globalmoto_duben_nolan




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: 2T nebo 4T ...? zase dokola... co pro mě ?
12.9.2015 v 16:38
Zdravím borci, jakou motorku na vyblbnutí do lesů bažin pole louky.... 2T nebo 4T.. ? Co se vyplatí ? V jakém obsahu a co doporučíte (konkrétně ?. Díky
Předchozí
1 2
Následující

2T nebo 4T ...? zase dokola... co pro mě ?

12.9.2015 v 18:17 | Nahoru | #1
300ccm dvoutakt - proti mensim dvoutaktum vetsi vydrz motoru a nemusi se tolik tocit, proti ctyrtaktum levnejsi opravy.

2T nebo 4T ...? zase dokola... co pro mě ?

12.9.2015 v 19:04 | Nahoru | #2
Nevyplati se ani jedno ... Oboje je draha sranda ... Nechtelo by to se svezt a vzit co ti sedne? Ja treba bych se asi svezl lip na slabsim nez 300 a asi je snazsi jezdit na 4t...

2T nebo 4T ...? zase dokola... co pro mě ?

12.9.2015 v 21:07 | Nahoru | #3
Čau já ti teda neporadím, to musíš zkusit sám. Ale 300 Exc je fakt peklo, na vyblbnuti to moc není. Jel sem na exc 350 4t a to je parádní svezení, určitě stojí za vyzkoušení

1 reakcí na tento příspěvek 2T nebo 4T ...? zase dokola... co pro mě ?

13.9.2015 v 08:04 | Nahoru | #4
Pokud na pole a louky tak ti stačí 4T , je to poslušný, taky teda záleží na obsahu, ale ten 2T je lacinější na opravy. 4T brzdí motorem kdežto 2T ne to je taky znát a je třeba si na to zvyknout. Já osobně jsem na 2T pila je pila . 2T žere jako protržený. když jedem s klukama co mají 4T tak musím dolejvat a oni si jezdí vesele dál, taky to nemusí míchat ale to je maličkost. Doporučení obsahu je složitý když nevíme na čem si dosud jezdil.

(reakce na) 2T nebo 4T ...? zase dokola... co pro mě ?

13.9.2015 v 08:56 | Nahoru | #5

Jarda_K píše: Pokud na pole a louky tak ti stačí 4T , je to poslušný, taky teda záleží na obsahu, ale ten 2T je lacinější na opravy. 4T brzdí motorem kdežto 2T ne to je taky znát a je třeba si na to zvyknout. Já osobně jsem na 2T pila je pila . 2T žere jako protržený. když jedem s klukama co mají 4T tak musím dolejvat a oni si jezdí vesele dál, taky to nemusí míchat ale to je maličkost. Doporučení obsahu je složitý když nevíme na čem si dosud jezdil.



Jako potrzeny to zere jen kdyz to drtis ve vysokych otackach. Coz ja pri enduru delam jen ve vyjezdech, prejezdy jezdim spise ve strednich - vysledna spotreba je pak skoro stejna jako u 4T, jen navic olej.

2T nebo 4T ...? zase dokola... co pro mě ?

13.9.2015 v 09:47 | Nahoru | #6
Psal sem to z vlastní zkušenosti kdy jezdíme většinou výjezdy třeba na tankodromech kde se dá jezdit z vostra.. Na Enduru se moc s přívěrou řádit nedá. Když jsme jezdily po horách tak se ta spíš spojkuje. Máš recht. Ale od toho tam ta přívěra je, pak to dělá nádherný věci

2T nebo 4T ...? zase dokola... co pro mě ?

13.9.2015 v 10:06 | Nahoru | #7
Díky, jen dosud jsem jezdil na KTM 250 SX-F.... (4T).... a ted fakt nevím chci určitě neco silnějšího aby to bylo žívé a stavělo se to na zadní.... 250 2T / 450 4T ?? Jaká značka ?

Naposledy editováno 13.09.2015 10:06:37

2T nebo 4T ...? zase dokola... co pro mě ?

13.9.2015 v 10:22 | Nahoru | #8
Pokud půjdeš do ostré krosky tak kromě Suzuki neuděláš chybu. Pokud chceš výkon, Kup si něco z toho co si napsal. Kámoš má KTM EXC 300 a to je žrádlo, ta se furt zvedala.

Naposledy editováno 13.09.2015 10:23:08

1 reakcí na tento příspěvek 2T nebo 4T ...? zase dokola... co pro mě ?

13.9.2015 v 10:34 | Nahoru | #9
Hmm na KTM 300 moc nemám spíš YZ 250, KX 250 ?

(reakce na) 2T nebo 4T ...? zase dokola... co pro mě ?

13.9.2015 v 10:41 | Nahoru | #10

Hanskrtek píše: Hmm na KTM 300 moc nemám spíš YZ 250, KX 250 ?



To je do lesa na hovno, dosetri na EXC 300 nebo EC 300.

2 reakcí na tento příspěvek 2T nebo 4T ...? zase dokola... co pro mě ?

13.9.2015 v 11:00 | Nahoru | #11
Proč myslíš... ? je mi 14... myslím že to semnou po lesích bude běhat samo..... vážím 55

(reakce na) 2T nebo 4T ...? zase dokola... co pro mě ?

13.9.2015 v 11:13 | Nahoru | #12

Hanskrtek píše: Proč myslíš... ? je mi 14... myslím že to semnou po lesích bude běhat samo..... vážím 55



Ma to do lesa moc dlouhe kvalty, prehriva se to pri pomale jizde, motor mene vydrzi, je to hlucne, motor je v nizkych otackach ucukany a nema takovy vykon jako enduro.

Naposledy editováno 13.09.2015 11:14:22

1 reakcí na tento příspěvek 2T nebo 4T ...? zase dokola... co pro mě ?

13.9.2015 v 19:11 | Nahoru | #13
Ty vole ve 14 letech 300 ve 2t s tvou váhou? Tě to obrátí vzhůru nohama. Do lesa opravdu bude lepší 4T a je to hodnější, kor když nemáš zkušenosti s takovým výkonem. Jinak o Kawasaki KX 250 sem uvažoval a je to taky mazec. Hele dobře si to rozmysli, není sranda ukočírovat takovou mašinu, kdyby si byl kus chlapa tak neřeknu ale takhle je to dost o hubu

(reakce na) 2T nebo 4T ...? zase dokola... co pro mě ?

13.9.2015 v 19:17 | Nahoru | #14

Jarda_K píše: Ty vole ve 14 letech 300 ve 2t s tvou váhou? Tě to obrátí vzhůru nohama. Do lesa opravdu bude lepší 4T a je to hodnější, kor když nemáš zkušenosti s takovým výkonem. Jinak o Kawasaki KX 250 sem uvažoval a je to taky mazec. Hele dobře si to rozmysli, není sranda ukočírovat takovou mašinu, kdyby si byl kus chlapa tak neřeknu ale takhle je to dost o hubu



Blbost, ja mam jen o par kilo vic a jezdim na tom v pohode, pokud ma zkusenosti z KTM 250 SX-F tak no problem.

2T nebo 4T ...? zase dokola... co pro mě ?

13.9.2015 v 19:38 | Nahoru | #15
Já bych se toho bál ale at dělá jak myslí. Máme každej jinej názor

2T nebo 4T ...? zase dokola... co pro mě ?

13.9.2015 v 19:53 | Nahoru | #16
Ve 14ti letech ani jednu ze zmiňovaných , sbírej zkušenosti a potom kupuj silnější

2T nebo 4T ...? zase dokola... co pro mě ?

13.9.2015 v 21:00 | Nahoru | #17
Na motorce jezdím od 4let.... začínal jsem s postraníma kolečkama... 50ccm... poté fichtl, pitbike, ktm 250... a ted nakej 2T

2T nebo 4T ...? zase dokola... co pro mě ?

13.9.2015 v 21:36 | Nahoru | #18
No a? Se svez na tříkilu ve 2t nebo na 450 a uvidíš že na to ještě zdaleka nemáš.
Pokud máš zkušenosti s sxf 250 tak nevím proč chceš měnit, pochybuju že si ji vůbec naplno využil

1 reakcí na tento příspěvek 2T nebo 4T ...? zase dokola... co pro mě ?

14.9.2015 v 06:24 | Nahoru | #19
Jestli se ti SX zdá slabá a málo se "zvedá" při tvé váze, tak jsou 2 možnosti...
1) si ve 14 ti takovej profík, kdy ti teď nebude stačit ani 300 2T a příští rok i CR 500 už bude málo..
2) nás tady lakuješ,zkušenosti 0 a neumíš za to vzít

(reakce na) 2T nebo 4T ...? zase dokola... co pro mě ?

14.9.2015 v 06:57 | Nahoru | #20

COMATIK píše: Jestli se ti SX zdá slabá a málo se "zvedá" při tvé váze, tak jsou 2 možnosti...
1) si ve 14 ti takovej profík, kdy ti teď nebude stačit ani 300 2T a příští rok i CR 500 už bude málo..
2) nás tady lakuješ,zkušenosti 0 a neumíš za to vzít



Taky si myslim, hlavne jestli jezdi od 4let vsechno vcetne ostrejch mx motorek tak nevim proc se pta tady jestli 2t nebo 4t - musi mit zkusenosti az dost na to aby si vybral.

2T nebo 4T ...? zase dokola... co pro mě ?

14.9.2015 v 16:06 | Nahoru | #21
Tak sem rád že s tím názorem nejsem sám

2T nebo 4T ...? zase dokola... co pro mě ?

17.9.2015 v 19:52 | Nahoru | #22
hele já jsem mě v 15 první krosku suzu rm 125 po dvou měsících jsem si koupil yz 250 raketa jako prase nebyl problém hodit tam 5tku a postavit to :D a ted jsem si radši koupil ktm sxf 250 2010 na poli byla sice s YZ prdel ale na trati mě to s tým za chvílu přestalo bavit . a netvrd' mi tady že se sxf nestaví na zadní !! brnknu po spojce a už fičím po zadním

2T nebo 4T ...? zase dokola... co pro mě ?

21.12.2015 v 14:39 | Nahoru | #23
Kup Kawu alebo hondu kx 500 cr 500

2T nebo 4T ...? zase dokola... co pro mě ?

21.12.2015 v 14:40 | Nahoru | #24
Kup Kawu alebo hondu kx 500 cr 500

2T nebo 4T ...? zase dokola... co pro mě ?

23.12.2015 v 17:19 | Nahoru | #25
Na vyblbnutí ti stačí 150tka pidbike. Tomu věř.

1 reakcí na tento příspěvek 2T nebo 4T ...? zase dokola... co pro mě ?

23.12.2015 v 18:21 | Nahoru | #26
Měl jsem EXC 450, EXC 380 a teď mám EXC 300.
U čtyrtaktu je ten problém, že se bojíš pokaždé ti tam začne něco mlátit a vyhodíš za GO přes 20 000,-.
U 2T je super že tam není tolik co by se mělo posrat, s GO se vlezeš do desítky a nemusíš každých 15 hodin měnit olej, filtry a seřizovat ventily. Servisní intervaly na motor jsou stejné, jen u 2T je to levnější.
A je lepší si koupit větší obsah kvůli delším servisním intervalům, ale zase aby tě to nepotáhalo
Jinak s tou spotřebou souhlasím. 2T žere opravdu jen když se točí, po cestě jsem s tím jezdil za 19,5 litrů, když jsem jezdil knedlu, ale dokázal jsem s tím jet i za 3,8(!) litrů (EXC 380 dvoutakt)

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) 2T nebo 4T ...? zase dokola... co pro mě ?

23.12.2015 v 18:46 | Nahoru | #27

heavyrun píše: Měl jsem EXC 450, EXC 380 a teď mám EXC 300.
U čtyrtaktu je ten problém, že se bojíš pokaždé ti tam začne něco mlátit a vyhodíš za GO přes 20 000,-.
U 2T je super že tam není tolik co by se mělo posrat, s GO se vlezeš do desítky a nemusíš každých 15 hodin měnit olej, filtry a seřizovat ventily. Servisní intervaly na motor jsou stejné, jen u 2T je to levnější.
A je lepší si koupit větší obsah kvůli delším servisním intervalům, ale zase aby tě to nepotáhalo
Jinak s tou spotřebou souhlasím. 2T žere opravdu jen když se točí, po cestě jsem s tím jezdil za 19,5 litrů, když jsem jezdil knedlu, ale dokázal jsem s tím jet i za 3,8(!) litrů (EXC 380 dvoutakt)



To bych chtel videt, jak se vejdes u dvoutaktu do desitky, kdyz pist na trikilo je okolo 4000,-, nikasil okolo 3000,-, ojnice okolo 3000,- a k tomu spousta dalsich veci jako loziska a tesneni.

(reakce na) 2T nebo 4T ...? zase dokola... co pro mě ?

23.12.2015 v 20:20 | Nahoru | #28
Hanskrtek> ostrou krosku 2t 250 do lesa fakt nemá smysl tahat, louky možná ale výjezdy apod. jsou peklo... Měl sem sx 125, kx 250 ale nejlip mi sedí kxf 250, kx měla na rok 97 parádní výkon, kdejakýmu endurku 300 2t dala zabrat ale do lesa to bylo šílený, zlatá 125. Ale každej máme jiný názory, mě osobně sedí kxf 250, ať jedu do lesa, nebo to proháním na trati

(reakce na) 2T nebo 4T ...? zase dokola... co pro mě ?

23.12.2015 v 20:25 | Nahoru | #29
SirIndy> každej má pro slovo GO jiný význam :D já si pod GO představuji to co píšeš a to jsem se u 125 2t zdaleka nevešel do 10tis :D

Naposledy editováno 23.12.2015 20:25:47

1 reakcí na tento příspěvek 2T nebo 4T ...? zase dokola... co pro mě ?

29.12.2015 v 20:29 | Nahoru | #30
Zdravím . 2T nabo 4T na vyblbnutí do terénu. začni ze samotné konstrukce motoru. Dvoutakt udělá za stejnou dobu 2x více pracovních taktů , tak že má 1,3 - 1,5 větší účinnost než čtyřtakt. Nemá dvojnásobnou , jak by to svádělo , protože nemá ventily a část nespálené palivové směsi ti jde do výfuku. Od toho by se také dala odvodit větší spotřeba. Díky tomu že 2T nemají ventily mají jednodužší údržbu - odpadá vačkový hřídel , ventily a další komponenty pro ventilový rozvod ( píst slouží jako šoupátko) A jelikož toto vše 2T postrádá , tak je o to lehčí a líp se hodí na to tvoje vyblbnutí. Nevýhody bych viděl v tom , že musíš přimíchávat olej do paliva a tyto motory se nechovají moc dobře při volnoběhu. Jsou stavěné spíš na velké otáčky , což také znamená hodně a přesně řadit. Tož asi tak můj názor. Přeji hodně štěstí ve výběru.
Předchozí
1 2
Následující
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Proc ma 4t oproti 2t v zakladu siln... KTM EXC 300 Norous123 28 22.2.2024 v 13:05 premikp
Cestovani na lehkem enduru KTM EXC 300, Husqvarna WR 300, Beta EVO 300 2T, Gas ... jirka-čz 28 26.1.2024 v 09:46 Metric
Jaké moto zvolit Enduro + silnice [1, 2] KTM EXC 450, KTM EXC 400, Yamaha WR 450F, KTM EXC 30... KO_IN 34 26.1.2024 v 08:08 Sally06
Klíček zapalování KTM EXC 300 2019 ... KTM EXC 300, KTM EXC 300 E, KTM EXC 300 Six Days MalejMazel 14 23.1.2024 v 13:16 ktm525smerák
Sroub volnobehu KTM TPI KTM EXC 300 Norous123 4 10.1.2024 v 17:12 Metric


TOPlist