běhat samo..... vážím 55
Ma to do lesa moc dlouhe kvalty, prehriva se to pri pomale jizde, motor mene vydrzi, je to hlucne, motor je v nizkych otackach ucukany a nema takovy vykon jako enduro.
Naposledy editováno 13.09.2015 11:14:22
1 reakcí na tento příspěvek 2T nebo 4T ...? zase dokola... co pro mě ?
Jarda_K píše: Ty vole ve 14 letech 300 ve 2t s tvou váhou? Tě to obrátí vzhůru nohama. Do lesa opravdu bude lepší 4T a je to hodnější, kor když nemáš zkušenosti s takovým výkonem. Jinak o Kawasaki KX 250 sem uvažoval a je to taky mazec. Hele dobře si to rozmysli, není sranda ukočírovat takovou mašinu, kdyby si byl kus chlapa tak neřeknu ale takhle je to dost o hubu
Blbost, ja mam jen o par kilo vic a jezdim na tom v pohode, pokud ma zkusenosti z KTM 250 SX-F tak no problem.
1 reakcí na tento příspěvek 2T nebo 4T ...? zase dokola... co pro mě ?
1) si ve 14 ti takovej profík, kdy ti teď nebude stačit ani 300 2T a příští rok i CR 500 už bude málo..
2) nás tady lakuješ,zkušenosti 0 a neumíš za to vzít
COMATIK píše: Jestli se ti SX zdá slabá a málo se "zvedá" při tvé váze, tak jsou 2 možnosti...
1) si ve 14 ti takovej profík, kdy ti teď nebude stačit ani 300 2T a příští rok i CR 500 už bude málo..
2) nás tady lakuješ,zkušenosti 0 a neumíš za to vzít
Taky si myslim, hlavne jestli jezdi od 4let vsechno vcetne ostrejch mx motorek tak nevim proc se pta tady jestli 2t nebo 4t - musi mit zkusenosti az dost na to aby si vybral.
1 reakcí na tento příspěvek 2T nebo 4T ...? zase dokola... co pro mě ?
U čtyrtaktu je ten problém, že se bojíš pokaždé ti tam začne něco mlátit a vyhodíš za GO přes 20 000,-.
U 2T je super že tam není tolik co by se mělo posrat, s GO se vlezeš do desítky a nemusíš každých 15 hodin měnit olej, filtry a seřizovat ventily. Servisní intervaly na motor jsou stejné, jen u 2T je to levnější.
A je lepší si koupit větší obsah kvůli delším servisním intervalům, ale zase aby tě to nepotáhalo
Jinak s tou spotřebou souhlasím. 2T žere opravdu jen když se točí, po cestě jsem s tím jezdil za 19,5 litrů, když jsem jezdil knedlu, ale dokázal jsem s tím jet i za 3,8(!) litrů (EXC 380 dvoutakt)
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) 2T nebo 4T ...? zase dokola... co pro mě ?
heavyrun píše: Měl jsem EXC 450, EXC 380 a teď mám EXC 300.
U čtyrtaktu je ten problém, že se bojíš pokaždé ti tam začne něco mlátit a vyhodíš za GO přes 20 000,-.
U 2T je super že tam není tolik co by se mělo posrat, s GO se vlezeš do desítky a nemusíš každých 15 hodin měnit olej, filtry a seřizovat ventily. Servisní intervaly na motor jsou stejné, jen u 2T je to levnější.
A je lepší si koupit větší obsah kvůli delším servisním intervalům, ale zase aby tě to nepotáhalo
Jinak s tou spotřebou souhlasím. 2T žere opravdu jen když se točí, po cestě jsem s tím jezdil za 19,5 litrů, když jsem jezdil knedlu, ale dokázal jsem s tím jet i za 3,8(!) litrů (EXC 380 dvoutakt)
To bych chtel videt, jak se vejdes u dvoutaktu do desitky, kdyz pist na trikilo je okolo 4000,-, nikasil okolo 3000,-, ojnice okolo 3000,- a k tomu spousta dalsich veci jako loziska a tesneni.
1 reakcí na tento příspěvek 2T nebo 4T ...? zase dokola... co pro mě ?
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Proc ma 4t oproti 2t v zakladu siln... KTM EXC 300 | Norous123 | 28 | 22.2.2024 v 13:05 premikp |
Cestovani na lehkem enduru KTM EXC 300, Husqvarna WR 300, Beta EVO 300 2T, Gas ... | jirka-čz | 28 | 26.1.2024 v 09:46 Metric |
Jaké moto zvolit Enduro + silnice [1, 2] KTM EXC 450, KTM EXC 400, Yamaha WR 450F, KTM EXC 30... | KO_IN | 34 | 26.1.2024 v 08:08 Sally06 |
Klíček zapalování KTM EXC 300 2019 ... KTM EXC 300, KTM EXC 300 E, KTM EXC 300 Six Days | MalejMazel | 14 | 23.1.2024 v 13:16 ktm525smerák |
Sroub volnobehu KTM TPI KTM EXC 300 | Norous123 | 4 | 10.1.2024 v 17:12 Metric |